Sorteren

Reviews over accommodaties in Guatemala

Leuk hotel

Simone
    25-6-2014

Prima plek, prima kamers, rustig, prachtige plaats, zwembad voor de deur

Coloniaal hotel

Simone
    25-6-2014

Hotel in Coloniaal pand, prachtig en authentiek, grote bedden, authentieke badkamer, centraal gelegen, hotel met hek en bewaking afgeschermd

Groot of kleine kamers

Linda
    10-2-2013

Hotel Hermano Pedro ligt op een unieke locatie in het centrum in het door vulkanen omringde stadje Antigua. Het hotel is gevestigd in een 16e eeuws pand dat door zijn historische waarde behoed wordt voor architectonische aanpassingen. Het hotel beschikt over een groot dakterras, vanwaar u een mooi uitzicht heeft over het koloniale Antigua. Elke kamer is authentiek ingericht en heeft ramen die op de galerij en patio’s uitkomen. De kamers zijn voorzien van kabel-tv en een badkamer met douche en toilet.

Mooi hotel op een plek waar je het niet verwacht

nr_hendrickx
    13-11-2012

Hotel ligt letterlijk op een steenworp afstand van het Lake Atitlan.

Zeer mooie locatie met een leuk barretje aan de doorgaande straat.

Personeel is erg vriendelijk, het eten is er goed. Klein, maar mooi zwembad.

Super hotel met prachtige ligging

Bart
    27-7-2012

Hotel is super gelegen aan het grote meer van Atitlan. Bij het openen van de gordijnen op onze kamer kijk je regelrecht naar het meer met aangrensend de grote vulkanen. Het hotel heeft een ontzettend mooie tuin waarin je bijvoorbeeld kun relaxen in een tiental hangmatten. Echt een waar paradijsje.