Hotel Majestic & Spa

4 reviews over Hotel Majestic & Spa in het Nederlands

Super ligging slecht Hotel

Sandy,
31-10-2018

Zeer slecht hotel. Alles is vies en slecht onderhouden. Je krijgt niet de kamer die je boekt en moet echt flink je best doen om dat alsnog te krijgen. Meerdere kamers gezien maar op alle kamers waren meerdere gebreken en nergens was het schoon. Eten lauw en kip 2 keer niet gaar. Als je daar wat van zegt krijg je het advies om de magnetron in de eetzaal te gebruiken. 2 keer gezien dat eten wat rond de bakken op de counter ligt gewoon weer in de bakken wordt gedaan en er doorheen wordt geroerd. Geen toezicht bij het zwembad waardoor de jongeren zelf harde muziek draaien en de hele dag met drank het zwembad ingaan. Regelmatig gaat er meer drank het zwembad in of over de rand van het zwembad wat niet wordt opgeruimd. Mensen die net terug komen van het strand lopen zo met slippers vol met zand het zwembad in waardoor de bodem vol met zand ligt. Er zijn ook geen douches om af te spoelen. Ligging is super maar helaas hotel te slecht.

Gereisd met vrienden in september 2018

Perfecte ligging om uit te gaan

Peter,
17-7-2018

Ligging perfect om uit te gaan en en naar het strand. Het ligt in de strip, 3 minuten lopen naar de beste clubs. Eten was slecht aleen het bier smaakte goed. Voor het all in hoef je het niet te doen. Kamers waren prima, niks bijzonders maar daarvoor zit je daar niet.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Nooit meer

Dhr. Langezaal,
26-10-2017

De vaag is: Wat vond je goed. Ik kan u mededelen dat er niets goed was in dit hotel. Kamers vuil, slechte schoonmaak, bar en drinken slecht, personeel niet klant vriendelijk. Men kreeg het voor elkaar om zelfs het ontbijt te verpesten.

Ondanks dat we all in hadden hebben we er niet gegeten en ook niets gedronken. Wat een drama hotel.

Klagen hielp niet, kortom absoluut geen aanrader.

Zakynthos op zich is een prachtig eiland maar dan wel in een ander hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Geen aanrader

Mdijkjes
2-10-2016

Een hotel vol zuipende luidruchtige jongeren.

Voornamelijk Polen.

Het eten is eentonig.

Bijna elke dag dezelfde prut.

Gereisd met partner in september 2016

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic & Spa in Zakynthos (stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.