Géén boekingskosten

Tsolakis

Appartement
GriekenlandZakynthosZakynthos (stad)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Tsolakis voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 16 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 16 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 7.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Tsolakis

• 8Nikki van Randen16-07-2020

Echt top!

Wij( 2 meiden, 20 en 21) zijn 8 dagen bij appartement Tsolakis geweest. Door de Corona tijd waren wij de eerste gasten. We werden door Anastacia verwelkomt. Het appartement is schoon. Niet heel groot, maar prima te doen. Bij het ontbijt heb je 3 verschillende keuzes. Anastacia kan heerlijk koken en voor weinig geld (rond de 6,50) kan je verschillende maaltijden kiezen. Zwembad is prima en wordt iedere ochtend schoongemaakt. Als er een probleem is, wordt dit heel snel voor je opgelost. Enige minpunt is dat het appartement wat verder is van het strand af, ongeveer 20 minuten lopen. Dit is wel goed op te lossen door een taxi te bellen die je voor 6 euro er naartoe brengt. Wij hebben hier een geweldige tijd gehad en raden dit appartement ook zeker aan!

• 9Linda & Martijn11-08-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

We hebben een heerlijke week gehad. Absoluut mede dankzij Anastasia, de lieve, attente, servicegerichte gastvrouw. Een klein complex en daardoor ook persoonlijk. Alles werd keurig schoon gehouden, zowel binnen als buiten. Het ontbijt misschien eenvoudig, maar voor ons prima. Altijd geserveerd met een glimlach met verse koffie. Tijdens ons verblijf was de groep aan gasten leuk gemêleerd. Groep vriendinnen, jong gezin, gezin met pubers, 2 boy’s, wij (50+ (-;) Als je naar de ‘strip’ wilt, die is om de hoek, maar is zeker niet tot last. Een prima uitvalsbasis om het eiland verder te onderzoeken.

• 9Oude Booijink14-09-2018

Fantastisch!

Fantastisch kleinschalig en in een rustige buurt gelegen appartementen complex. Anastasia stelt alles in het werk om het de bezoekers naar de zin te maken,samen met haar ouders en kinderen. Voor het eten,wat ze zelf bereid, hoef je niet elders te gaan kijken want voor ,echt een laag bedrag heb je een fantastische maaltijd. Ook het ontbijt is goed,naar keuze uit te breiden als men dit niet voldoende vind. Zeker de moeite waard om deze accommodatie nog eens te bezoeken. Ook de vele aanwezige dieren maken het tot een huiselijke sfeer. Denk dat deze gemoedelijkheid echt uitzonderlijk is, top!!

• 8Marion12-09-2017

Geweldige vakantie gehad hier.

De studio's zijn simpel, maar schoon, ruim balkon, keuken is heel klein, maar als je eenmaal een maaltijd bij Annastasia geproefd hebt, ga je echt niet meer zelf koken. De prijzen zijn laag. De gastvrouw is erg betrokken bij haar gasten. Wij hebben bij haar 10 heerlijke dagen gehad.

• 9Frank en Elly13-08-2017

Ongelofelijk fantastische verblijf

Het eten was super goed , en de service ook .Het personeel was super vriendelijk. Mensen met een goed hart.

• 8Esther en Jeroen25-07-2017

Heerlijke vakantie, aanrader!

Met zijn tweeën hebben we 10 nachten bij Anastasia in Tsolakis gelogeerd. Van begin tot eind is ze zeer hartelijk tegen ons geweest, we voelden ons echt meer gast dan klant bij haar. De locatie van het appartement is dichtbij alle winkels, restaurants, en bars. Doordat het net even van de hoofdweg gelegen is, lig je toch in alle rust te slapen. De knusse kamers zijn ruim voldoende ingericht, je kunt prima even iets bereiden in het kleine keukentje. Echter is dat door het ruime (en goedkope) aanbod van Anastasia zelf niet echt nodig. Het inbegrepen ontbijt is voldoende, maar voor de grote eters misschien net niet genoeg. Echter staat er op de kaart een ruime keuze aan extra's. (tegen betaling).

