Géén boekingskosten

GriekenlandZakynthosZakynthos (stad)

7.2GoedScore uit 47 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

47 Reviews over Avalon Palace

• 7Johannes04-09-2022

Mooi uitzicht aan de Zeezijde

De uitzicht aan de zwembad en zeezijde was prachtig, de kamers waar wij in zaten, waren gedateerd, echt ouwe meuk maar wel schoon. Ik had het idee dat ze daar te weinig personeel hadden omdat het personeel daar twee tot drie dingen tegelijk moesten doen. Er was weinig te doen in het hotel geen animatie of live muziek. Ligt vrij ver en hoog vanaf het centrum ( taxi is €8 enkeltje ) 's avonds vanuit de stad naar het hotel lopen zou ik ook niet aanraden omdat het donker en stijl is, zeker niet aan mensen die slecht ter been zijn. Wel gaan er dagelijks 2 x per dag een bus naar het strand in Tsvili. Misschien wel handig om een scooter te huren mits je ervaring hebt met bochtige bergweggetjes. Eten was goed, maar wel eentonig. Populatie veel jonge mensen die alleen op de mobieltjes selfies aan het maken waren....mooi eiland

• 8Nicole26-10-2019

Prima hotel

Het was een prima hotel, prachtig uitzicht als je aan de zeekant zit. Mountain view kijkt uit over de parkeerplaats en containers... we moesten betalen voor een upgrade maar dit was het zeker waard. Het eten was oke, redelijk afwisselend maar vooral ingespeeld op Engelsen (English breakfast, fish and chips). Weinig Grieks eten en na de eerste week een stuk minder afwisselend. Verder bieden ze een gratis wijnproevrij en shuttle service naar het centrum, dat was top, en het personeel was ook zeer vriendelijk.

• 3Nathalie17-07-2019

Dissapointed

food so monotonous after all ready few days. Meals are served in an open buffet style at breakfast, lunch and dinner with NO a la minute stations For example: DRY eggs Breakfast: EVERY morning the same Reception: we asek for a SPA because we were bored due to the rain and the receptionist told us that she wasn’t from the area so that we had to check GOOGLE.No taxis aroundWe booked an al ALL-IN formula but one of my biggest irritation was that they all ready began to clean up the meal, herbs, soup,.. both as the tables about 20.50h. So if you arrived late or you went on an excursion you had to hurry up even though you still are ON VACATION. All-in Bottles were presented but once we entered the bar and asked for a cocktail we could only get the cheap brands. a Havana coke was 8 euro’s extra.Smell : next to the hotel all trash has been thrown.

• 9Carla Gracner15-09-2018

Het is een rustig adults only hotel wij hadden halfpension geboekt en waren tevreden over het eten, ik kan niet oordelen over all inclusive. Personeel super!!! Deden enorm hun best maar er mocht wel wat extra personeel bij!! Panoramazwembad erg mooi en goed onderhouden, voldoende ligstoelen, we misten wel een poolbar, hebben dit ook aangegeven bij eigenaar toen ze naar onze mening vroeg over het hotel dus misschien.....Kamers waren netjes wij lagen op begane grond meteen aan zwembad , heerlijk!! Busverbinding via hotel naar strand en stad prima geregeld met een uiterst gezellige chauffeur Bill. Receptionisten zeer behulpzaam en gastvrij spreken prima engels.

• 8j05-07-2017

mooi hotel met vriendelijk personeel

Prima hotel, alles was schoon, heel en netjes. Leuke dames achter de receptie met goede tips voor een dagje weg. Shullteservice van en naar Zakynthos stad en Tsilivi was prima, fijn dat dat er is want het hotel ligt wel een beetje afgelegen. Lopen naar Zakynthos stad kan, maar is niet aan te bevelen en zelfs gevaarlijk. Er zijn diverse mensen uitgegleden en ik heb er mijn onderbeen gebroken (scheen- en kuitbeen). Medische zorg is netjes, moesten 2 dagen langer blijven ivm ruimte in het vliegtuig en dat is door Avalon ook goed opgelost, ook al is dit hotel niet ingericht op mindervaliden. Alle hulp en zorg gehad, zelfs door de eigenaar naar het vliegveld gebracht omdat een taxi lastig zou zijn... goede service dus en fijne zorgzame mensen!

• 9J van Maanen26-03-2017

Avalon is een prachtig hotel.

Een super hotel,wij zijn daar een paar keer geweest als vrienden ontvangen.Ik was verleden jaar aan een hartoperatie geopereerd ,wij zijn 1 weekje geweest in september de bezorgdheid was overweldigend.De omgeving is erg mooi.Met een auto kom je op de mooiste plaatsen.Een mooi en rustig hotel waar geen kinderen zijn onder de 13 jaar.Daar kies je zelf voor.Was geen optie voor ons. Schoon zwembad dat iedere dag wed gecontroleerd. Live muziek een geweldige zanger,en een dansgroepje.Een geweldige aanrader.

