Reviews over El Jaibalito (Lake Atitlan)

Geweldig!!

Manon
    13-3-2011

Super vakantie gehad!

Echt een aanrader voor jong en oud!

Ruim en luxe hotel!

Remy
    25-1-2011

Hotel Riviera Atitlan is een ruim en luxe hotel aan de rand van het meer. Het hotel bestaat uit drie torens waar per etage twee ruime kamers zijn. Er is een ruime lounge en een mooi zwembad en jacuzzi in de tuin. Het restaurant is prima, ondanks dat het eigenlijk gesloten was werd er toch eten gegeten geserveerd. Enig minpunt was dat het buiten het centrum lag.

Prachtige ligging

Marlies
    18-12-2009

Mooi gelegen (maar ook zeer afgelegen) hotel direct aan het meer. De kamers zijn tegen de rotsen aangebouwd en te bereiken door veel (steile) trappen. Om het hotel prachtige beplanting en de kamers en omgeving zijn goed onderhouden. Het diner bestaat uit een vast menu en wordt gezamenlijk (met alle hotelgasten) genuttigd aan een grote tafel. Daar moet je wel zin in hebben. Verder moest voor alle "extra's" (kayaks, hottub, internet etc.) bijbetaald worden. Al met al een mooi hotel om één of twee nachten te blijven, maar wij vonden de sfeer in Posada de Santiago (aan de overkant van het meer in Santiago Atitlan) veel gemoedelijker.

Mooi uitzicht

C.B.
    4-10-2009

Het hotel bestaat uit 3 groene torens. De kamers zijn erg ruim. Wij hadden een aparte zitkamer met LCD tv, grote slaapkamer en kast en een badkamer met bad en balkon. Je hebt een prachtig uitzicht op het water en de vulkanen. Er is een zwembad en een trampoline. We hebben 1 keer in het hotel gegeten was erg lekker. Het dorpje ligt ongeveer 10 minuten verder op, dit is niet echt te lopen i.v.m. hellingen e.d. maar je kan een taxi laten komen.

Werelds hotel !!!! helemaal top!

bas
    21-12-2008

Top locatie en top hotel!!

Ben al op veel plaatsen in de wereld geweest maar dit hotel staat echt in mijn top drie!