Villa Archontiko Koutsis

9.1Prijs/kwaliteit
9.7Hoeveelheid ruimte
8.7Ligging

Villa Info

We hebben een aantal aanbieders voor Archontiko Koutsis voor je op een rij gezet:

15 reviews over Villa Archontiko Koutsis in het Nederlands

• 9Jeroen van stralen20-07-2016

Subliem!

Drie prachtige villa's op een prachtig gelegen stukje grond. Mooi en goed onderhouden zwembad voor de deur en een mooie ruimte voor spelletjes, bbq en samenzijn bij de bar (die je zelf kan bedienen). Carla is een schat die je met raad en daad bijstaat. Omgeving van de villa's is iets minder maar met de auto rijd je zo naar mooiere delen van t eiland. Het olijfpers museum in Agalas is leuk maar vooral de eigenaren zijn fijne en lieve mensen! Absolute aanrader!

• 10Daphne12-06-2016

Paradijsje

Wat een prachtig complex. We hebben genoten. Het is er heerlijk rustig, en toch ben je zo in laganas of zakynthos-stad. We zouden zo weer terug gaan. Alles wordt goed onderhouden en elke dag maakt Carla alles weer op orde. Enige minpuntjes zijn, 's avonds de muggen, maar met deet en een spray is dit goed te bestrijden. En het keukengerei is erg summier.

8Kindvriendelijk
    8Inrichting

• 9Francy08-10-2015

in één woord super deluxe en geweldig!

Met 2 personen in een ruim huis op vakantie. Wat wil je nog meer. Schoon, van alle gemakken voorzien, wasmachine, keuken, oven, magnetron, waterkoker, koffiezet apparaat. Knus zithoekje en 's avonds nog heerlijk op het terras nagenieten van je dag. Zwembad maar ook het terrein wordt goed onderhouden. Elke dag schone handdoeken en strandlakens. Carla is zo een topper! Is zowel gastvrouw, doet de schoonmaak en tuinvrouw. Ze maakt elke dag schoon en anders is ze wel in de mooie tuin bezig. Tot rust komen aan het zwembad en zo fijn om dan 'je huis' binnen te lopen om een drankje of hapje te pakken. Het is een heerlijke plek om te verblijven als je echt rust zoekt maar ook een goede ligging heeft van de bezienswaardigheden. Een minpuntje, er zijn veel muggen. Kamer zat er vol mee. Hoewel er een klamboe aanwezig is helpt dat weinig. Tip voor de eigenaar: de klamboe veel lager hangen en over het hele bed laten hangen.

10Ligging

Anders

• 9Tessa22-09-2015

Heerlijk!

Archontiko Koutsis heeft 3 villa's waardoor het eigenlijk nooit echt druk kan worden. Het ligt afgesloten door een poort op een rustige plek vlakbij Laganas. Wij hadden geboekt bij touroperator en hadden de 4-kamer villa met auto. Een auto is echt een must op dit eiland, zo handig en echt een aanrader! De villa heeft werkelijk alles wat je maar nodig hebt. Het enige wat de villa niet heeft, is een vaatwasser maar die hebben wij niet gemist. Verder is het een volledig ingerichte villa! Elke dag wordt de villa schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Om de hoek ligt een kleine supermarkt waar je naar toe kan lopen. Aan het begin van de straat ligt ook een grotere supermarkt maar met de auto ben je in 5 min ook bij de Lidl. Archontiko Koutis wordt volledig verzorgd door lieve Carla. Zij spreekt goed engels en werkt hard om iedereen van een zorgeloze vakantie te voorzien. kortom; Hebben wij een super heerlijke vakantie gehad en zou ik Archontiko Koutsis aan iedereen aanraden!

6Kindvriendelijk

• 8wil4608-03-2015

Fantastische plek

Schitterende plek heerlijk huis. Het huis ligt omheind en afgesloten.

7Kindvriendelijk
    8Inrichting
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit
    8Hoeveelheid ruimte

Met vrienden

• 9uiterweg2731-10-2011

Heerlijk rustig, mooi zwembad, huis en bar.

We hebben de afgelopen 14 dagen genoten van dit huis en de gastvrijheid. Voor Griekse begrippen uiterst luxe met 2 badkamers. en een 4 pits fornuis met oven en magnetron. De kinderen waren uiterst blij met de WIFI vebinding. Het personeel ( Carla ) is uiterst behulpzaam en spreekt goed engels. Regelmatig zijn we daar haar van tips voorzien. Elke dag schone handdoeken op de ligbedden. Om de hoek een mini market voor het verse brood in de ochtend. Kortom in het naseizoen een heerlijke plek om even bij te tanken voor de hollandse winter komt.

• 9wolters12-07-2011

lux huis van alle gemakken voorzien!

Prima vakantie gehad ! Mooi huis, handig met twee gezinnen. Carla houdt de boel prima bij.
    Met een huurauto erbij, op veel plaatsen geweest ! Kortom zeker een aanrader !!!!

• 9van der Linden01-07-2011

In één woord 'geweldig'

In deze accomodatie (geboekt via TO uitstekend !!) hebben we een week lang genoten. Ligging ca. 2 km vanaf het drukke en toeristische Laganas (heel veel luidruchtige Engelsen) is uitstekend bevallen. De woning is heel erg mooi en van alle gemakken voorzien. Ook de verzorging van Carla is prima. Wel heel nuttig om een auto te hebben want het openbaar vervoer is minimaal. Een tip is om zelf een motorbootje te huren (leuker dan de rondvaarten). Wij zagen de schildpadden zo van dichtbij en ook de stille strandjes. Een absolute aanrader is Keri Beach wat we na een ware dodemansrit bereikten. Maar dan waan je je wel in een paradijsje (misschien niet meer zo leuk in het hoogseizoen!)

• 9familie26-06-2011

Een aanrader!

We hebben een geweldige tijd gehad hier! De villa's zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Ze zijn rustig gelegen. Vanuit je villa duik je zo het zwembad in. De zee is wat verder weg maar met de auto kun je hele mooie strandjes bereiken. De bbq door Carla was ook goed verzorgd (wel prijzig). Huizen en omgeving werden goed schoon gehouden en onderhouden. We zaten in de grootste villa met 6 volwassen en een baby van 10 maanden.

9Hoeveelheid ruimte

• 10debby05-10-2010

geweldig paradijs op aarde

een klein minpuntje de bedden waren erg hard en verder alleen maar lof. net terug en het was geweldig zwembad voor de deur dat is altijd uitkijken met kinderen maar daarvoor ben je zelf verantwoordelijk. echt en aanrader.

2 tips over Villa Archontiko Koutsis

• uiterweg27, 31-10-2011

De stranden in het zuiden en het westen van het eiland. Bij Laganas is het smal en rommelig. Stad Zakynthos is leuk en origineel en een bezoek waard. Huur een auto en verken het eiland, dat maat het een stuk leuker.

• Rita, 04-08-2009

Volg je de borden "The best view of the island" dan kom je uit bij een restaurant. Ga hier echter NIET heen. De eigenaar vraagt € 2,50 als je alleen komt om foto's te maken! Als je wel wat gaat gebruiken.... vraag dan eerst naar de prijzen. Deze zijn behoorlijk hoog! Voor 2 ijscoups (3 bolletjes) en 2 fresh squeezed orange juice (wat achteraf toch niet vers was) moesten wij € 27,80 betalen. Het uitzicht is langs de weg naar Bochali overal gratis te fotograferen!

1 vraag over Villa Archontiko Koutsis

• delea, 25-08-2011

vliegveld

Deze accomodatie ligt bijzonder dicht bij het vliegveld. Geeft dit geen overlast?

uiterweg27, 31-10-2011

Er landen zo weinig vliegtuigen dat je daar geen last van hebt. Nu zijn wij niet helemaal objectief omdat we naast Schiphol wonen in Aalsmeer.

Villa info

• Aantal personen7 tot 8