Sorteren

Reviews over accommodaties in Guatemala

Erg fijn hotel

Simone
    25-6-2014
    Leuk, centraal gelegen hotel met balkon, eigen restaurant en middenin het centrum, aan de boulevard, uitkijkend op het meer, wel wat lawaai van de straatkant (beide kanten)

Misschien een ander hotel Del Patio Tikai?!

Bets en Ad Rovers
    14-4-2014
    Wij herkennen ons totaal niet in de reeds geplaatste beoordelingen. De directe omgeving van Del Patio Tikai in Flores oogt misschien niet direct uitnodigend, maar het is een goed kleinschalig hotel met voldoende tot goede voorzieningen, waaronder een zwembad en een leuke en goed onderhouden binnenplaats omringd door een galerij met de kamers verdeeld over begane grond en een verdieping. Onze kamer was meer dan behoorlijk in orde en werd goed schoongehouden. Het personeel is vriendelijk en klant- en servicegericht. De restaurant en barvoorziening is weliswaar wat aan de bescheiden kant, maar dat was voor ons geen bezwaar voor een overnachtingshotel tijdens onze rondreis. De door ons bestelde maaltijd was smakelijk, goed bereid en werd keurig geserveerd.
Guatemala scoort een 8,1 uit 10, op basis van 73 reviews