Géén boekingskosten

Meer appartement info

9 Reviews over Villa's Marina

• 9Gezin met 2 kinderen 24-08-2013

Heerlijk, rustige plek, fantastisch

Pagoni is een fijn huis met zwembad en een schitterende veranda, bedden inderdaad hard, je voelt de veren er doorheen. Hebben wij opgelost door de matrasjes van het zwembad er bovenop te leggen dan is het goed te doen. Je hoort inderdaad pauwen, een haan en honden blaffen, maar ze hielden ons niet uit de slaap aangezien je de luiken voor de ramen dicht kan doen. Er loopt nu een kat van de buurman met jonkies af en toe in de tuin, schatjes zijn het. Een nadeel zou kunnen zijn dat het niet echt centraal ligt, je moet eerst ca. 20 min. rijden (heuvelachtige weg met veel bochten) voordat je bij de doorgaande wegen komt om het eiland te verkennen. Je gaat hierheen voor de rust, dicht bij diverse stranden. Supermarkt Central heeft goed brood en redelijke keus, voor de beste boodschappen ga je naar de Lidl, ligt aan de weg naar het vliegveld. Eigenaren Nikos en Marina zijn enorm gastvrij, wonen niet bij het complex maar Nikos is er iedere avond om 7 uur, spreekt goed Engels.

• 9André Bouma05-08-2013

Klein paradijs

Een klein paradijsje, dat is Villa Marina in Vasilikos, Zakynthos. Ver weg van de rommelige hoofdstad en het drukke (voor jongeren vast geweldige) Laganas ligt Vasilikos. Uitstekend huisje, prachtige omgeving, rust, heerlijk ruim zwembad en uitstekende en een uiterst gastvrije gastheer en gastdame (Nikos en Marina Zacharopoulos). Een regelrechte aanrader voor mensen met kinderen tot 15 jaar.

Let op: de 5e slaapplaats is een geïmproviseerde in de woonkamer. Het tweede punt is de zeer sobere keuken (echt koken kan je er niet, maar dat wil je misschien ook niet).

Een auto is echt nodig

• 8Fam Peters21-07-2011

Lekker rustig

Mooi en rustig complex, op moment dat wij er waren was er verder niemand, dus het zwembad voor ons alleen.

Enige nadeel waren de bedden, te klein en de matrassen waren echt op (veren komen nog net niet door de stof). Verder erg warm in de periode dar wij er waren, dan ook niet veel meer gedaan dan eten, zwemmen en slapen.

Een auto is hier een must!

• 10Ronald10-09-2010

Een heerlijk huis

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een mooi en zeer rustige omgeving. Nikos en Marina zijn zeer vriendelijk. Nikos spreekt heel goed engels en maakt iedere dag een praatje wanneer hij het zwembad komt schoonmaken. Een mooie lokatie nabij een aantal stranden en eetgelegenheden. De tuin en het zwembad worden goed onderhouden, zeer de moeite waard !

Ronald Jolanda en Kaya

• 10Fam Vos17-07-2010

Heerlijk plekje!

Wij hebben 2 fantastische weken gehad in de villa Pagoni van Villa Marinas. Het is een zeer rustig gelegen appartement maar binnen een paar minuten rijden kan je kiezen uit talloze leuke stranden (met beach bar) Verder zijn er in het "dorp" talloze leuke tavernes om te eten. Zoals al eerder beschreven vonden ook wij harrys en anna een toppertje, maar ook bij "simply greek" kon je echt heerlijk eten. (deze eigenaar spreekt redelijk nederlands) De eigenaren van het appartement doen echt alles om het naar je zin te maken. Het is de eerste keer even zoeken. (zelfs met de route beschrijving) (voor google earth fans N37 43. 239 E 20 59. 034 Dan sta je op de perkeerplaats van de villa) Heel kort door de bocht rij je de doorgaande weg uit vanaf argassi tot aan het bord einde vassilikos. Keer om en het is de eerste weg naar rechts. Dit is een dubbele weg. Neem de weg aan de kant van argassi bij het hek links en meteen rechts tot aan het hek. Ons eindoordeel TOP.

