Reviews over Kangerlussuaq

Geweldig!!!!

Gert van Poerenbad,
    19-1-2013

Het was bedoelt voor 1 overnachting, maar ik ben er heel de vakantie gebleven. 4 weken van top dagen!!! Dit hotel levert genoeg voor een topvakantie, je hoeft niet eens naar buiten. Ik denkt dat als ik door was gevlogen naar Syrie, had ik enorm spijt gehad.

Het is er veeel te koud, waardoor de kamers geen pretje en

Appel,
    3-1-2008

Het is er veeel te koud, waardoor de kamers geen pretje waren. Het eten bestond alleen maar uit vis en zeezoogdieren, wat niet lekker was. De ligging was wel prachtig, tussen het ijs en de bergen. En met kinderen hoeft u er niet te komen, want die zullen er niks aan vinden; geen enkele voorziening voor de kinderen.

Kangerlussuaq scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews