Hotel Varres

FamiliehotelWeer vandaag32°19°
7,3

5 reviews over Hotel Varres in het Nederlands

Mooi mits je de juiste kamer hebt

ReneM
5-9-2018

Mooi hotel met mooie kamers...maar ook met 5 afschuwelijke kamers. (kamernummers 1 t/m 5) Wij werden weggestopt in kamer 5. Totaal geen uitzicht, 1 klein raampje kan open maar daar kan iemand zo door naar binnen klimmen..dus moet 's nachts dicht.. De airco deed het niet, de kluissleutel paste niet en er was geen infomap. Die dag kwamen we pas heel laat aan en daardoor een slapeloze nacht gehad door de hitte. Dit de volgende ochtend wel direct onze klachten gemeld bij de receptie...zou gelijk een monteur gestuurd worden. Toen we aan het begin van de avond terugkwamen was er helemaal NIETS ondernomen, dus geen gerepareerde airco, geen nieuwe passende kluissleutel en geen infomap. Erg slecht allemaal!!!!! Uiteraard weer direct gemeld. Gelukkig werd ons toen een andere kamer aangeboden, dat maakte weer een beetje goed. Maar nu terugkijkend hebben we overall toch geen echt positieve herinnering overgehouden aan hotel Varres.

Gereisd Met partner in juli 2018

Fijn verblijf gehad

Truusje Rauwerda
12-8-2018

Ligging is erg mooi en lekker rustig. Personeel heel vriendelijk. Kamers keurig, maar de bedden zijn wel wat hard.

Gereisd Met partner in juni 2018

Prachtige locatie goed hotel

lies van Rooijen
6-6-2017

Het was een mmoie locate, prachtig schoon hotel. Vriendelijke en behulpzame mensen. Super gewoon. De bedden waren wat hard, maar dat zal voor iedereen anders zijn. Douche is wat verouderd met douchegordijn, maar het was schoon en je kon je er goed mee redden.

Gereisd Met partner in mei 2017

Bebsy

Oase van rust en gastvrijheid, heerlijk gewoon!

Willemien
17-9-2016

Het hotel en omgeving is netjes en ligt in de buitenwijk Bochali van Zakynthos-stad en heeft een boomgaard. Als we naar de stad gingen, namen we de auto, het is dus verstandig om een auto te huren als je wat wilt zien, om 's avonds weer terug te keren naar de oase van rust van hotel Varres. Je kunt wel te voet naar een prachtig uitzichtpunt met terras in Bochali met schitterend uitzicht op Zakynthos-stad en zee.
Onze ruime schone kamer lag perfect: op de eerste verdieping aan de zwembadzijde. Ik zou de volgende keer zeker weer voor een kamer aan de zwembadzijde gaan. Elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Er zijn heerlijke ligbedden bij het zwembad en ook een zwembadbar die de hele dag en avond open is en om 12 uur 's avonds sluit. Daar kun je ook lekker eten en drinken. Het personeel is super. Het ontbijt is uitgebreid, geregeld wordt er afgewisseld. De bediening is echt top, gaven ook informatie over het eiland. Zakynthos is een leuk eiland. De mensen zijn bijzonder aardig. Een bootje huren en/of boottocht maken is absoluut de moeite waard; je ziet de careta-careta schildpadden, schitterende baaitjes en het beroemde scheepswrak...

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Mooie rustgevende plek met attent personeel !

Nancy Korving
27-5-2016

Alles is hier perfect! Mooi Hotel, rustige omgeving in een schitterende gaard van olijfbomen. De ontvangst, de kamer en de verzorging. Alles is super! De kamer en de hele omgeving rondom het hotel zijn schoon en perfect onderhouden. Je ontvangt iedere dag schone handdoeken.Het zwembad is super, er staan heerlijke ligbedden en er is een barretje waar je van alles te eten en drinken kan bestellen. Deze tijd van het jaar is het blijkbaar erg rustig, is dus echt relaxen. Het personeel is erg aardig en behulpzaam en kan je van alles vertellen, in het engels, over Zakynthos. En ik ben best een zeikerd, maar heb over dit hotel alleen maar lof. Echt geen minpunten. Je moet niet van het uitgaansleven houden, want dan zit je verkeerd. Kan je beter in Zakynthos stad gaan zitten. Wel een aanrader: neem een fly&drive. Dan kan je het hele eiland ontdekken. Kan je ook in Hotel Varres verblijven in alle rust, en de drukte 's avonds opzoeken in andere plaatsjes. Door de grootte van het eiland kan je vanaf Bouhali alles goed aanrijden en bekijken. Er zijn mooie stranden, en gezellige restaurantjes.In het kort: volgens mij is dit echt "A place to be! " Boeken dus!

Gereisd Met partner in mei 2016

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.9 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Varres in Zakynthos (stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Varres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.