Hotel Diana

5 reviews over Hotel Diana in het Nederlands

Een heerlijke vakantie gehad

Romy
24-8-2018

Wij hebben het enorm naar onze zin gehad bij Hotel Diana. De ligging is perfect: middenin Zakynthos stad, vlakbij de haven, het bekende Solomos plein en veel leuke restaurantjes in de buurt. De meeste toeristen gaan naar Tsivili, Argassi of Laganas, waardoor Zakynthos stad niet heel toeristisch is. De medewerkers van Hotel Diana zijn heel lief en behulpzaam: fijne tips en goede service, alles heel persoonlijk. Het zwembad is heerlijk en rustig, met uitzicht over Zakynthos stad. Er zijn inmiddels ook ligbedden (had hieronder gelezen dat dit vorig jaar nog niet zo was). Ook het ontbijt was goed: elke dag in de basis hetzelfde en een variatie in het beleg, fruit en griekse specialiteiten.

Het enige nadeel voor ons waren de gehorige kamers en luidruchtige buren, maar de bedden lagen prima dus ondanks de gehorigheid prima geslapen.

Tips voor een vakantie in Zakynthos: eten bij Ammos Taverna, Yard of Taste, cocktail bij Base.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeker een plek waar ik terug zou komen!

Jamie-lee
13-8-2018

Pluspunten: • super vriendelijk personeel, ze helpen je met alle vragen die je hebt! • heel fijn zwembad, waar het ook bijna nooit druk is. • hygiënische kamer, iedere dag goede roomservice. Zelfs nog na 12 uur ‘s middags

Minpunten: • geen parkeerplaats. De auto of scooter moet je verderop ergens in de stad parkeren. • ontbijt was matig tot slecht. Eten had geen smaak. • bedden liggen erg hard.

Zakynthos, prachtig eiland. Diana Hotel waardeloos

R.T.
3-7-2017

Zakynthos is een prachtig eiland en zeker de moeite waard. Een hotel boeken in Zakynthos stad is wel af te raden. Het centrum is inderdaad dichtbij, maar stelt niet voor. De stad heeft 1 kleine winkelstraat en voor de rest veel eettentjes en souvenir winkels. Het is aan te raden een hotel in de baai van Zakynthos te boeken en vanuit daar eenmaal de Zakynthos stad zelf te bezoeken. Daarnaast moet men rekening ermee houden dat eten en drinken op Zakynthos best prijzig is door de hoge accijns, namelijk 24%.

Ontbijt en lunchen buiten de deur: €15 -€ 25,- voor 2 personen. Avondeten buiten de deur: €25 - €40,- voor 2 personen.

Ook zetten de Grieken brood op tafel, wat achteraf gewoon in rekening wordt gebracht. Ook de salade wat ze aanbieden wordt achteraf in rekening gebracht. Het is daar dus niet vanzelf sprekend dat dit gratis is, wat in Nederland en Duitsland wel de normale gang van zaken is. Als je niet staat te wachten op de extra maaltijden die in rekening worden gebracht, is het een aanrader om direct bij het bestellen te zeggen: 'No salad and no bread'.

Diana Hotel is NIET aan te raden. De foto's zijn een grote leugen. Het zwembad lijkt groot, maar in werkelijkheid eigenlijk gewoon een opzet zwembadje wat je in de tuin zet. Het eten in het hotel is NIET te eten (en dan hadden wij alleen ontbijt). De ham was zuur, de eieren waren smaakloos en koud. De mieren en vliegen kropen over het buffet. Smerig. 1 keer gegeten en voor de rest buiten de deur. Het personeel van Diana Hotel krijgt wel een dikke 10. Het hotel is schoon, de bedden liggen prima en het personeel is vriendelijk en onderneemt direct stappen. Dat een hotel klein is, maakt niet uit als je een mooie omgeving en strand nabij hebt. Dat is hier helaas niet het geval, zoals eerder genoemd is de winkelstraat maar klein en ben je zo doorheen gelopen. Daarbij moet je voor een fatsoenlijk strand richting Vassilikos, dat kost 22 euro per taxirit.

Conclusie: Zakynthos is zeker aan te raden, maar boek dan een vakantie in de baai of in Vasilikos. Niet in Zakynthos stad zelf. Het is wel mooi om 1 avond Zakynthos stad te bezoeken. Zakynthos heeft genoeg te bieden en het zeewater is inderdaad kraakhelder. Diana hotel: klein, gehorig en smerig eten. Personeel is wel heel vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2017

super hotel!

Amy
18-8-2015

Super hotel. Vriendelijk personeel. Kamers waren prima. Wel een klein balkon en een kleine badkamer maar dat vonden wij niet erg. Mijn vriend vond het bed hard, ik had er geen last van. Het ontbijt is simpel maar wel oke, een gewoon hotel ontbijtje. Het zwembad is top. Mooi uitzicht, leuke zitgelegenheid en je kunt er iets kleins eten (tosti, sandwich, ijsje) en lekker drinken. Geen ligbedden dat was jammer maar de rand van het zwembad lag ook prima! Hotel ligt aan een druk plein waar leuke tentjes zijn waar je goed kunt eten. De winkelstraat ligt ook aan dit plein, helemaal top dus. Aan te raden is een bootexcursie te boeken en een auto te huren, vraag dit na bij de receptie die kunnen dit allemaal voor je regelen. Top hotel en het is zeker de moeite waard hier nog een terug te komen! Niet geschikt voor kinderen van de basisschool leeftijd die hebben hier niet veel te doen :)

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Mooi ligging!

Bob b.
17-12-2011

Oh my god this holiday was amazing! would love to go there again!

Gereisd Met partner in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diana in Zakynthos (stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.