Aparthotel Porto Illessa

Aparthotel Porto Illessa

8.3Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Zakynthos (stad)

8.3Fantastisch

9sabrina carsetti27-01-2018

Alles perfect, 9, goede ligging, heel vriendelijk

• 2017
    8Danny van Ham09-09-2017

Fantastische vakantie en geweldig personeel

Prima appartementen en uiterst vriendelijk personeel. De appartementen zijn wat gedateerd maar bedden prima. Zwembad is top. Een prima bar er bij en goede service. Ligt midden in Argassi en de appartemen hebben over het algemeen een prima uitzicht op de Ionische zee. Geweldige vakantie met twee stellen.

Met vrienden

• 7Yvonne Vermeulen10-08-2017

Handdoekjes leggen!

Een mooi ruim appartement. Uitzicht op zwembad en zee. Mooi zwembad, alleen kun je er nauwelijks een ligbedje bemachtigen omdat alle bedjes d.m.v. handdoeken zijn gereserveerd. Dit staat me zo tegen dat ik hier niet meer naar toe zal gaan.

• Oude reviews

9c_dijkstrabouwman15-08-2015

mooi appartement

We hadden een mooi ruim appartement, groot balkon en uitzicht op zee.Elke dag werd er schoongemaakt( wel op de Griekse manier) handdoeken waren er voldoende aanwezig. Bij het zwembad waren voldoende ligbedjes en als je het zwembad uitloopt ben je op het strandje met veel keien in het water. In het dorpje zijn genoeg lekkere restaurantjes te vinden. o.a. Gyropolis. Bij de bazaar kun je verse tzaziki kopen!! Boek je dagjes uit bij My Tours dat is goed geregeld. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een geweldig mooi eiland!

• 9Yolanda Martens05-08-2015

Fijn complex, meest gunstige ligging!

De ligging is perfect, midden in winkelstraat en aan zee! Als je het complex inloopt voel je je er meteen thuis. Heerlijk zwembad, en je stapt zo het smalle strand op wat tegen het zwembad aan ligt . De strandbedjes moet je huren a 2 bedden met parasol voor 6 euro. Veel zonnebedjes bij het zwembad, altijd beschikbaar. Geen handdoekengedoe!! Heerlijke kamers , maar de studio's zijn niet veel. neem geen studio, ligging niet goed en het zijn er maar 3. Wij hadden de bovenste zeer warm, en de airco krijgt het niet cool! Ga altijd voor de appartementen!

Met vrienden

• 8Arno van den Broek29-07-2015

Waanzinnig leuk appartementen complex

Het complex is schoon en ruim opgezet. Alles is werkelijk binnen bereik: klein zandstrandje, groot zwembad (wat snel afloopt van 90 cm naar 330 cm) en vanaf de voordeur sta je direct in het centrum met leuke eetgelegenheden en barretjes. Kamers hebben allemaal zij- of volledig zeezicht. Paar "negatieve" puntjes: het gratis wifi en de airco zijn flink verouderd en moet je niet al teveel van voorstellen. Het werkt maar daar is alles mee gezegd. Zeer positief is dat er in de vroege ochtend (tijdens ons verblijf) geen handoeken-run was op de beschikbare ligbedjes. Naast het zembad staat een leuk barretje met ook een ruime menukaart voor de lunch. Wat ons betreft een locatie die nogmaals op ons toekomstige vakantielijstje kan.

• 8marigon02-08-2012

Nog onbekend maar goed aparthotel

Niet bekend op Zoover maar een leuk complex. Ligt direct aan zee. Heeft zelf een mooi zwembad. En ligt centraal in Argassi, waar alles (restaurants, supermarkten e.d.) op loopafstand is. Nette kamers, elke dag schoongemaakt. Groot balkon (4 pers. kamer). Vanuit Argassi ben je snel in Zakynthos stad, maar ook andere plaatsen (met een auto) zijn makkelijk te bereiken. Erg leuke vakantie gehad

1 tip over Aparthotel Porto Illessa

• marigon, 02-08-2012

Maak een boottocht naar het schildpaddeneiland. Erg leuk, vooral zwemmen in de mooie blauwe zee en in de omliggende grotten.

1 vraag over Aparthotel Porto Illessa

• Bianca Rakers, 24-04-2016

ontbijt en huisdieren

Weet iemand misschien of je in het restaurant ook kunt ontbijten? of is er iets in de buurt? en zijn er veel huisdieren? aangezien staat dat dit mag.

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad