Hotel Majestic & Spa

2 reviews over Hotel Majestic & Spa in het Nederlands

Nooit meer

Dhr. Langezaal
26-10-2017

De vaag is: Wat vond je goed. Ik kan u mededelen dat er niets goed was in dit hotel. Kamers vuil, slechte schoonmaak, bar en drinken slecht, personeel niet klant vriendelijk. Men kreeg het voor elkaar om zelfs het ontbijt te verpesten.

Ondanks dat we all in hadden hebben we er niet gegeten en ook niets gedronken. Wat een drama hotel.

Klagen hielp niet, kortom absoluut geen aanrader.

Zakynthos op zich is een prachtig eiland maar dan wel in een ander hotel.

Oude reviews (archief)

Geen aanrader

Mdijkjes
2-10-2016

Een hotel vol zuipende luidruchtige jongeren.

Voornamelijk Polen.

Het eten is eentonig.

Bijna elke dag dezelfde prut.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic & Spa in Zakynthos (stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Majestic & Spa scoort een 5.43 uit 10 op basis van 6 reviews.