• 8nico22-06-2010

Fantastische plek

Villa marina is een complex met 3 huizen waarvan 2 geschakeld, type luna is geschakeld maar daar wordt er maar 1 van verhuurd. Wij vonden de ligging perfect, zeer rustig, maar daar moet je van houden. Eigenaar nikos doet er alles aan om het je naar je zin te maken, je mag z'n fruitbomen leeg eten en hij vraagt regelmatig of alles oke is. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad.

• 8Anastasia Vlaskamp29-04-2010

Fantastische vakantie gehad!

Prachtige villa. Heerlijk voor de rust, maar met de auto kan je makkelijk alle kanten op (strand, stad, etc). Wij konden de villa makkelijk vinden. Wij hebben ons bij onze hostess gemeld die op de luchthaven aanwezig was. Zij gaf ons een welkomstenvelop met daarin de routebeschrijving en ze verwees ons daarna door naar het autoverhuurbedrijf waar we onze auto vanuit NL hadden geboekt. Ontzettend vriendelijke eigenaren. Ze doen er alles aan om het verblijf aangenaam te maken.

• 10Andre, Inge en Carlien Noppers07-08-2009

Een echt paradijsje

Wij hebben een uitstekende vakantie gehad. De villa's zijn ruim opgezet en mooi rustig gelegen. De eigenaren zijn bijzonder aardig en vinden het belangrijk dat je het er naar je zin hebt. Het zwembad wordt iedere avond om 7 uur schoongemaakt. Ook prettig dat er een auto bij zit, zodat je elke dag ook weer van een ander strand kunt genieten. Wij komen zeker nog eens terug!!!!

• 818-05-2008

Mei 2008 , vrijst. woning; mooi zwembad / tuin voor ons alleen. Zakynthos heeft veel prachtig natuur en vriendelijke bevolking.Goede eetgelegenheden (Anna en Harrys aan te bevelen)op plm 15 minuten afst. Bergweg Gastvrije eigenaren Nikos en Marina. altijd om 19u aanwezig; verder telefonisch bereikbaar Huis (Griekse begrippen) goed ingericht, voldoende keukenuitrusting. Douche boven bad; losse douchekop. Veel terras, waslijnen, barbecue,goede ligbedden met nieuwe kussens. Aandachtspunten: matrassen aan vervanging toe, schreeuwende pauwen s nachts bij de buren. Van tourop. geen route beschrijving gehad; niemand bereikbaar op het vliegveld; wel huurauto. Via tel. contact met eigenaresse uiteindelijk met moeite 't huis kunnen vinden. Werd niet met naam aangegeven. Let op een goede routebeschr en kaart. 1ste ervaring van eigenaar met deze tourop. vond dit heel vervelend. Een prettige, geschikte accomodatie voor gezin die een weekje rust zoeken op een prachtig eiland. Aan te bevelen!

• 8Familie Brouwer uit Alkmaar18-05-2008

Mei 2008 , vrijst. woning; mooi zwembad / tuin voor ons alleen. Zakynthos heeft veel prachtig natuur en vriendelijke bevolking.Goede eetgelegenheden (Anna en Harrys aan te bevelen)op plm 15 minuten afst. Gastvrije eigenaren Nikos en Marina. altijd om 19u aanwezig; Huis goed ingericht, voldoende keukenuitrusting. Douche boven bad; losse douchekop. Veel terras, barbecue,goede ligbedden. Aandachtspunten: matrassen aan vervanging toe, schreeuwende pauwen s nachts bij de buren. Vanonze touroperator geen route beschrijving gehad; niemand op het vliegveld; wel huurauto. Via tel. contact met eigenaresse uiteindelijk met moeite 't huis kunnen vinden. Werd niet met naam aangegeven. Let op een goede routebeschr. en kaart. 1ste ervaring van eigenaar met onze touroperator vond dit heel vervelend. Een prettige, geschikte accomodatie voor gezin die een weekje rust zoeken op een prachtig eiland. Aan te bevelen!

Appartement Villa's Marina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens