Géén boekingskosten

Boek met Zoover

53 Reviews over The Bay

• 8Chiara12-05-2019

Tophotel!

Heel mooi hotel! Zorg wel dat je een zeezicht kamer boekt want de tuinzicht kamers zijn een ander gebouw en dat vond ik persoonlijk niks. De dame van het buffet restaurant Adriana was zooo lief en zorgzaam. Wij waren hier vanaf 1 mei en dat was de eerste dag van het seizoen en het hotel was nog leeg maar toch werd alles opgedekt en tot in de puntjes verzorgd. Het eten was van zeer goede kwaliteit maar helaas wel vaak koud. In de zomer is het volle bak en gaat het eten sneller op, zijn de borden warm vd vaatwasser en is de omgeving ook warmer dus dan is het vast beter want het was nu best koud in de buffetzaal. Het hotel is kindvriendelijk maar niet gericht op kids, de speeltuin is echt vergane glorie. Het hotel ligt ook vrij afgelegen dus huur een auto. Drankjes in het hotel zijn vrij prijzig. Kamer 205 is ECHT de beste kamer, je loopt zo het prive strand op. Het hotel is schoon, mooi en de mensen zijn zo lief! Topvakantie gehad

• 8Hannie11-06-2018

In onze ogen een goed 4 sterren hotel.

Een geweldige vakantie gehad. Een goed verzorgd hotel. Maar zeker geen 5 sterren. Maar dat wisten we al vanwege de prijs. Eten afwisselend en goed. Een heel goed bed. Badkamer helaas te klein. Personeel doet zijn best. Erg jong allemaal dus moeten nog veel leren. Adrianna is geweldig. Ze heeft er mede voor gezorgd dat we zo genoten hebben.

• 10Mook Huiden02-06-2018

Super!! Top vakantie gehad

Mooi, modern ingericht hotel, rustig gelegen, auto huren n aanrader! Kan bij t hotel geregeld worden. Wij hadden kamer met zeezicht, prima kamer, netjes, wel n beetje krappe badkamer, maar je bent toch de hele dag buiten, dus geen probleem. Heel goed bed, erg belangrijk voor mij als rugpatiënt, niet te hard maar ook niet te zacht, van t merk Cocomat. Personeel geweldig, hadden we veel contact mee. Avonden met George de manager gepraat👍🏼, Adriana 💕en haar oom Giorgos vd bediening 👍🏼❤️uiteraard Taxiarchis die bij t zwembad werkte 👍🏼, assistentmanager Monica 👍🏼 en de lieve meiden a d balie: Eleni en Vasia 👍🏼 Zij hebben er mede voor gezorgd dat we een geweldige vakantie hebben gehad. Eten heerlijk. We gaan zeker een keer terug!!

• 8Louise24-05-2018

Fantastisch hotel op een mooie locatie

prachtig hotel op een mooie locatie direct aan een privéstrand. Heel mooi ingericht. Wij hadden een prachtige junior suite met zeezicht . heel vriendelijk personeel en goed eten. Hotel ligt niet in de buurt van een dorp dus een auto is wel handig.

• 4Ron Visser19-05-2018

Overschat Hotel

goed was de prachtige ligging ! Dit hotel geeft zich zelf 5 sterren en de reisorganisatie 4 sterren, het is een keurig 2-3 sterren Hotel ! Wij reizen veel, wij zien veel hotels (kiezen altijd voor 4 of meer) maar dit was echt ongekend. Het personeel doet zijn best, maar doet maar wat.... volgens mij lopen er geen leidinggevende(n). men spreekt van renovatie, ik denk dat de aannemer die dit werk zou leveren bij ons, dat hij direct onbetaald op straat zou staan, alles heeft een grijze of Beige kleur zou beter staan in de folder, de oude meubels zijn opgepimpt met een kleur , dit noemt men renoveren... kastdeur hangt los en kan niet meer dicht , deur badruimte kan niet dicht en afgesloten , badruimte is 4m³ en heeft een wc, wastafel en bad met douche daarin, dit wil zeggen dat je in het bad moet klimmen om te douchen. Internet waardeloos.iedere dag was er wel iets wat niet goed ging, zeker niet 4-5 sterren waardig !

• 10Brigitte de Boer28-04-2018

Niet te overtreffen.

Fantastisch hotel, heel schoon, mooi, prive strand, goed eten, vriendelijk personeel, Zee is azuurblauw en aangenaam van temperatuur. Wij hebben een auto gehuurd en hebben heel wat mooie plekjes bezocht. Oa Scheepswrak, boottocht gemaakt naar de grotten en schildpadden gezien(aanrader)

• 9Walsma30-08-2017

Voor een relaxvakantie zit je hier goed.

Alles was goed , vriendelijk personeel , heerlijk eten en afwisselend en voldoende keus , volop keus van zonnebedjes bij strand en zwembad en kamer was oke

• 9pienne26-06-2017

Hebben er geen woorden voor zo fijn was het daar.

Super hotel op een hele mooie locatie. Het personeel is top, en het was erg gezellig. Met dank aan Giorgos, Gianna en Efi. Helaas is dit een familie hotel dus er zijn wel aardig wat kinderen wij waren er gelukkig begin van het seizoen dus hebben er niet veel last van gehad. Het is heerlijk liggen op de comfortabele bedden en je kan kiezen zwembad of zee allebei zelfde afstand, fijne douche bij het zwembad/zee. Het ontbijt en avondbuffet is erg lekker en elke dag wat anders. De drankjes en wijn zijn wel erg prijzig. De kamers zijn comfortabel, schoon, fijn bed en mooi uitzicht. Alleen 1 nadeel de gordijnen waren niet verduisterd dus vroeg wakker vanwege het licht.

Het was top. En zijn erg kritisch maar het was boven onze verwachtingen.

• 9Astrid Dick wateringen27-05-2017

Een fijne vakantie voor de eerste keer in grieken

Alles was eigenlijk goed eten receptie kamers oké hadden zeezicht mooi uitzicht zeer vriendelijk personeel problemen kan je altyd bij de manager terecht lost alles op prijzen op het hotel zijn wat aan de dure kant Is wel wat afgelegen huur een auto dan zie je wat van het eiland leuk om te doen dus zou ik nog wel een keertje terug gaan dit hotel

• 8Jody16-10-2016

Mooi hotel

Het hotel is erg mooi, luxe ingericht. De kamers zijn erg schoon en het personeel is heel vriendelijk. De voorzieningen zijn top, een groot zwembad met meer dan genoeg ligbedden met een prachtig uitzicht over de zee. Het eten is goed, elke dag gevarieerd. Het enige nadeel was dat het hotel behoorlijk gehorig is. Op het moment dat het ontbijt begint (07.30 uur) hoor je de muziek al.Tip: als je wat van het eiland wil zien is het wel van belang dat je een auto/quad huurt want het hotel ligt erg afgelegen. Al met al heel erg tevreden!

Hotel The Bay info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar