Hotel Aurora

HotelWeer vandaag26°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Aurora voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aurora in het Nederlands

Zuid Amerikaans hotel

Rene
13-10-2009

Typisch Zuid Amerikaans hotelletje met een binnenplaats en stoelen/planten voor je kamer op de veranda. Sfeer is heel gemoedelijk. Ligging hartje centrum. Wordt veel bezocht door backpackers op doorreis naar bijvoorbeeld Tikal. Kamers schoon. Verwacht ook weer niet te veel luxe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora in Antigua Guatemala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aurora scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.