Aparthotel Porto Illessa

4 reviews over Aparthotel Porto Illessa in het Nederlands

Handdoekjes leggen!

Yvonne Vermeulen
10-8-2017

Een mooi ruim appartement. Uitzicht op zwembad en zee. Mooi zwembad, alleen kun je er nauwelijks een ligbedje bemachtigen omdat alle bedjes d.m.v. handdoeken zijn gereserveerd. Dit staat me zo tegen dat ik hier niet meer naar toe zal gaan.

mooi appartement

c_dijkstrabouwman
15-8-2015

We hadden een mooi ruim appartement, groot balkon en uitzicht op zee.Elke dag werd er schoongemaakt( wel op de Griekse manier) handdoeken waren er voldoende aanwezig. Bij het zwembad waren voldoende ligbedjes en als je het zwembad uitloopt ben je op het strandje met veel keien in het water. In het dorpje zijn genoeg lekkere restaurantjes te vinden. o.a. Gyropolis. Bij de bazaar kun je verse tzaziki kopen!! Boek je dagjes uit bij My Tours dat is goed geregeld. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een geweldig mooi eiland!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Waanzinnig leuk appartementen complex

Arno van den Broek
29-7-2015

Het complex is schoon en ruim opgezet. Alles is werkelijk binnen bereik: klein zandstrandje, groot zwembad (wat snel afloopt van 90 cm naar 330 cm) en vanaf de voordeur sta je direct in het centrum met leuke eetgelegenheden en barretjes. Kamers hebben allemaal zij- of volledig zeezicht. Paar "negatieve" puntjes: het gratis wifi en de airco zijn flink verouderd en moet je niet al teveel van voorstellen. Het werkt maar daar is alles mee gezegd. Zeer positief is dat er in de vroege ochtend (tijdens ons verblijf) geen handoeken-run was op de beschikbare ligbedjes. Naast het zembad staat een leuk barretje met ook een ruime menukaart voor de lunch. Wat ons betreft een locatie die nogmaals op ons toekomstige vakantielijstje kan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Nog onbekend maar goed aparthotel

marigon
2-8-2012

Niet bekend op Zoover maar een leuk complex. Ligt direct aan zee. Heeft zelf een mooi zwembad. En ligt centraal in Argassi, waar alles (restaurants, supermarkten e.d.) op loopafstand is. Nette kamers, elke dag schoongemaakt. Groot balkon (4 pers. kamer). Vanuit Argassi ben je snel in Zakynthos stad, maar ook andere plaatsen (met een auto) zijn makkelijk te bereiken. Erg leuke vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Porto Illessa in Zakynthos (stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Porto Illessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.