Hotel Qaqortoq

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Qaqortoq

• 2018
      9RZ17-08-2018

Goed hotel met onovertroffen uitzicht

Hotel Qaqortoq Veel keuze is er niet in het schilderachtige Qaqortoq (4.500 inwoners) maar het gelijknamige hotel voldoet uitstekend. Vanaf het terras, het restaurant en de kamers (aan de voorzijde) heb je een geweldig uitzicht op het plaatsje, de haven, de vismarkt en de in de fjord voorbijdobberende ijsbergen. Het lijkt erop dat het hotel recent is opgeknapt. De kamers zijn, evenals de badkamer met regendouche en vloerverwarming, lekker ruim. Het menu in de bijbehorende Brasserie Nanoc viel - met vooral burgers - tegen. Het ontbijtbuffet is prima verzorgd. Gratis wifi in het hele hotel. Vanuit het hotel kun je een paar fraaie wandelingen maken. De reis naar het Quaqortoq is op zichzelf al een belevenis. Vanaf het vliegveld van Narsarsuaq zijn er twee opties: met de helikopter of de taxiboot, dus over of laverend tussen de ijsbergen door. Er zijn plannen om een vliegveld aan te leggen.

0 tips over Hotel Qaqortoq

0 vragen over Hotel Qaqortoq