Géén boekingskosten

Villa Paradisso Beach Villas

GriekenlandZakynthosZakynthos (stad)

We hebben de beste aanbieders voor Villa Paradisso Beach Villas voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 8.7Ruimte

Villa info

3 Reviews over Paradisso Beach Villas

• 10Flip08-03-2019

Geweldige vakantie!

Villas liggen op een prachtige plek, gelijk aan zee. Alles is er aanwezig om te kunnen relaxen! De villas zijn mooi ingericht en heel erg schoon. Daarnaast staat de eigenaresse elk moment voor je klaar! Verder zijn er in de buurt genoeg restaurantjes om lekker te eten.

We hebben echt het het ultieme vakantiegevoel meegemaakt!

• 10Wendy02-05-2018

Een prachtige villa op een super locatie!

Wat een prachtige plek! Net zo mooi als op de foto’s van de website. De villa is zeer mooi en smaakvol ingericht. Buiten overal heerlijke loungebeden, ligstoelen en hangmat. Je kunt met een trapje meteen de zee in, of vanaf een zandstrand de zee in een paar meter verderop. Villa is erg schoon, bedden elke dag opgemaakt. Onze natte handdoeken en zwemkleding werden zelfs op een rekje te drogen gehangen! Er zijn wat spelletjes aanwezig, een schommel, tafeltennistafel en een kano. Zeer vriendelijke en attente eigenaresse. Ze heeft de huurauto en taxi vanaf het vliegveld geregeld. Ze heeft zelfs wat boodschappen voor ons gehaald zodat wij wat te eten en drinken hadden toen we ‘s avonds laat aankwamen. We hebben bij vertrek pas betaald. Was daar bij boeking een beetje huiverig voor maar dat ging allemaal goed. Echt een aanrader!

• 8victor23-03-2017

Onwijs genoten!

dit was het 2e jaar dat we naar zakynthos gingen en we zaten hetzelfde hotel in de zelfde plek en het was geweldig.

we huurde een quad voor een week en gingen zelf het eiland rond, veel leuke restaurants en bezichtigen gezien. we hebben dit jaar zelfs met een schildpad gezwommen!

al met al een hele leuke vakantie.

Villa Paradisso Beach Villas info