Wanneer je naar de prijs van dit appartement kijkt betwijfel ik of er op Zakynthos veel appartementen zijn waar je zo'n heerlijke vakantie kunt hebben voor dit bedrag. Aanrader!

• 9G en T uit Heerenveen18-06-2017

Zeer prettige accomodatie!

We waren de eerste gasten van dit jaar en werden gastvriendelijk verwelkomt door de eigenaresse Anastasia. Het appartement ligt heerlijk rustig gelegen en op loopafstand van winkels/restaurants en strand. We waren blij dat we niet in een appartement aan de hoofdstraat zaten , want dan lijkt het of je langs de snelweg logeert (wat een herrie).Het ontbijt is niet in buffetvorm, maar wordt geserveeerd aan tafel. Anastasia kan heerlijk koken en daar hebben we van de 11 dagen , zeker 6 keer dankbaar gebruik van gemaakt. Het eten en drinken is zeer goedkoop bij Tsolakis. Bij Anastasia kan je goed terecht voor alle vragen en tips. Wat een hardwerkende en vriendelijke gastvrouw is ze TOP!!! We komen zeker een keer terug bij Tsolakis. En nog even dit: Die slechte reviews die ik hier ook lees, zijn mensen die beter thuis kunnen blijven!

• 10Marco13-10-2016

Een van de meest memorabele vakanties

Met stipt op nummer 1 staat voor ons de gastvrijheid van Anastasia en de rest van de familie. De eerste dag zijn wij ontzettend vriendelijk ontvangen en hebben wij bij Anastasia scooters kunnen huren voor echt een goede prijs. Verder is zij bereid om je wegwijs te maken op het eiland en je te leiden naar de mooiste spots op Zakynthos.

Ondanks dat er genoeg restaurants in de omgeving zijn hebben wij het merendeel van de vakantie genoten van Anastasia's kookkunsten. Het eten is goedkoop maar ontzettend lekker. Voor ons is Anastasia de Moussaka koningin van Zakynthos. Ik ben dan ook vereerd dat we de laatste dag van onze vakantie samen voor iedereen Moussaka hebben gemaakt.

Tijdens deze vakantie zijn wij heerlijk tot rust gekomen en hebben wij veel geweldige mensen leren kennen. Onze dank is dan ook enorm en we kunnen niet wachten om weer terug te gaan!

• 3Ans18-09-2016

Nooit meer

Alles in het appartement is oud en vies en tot op de draad versleten en/of stuk, de bedden, het overig meubilair, het koelkastje, het beddengoed, de handdoeken, etc. Bij stroomuitval geen noodaggregaat, 's morgens geen warm water. Logies met ontbijt geboekt. Ontbijt bestond elke dag uit 2 sneetjes licht geroosterd witbrood, de ene dag 2 plakjes kaas, de andere dag plakje kaas en plakje worst en1 mini kuipje boter, thee of koffie en een glaasje limonade. Voor een ei, yoghurt, etc. moest bijbetaald worden, iets wat we niet gedaan hebben, we hadden immers logies mét ontbijt geboekt en daar voor betaald. Waren vaker in Griekenland in vergelijkbare kleinschalige accomodaties, daar altijd waar voor je ontbijtgeld: een ontbijtbuffetje. Alleen WiFi bij zwembad/poolbar.

• 9Erik04-10-2015

super

We hebben een ontzettend fijne 12 dagen gehad. Eigenaresse Anastasia is een ontzettend lief mens die er alles aan doet om het haar gasten naar de zin te maken. Het ontbijt is karig, maar dat is normaal in Griekenland. Tegen geringe meerprijs konden we er lekkere ometletten of yoghurts bij bestellen. We aten een paar keer 's avonds bij haar en dat was elke keer weer feest, ze kan echt heerlijk koken voor een schijntje. De studio's zijn ruim voldoende, de bedden goed, alleen de doucheruimte is wat aan de kleine kant. Via Anastasia hebben we scooters en een auto gehuurd en ze regelde dat prima voor ons. We voelden ons alles behalve klant, we waren er echt te gast. Laganas is geen mooie plek, maar wel een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Tsolakis ligt wel mooi rustig en het zwembadje is ook erg lekker. We hebben heimwee!!

Appartement Tsolakis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Laganas, 29100