• 6Charren12-09-2016

Redelijk hote, niet nog eens

Zakynthos is prachtig. Hotel Avalon vonden wij (Stel van 27 & 30) wel wat tegenvallen. Het hotel zelf ziet er prima uit, beetje oudbollig maar netjes. Terras met prachtig uitzicht en een zwembad met genoeg ligbedjes. Dames van de receptie uiterst vriendelijk en behulpzaam. Helaas personeel in het restaurant onwijs chagrijnig en onprofessioneel, uitzondering is de lieve man achter de bar. De heren begroeten je de ene keer wel, de andere keer niet. Een eetsmakelijk of wat interesse kan er nooit vanaf. Bij drukte zijn ze erg chagrijnig en niet in staat normaal met de gasten om te gaan. Rond 09.30 te weinig plekken in het restaurant. Het eten zelf is van redelijke kwaliteit, wel zeer weinig keuze vooral in de avond. Zijn zelf meerdere keren uit eten geweest hierdoor. Kamer werd bij ons steeds pas tegen 17.00 schoon gemaakt, heel irritant. Kamer zelf (begane grond) was erg klein. Bed was hard vering voelde je door het matras heen. Geen gordijn in de douche waardoor de hele badkamer nat werd. Het hotel ligt wat afgelegen dus zeker een huurauto nodig.

• 7yvon12324-08-2016

Mooi hotel, maar...

Hotel is fantastisch gelegen qua uitzicht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad is schoon. Eten gavarieerd, maar niet bijzonder. Eigenaar at gewoon met gasten mee bij ontbijt, dat vond ik eigenaardig. Wij hadden HP. Helaas een keer erg ziek geweest van eten. Zwembad ligt in volle zon, geen schaduw ivm zijn alleen maar tegels en geen bomen rond zwembad. Te weinig parasols bij zwembad waarvan de helft ook nog eens behoorlijk kapot was. Klacht over ingediend maar werd niets aan gedaan. Niet alles valt binnen All incl. Bijv koffie wel maar Latte weer niet. Flesje water van 500 ml kost 1 euro. Geen entertainment. Behalve op woensdagavond en zondag steeds zelfde muziekensemble. Erg rustig en kleinschalig hotel, kinderen niet toegestaan. Kleine minimarket op korte loopafstand 5 min waar je hoognodige kunt krijgen. Geen andere winkels in de buurt. Wel berg op en af lopen voor minimarket. Hotel regelt 2x per dag een rit naar Tsivili beach en meerdere keren per dag naar Zakhyntos stad. Douchen in bad zonder douchegordijn. Bedden aan de harde kant. Het zware verduisteringsgordijn hangt aan dunne platic gordijnringetjes dus die braken om de haverklap af met als gevolg een half hangend gordijn. Zeezicht kamer heeft mooi uitzicht, maar neem niet de (bovenste/hoogste) 4e etage. Het balkon daarvan wordt zo heet dat je er niet kunt zitten. Enkele kamers op de 2e boven het restaurant hebben misschien last van rokers op het terras en de you tube muziek. Al met al was het voor ons, ondanks bijzonder lief personeel, het toch niet helemaal.

• 9Linda en Bert25-04-2016

Zeer gastvrij, mooi gelegen en geweldig.

Op een heuvel en op loopafstand van centrum rustig gelegen prachtig hotel in Griekse zuilenstijl. Recent verbouwd, netjes en schoon. Vanaf de voorkant prachtig uitzicht over de stad en de haven van het eiland met aanmerende ferry's. De kamers zijn prima, compleet ingericht, ondermeer bad/douche, goede bedden, eigen koelkast en prima werkende airco en fijn balkon. De medewerkers zijn zeer vriendelijk, correct en professioneel met een oprechte hartelijkheid. Allen, zonder uitzondering doen hun uiterste best voor de gasten. Wij hadden half pension, ontbijt en diner waren zonder meer goed, gevarieerd en typisch Grieks. Alles wordt op tijd aangevuld. Een hotel pendelbusje rijdt - gratis - op vaste tijden naar Zakynthos stad of het strand. Geen enkel min puntje dan? Nou ja, als het dan moet....de rode wijn is of te koud of veel te warm, een detail. Wat ons betreft is hotel Avalon 100% aan te bevelen!

• 9Esmee15-12-2015

Mooi en rustig hotel

Een geweldig hotel! Niet te groot maar ook niet te klein. Behulpzame medewerkers. Verschillende kamers, kamers aan de zee kant hebben een grotere balkon. Iedere dag schoonmaak. 2x per week een griekse avond, voor de rest is het er rustig, dus geen harde muziek etc. Op 15 min lopen van de stad en haven, maar via een stijle weg. Hotel bus kan je ook brengen op bepaalde tijden. Het eten was prima, niet teveel en niet te weinig. Hier geen kinderen te vinden, heb er zelf geen problemen mee, volwassenen kunnen ook erg veel herrie maken. Bezetting, weinig Nederlanders. Veel Engelse (geen last van), paar russen (ook geen last van gehad). Al met al een prima mama break gehad.

Hotel Avalon Palace info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden