Super service, mooi complex, fantastische plek!!

Appartement Levantino

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Andries

Super service, mooi complex, fantastische plek!!

Andries
5-7-2012

Onze ontdekking op Zakynthos, Levantino Studios.

Gelegen in Xirokastelo, in de gem. Vassilikos, zeg maar de Zuid-Oost poot van Zakynthos. Gerund door de familie Kolokotsas. De familie doet er werkelijk alles aan het de gasten naar de zin te maken. Zo gastvrij zelfs voor Griekse begrippen overtreffende trap. No. 1: Mario (Super Mario) voor de bar en de boekingen. Anastasia (zus) restaurantdeel, de onvolprezen Quasim voor de bediening en de service, altijd goedlachs en gezellig en vader voor de klussen en de sfeer.

Ligging subliem met mooie tuin, ruim voldoende ligbedden en aan het strand (Kaminia Beach). Appartementen uitstekend van inrichting en voorzieningen, fantastisch uitzicht. 2 blokken/ 1 recent en 1 oorspronkelijk, maar beiden van prima kwaliteit. Gelegen onderaan de hoofdweg in Vassilikos, scherpe afdaling. Dit kan als "minder" ervaren worden. Niet direct bij een plaatsje maar voor boodschappen altijd bergop. Huurauto nodig. Waarheidsgetrouwe site!

Andries en Tine Maij