Camping Laganas

Camping Laganas

1 review over Camping Laganas in het Nederlands

Met vrienden

2008

vergane glorie op een mooie plek onder olijfbomen

marga reijnders
12-8-2008

Wij zijn in juli/aug 2008 11 dagen op deze camping geweest.Het eens zo mooie zwembad stond leeg.Het eethuisje was dicht. De plaatsen onder de zeer oude olijfbomen zijn erg mooi. Wij stonden daar met drie bevriende families en onze caravans.Verder stonden er een tiental kleine tentjes.Het sanitair was schoon maar verouderd.Een vriendelijke dame stond ons te woord in het Duits en gaf ons verschillende tips om dit mooie eiland te bekijken.

De zee ligt op 500m afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Laganas in Zakynthos (stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Laganas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.