Zakynthos

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

vakanties Zakynthos

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Schildpadden:taxi naar Laganas, daar bootje huren

Janssen,
    5-4-2019

Touroperator adverteert dat de kamers compleet gerenoveerd zijn, bij aankomst werden we echter in een soort bezemkast gepropt waar de stopcontacten uit de muur hingen, badkamer erg gedateerd. Klacht ingediend ter plaatse bij reisleidster van touroperator. Zij zou er werk van maken. Volgende dag helaas nog niets vernomen, ook klacht ingediend bij receptie van het hotel, zij konden helaas niets voor ons betekenen daar ze niet verantwoordelijk waren voor de manier waarop touroperator adverteerd. Reisleidster Romy weer gebeld, ze was echter niet bereikbaar. Spoedlijn van touroperator gebeld, klacht verteld en deze meneer zou er voor zorgen dat Romy contact met ons zou opnemen. Vlgd. morgen excursie geboekt met touroperator om schildpadden te spotten, géén schildpad gezien maar Romy was wel aanwezig was, aangegeven dat we géén nacht meer in deze kamer zouden verblijven. Na veel zeuren eindelijk 3e dag een andere nieuwe kamer gekregen: deze was gloednieuw en supermooi!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Els,
    21-3-2019

Het is een kleinschalig familie complex. Netjes en schoon. Lieve hartelijke familie die ook nog goed eten verzorgen. Leuke prijsjes en gezellig terras bij bet zwembad. Rustige ligging en toch dicht bij strand en centrum met heerlijke restaurants.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aart,
    1-12-2018

Gastvrij en klein appartementen complex met bijzonder vriendelijke eigenaren waar niets te gek is

Gereisd met partner in oktober 2018

Te duur geworden

Carolus,
    18-11-2018

Het hotel beviel zo goed dat we besloten om in 2019 terug te gaan. Hebben ze de formule veranderd, naar all inclusieve. Betaalde we dit jaar € 1500 , 15 dagen half pension (2 personen) Volgend jaar wordt dit € 2200 15 dagen all inclusieve (2 personen} En dat is het ons niet waard. Gezien de faciliteiten is er voor die prijs wel wat beter te krijgen. Jammer.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Celine,
    17-11-2018

Wij hebben hier 2 weken verbleven. Een heel simpel appartement maar wat een prachtig uitzicht heerlijk eten bij het apartenent en vriendelijk personeel. Wij hebben geen last gehad van luidruchtige jongeren. Het appartement ligt op steen worp afstand van hét strand en de stad.

Hele mooie vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2018