Appartement Levantino

AppartementWeer vandaag31°19°
Appartement Levantino

We hebben een aantal aanbieders voor Levantino voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Levantino in het Nederlands

Onze ontdekking op Zakynthos, Levantino Studios.

Gelegen in Xirokastelo, in de gem. Vassilikos, zeg maar de Zuid-Oost poot van Zakynthos. Gerund door de familie Kolokotsas. De familie doet er werkelijk alles aan het de gasten naar de zin te maken. Zo gastvrij zelfs voor Griekse begrippen overtreffende trap. No. 1: Mario (Super Mario) voor de bar en de boekingen. Anastasia (zus) restaurantdeel, de onvolprezen Quasim voor de bediening en de service, altijd goedlachs en gezellig en vader voor de klussen en de sfeer.

Ligging subliem met mooie tuin, ruim voldoende ligbedden en aan het strand (Kaminia Beach). Appartementen uitstekend van inrichting en voorzieningen, fantastisch uitzicht. 2 blokken/ 1 recent en 1 oorspronkelijk, maar beiden van prima kwaliteit. Gelegen onderaan de hoofdweg in Vassilikos, scherpe afdaling. Dit kan als "minder" ervaren worden. Niet direct bij een plaatsje maar voor boodschappen altijd bergop. Huurauto nodig. Waarheidsgetrouwe site!

Andries en Tine Maij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Levantino in Xirokastelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Levantino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Levantino scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.