Hotel The Bay

Hotel The Bay
8,3

49 reviews over Hotel The Bay in het Nederlands

In onze ogen een goed 4 sterren hotel.

Hannie
11-6-2018

Een geweldige vakantie gehad. Een goed verzorgd hotel. Maar zeker geen 5 sterren. Maar dat wisten we al vanwege de prijs. Eten afwisselend en goed. Een heel goed bed. Badkamer helaas te klein. Personeel doet zijn best. Erg jong allemaal dus moeten nog veel leren. Adrianna is geweldig. Ze heeft er mede voor gezorgd dat we zo genoten hebben.

Super!! Top vakantie gehad

Mook Huiden
2-6-2018

Mooi, modern ingericht hotel, rustig gelegen, auto huren n aanrader! Kan bij t hotel geregeld worden. Wij hadden kamer met zeezicht, prima kamer, netjes, wel n beetje krappe badkamer, maar je bent toch de hele dag buiten, dus geen probleem. Heel goed bed, erg belangrijk voor mij als rugpatiënt, niet te hard maar ook niet te zacht, van t merk Cocomat. Personeel geweldig, hadden we veel contact mee. Avonden met George de manager gepraat👍🏼, Adriana 💕en haar oom Giorgos vd bediening 👍🏼❤️uiteraard Taxiarchis die bij t zwembad werkte 👍🏼, assistentmanager Monica 👍🏼 en de lieve meiden a d balie: Eleni en Vasia 👍🏼 Zij hebben er mede voor gezorgd dat we een geweldige vakantie hebben gehad. Eten heerlijk. We gaan zeker een keer terug!!

Fantastisch hotel op een mooie locatie

Louise
24-5-2018

prachtig hotel op een mooie locatie direct aan een privéstrand. Heel mooi ingericht. Wij hadden een prachtige junior suite met zeezicht . heel vriendelijk personeel en goed eten. Hotel ligt niet in de buurt van een dorp dus een auto is wel handig.

Overschat Hotel

Ron Visser
19-5-2018

goed was de prachtige ligging ! Dit hotel geeft zich zelf 5 sterren en de reisorganisatie 4 sterren, het is een keurig 2-3 sterren Hotel !

Wij reizen veel, wij zien veel hotels (kiezen altijd voor 4 of meer) maar dit was echt ongekend. Het personeel doet zijn best, maar doet maar wat.... volgens mij lopen er geen leidinggevende(n). men spreekt van renovatie, ik denk dat de aannemer die dit werk zou leveren bij ons, dat hij direct onbetaald op straat zou staan, alles heeft een grijze of Beige kleur zou beter staan in de folder, de oude meubels zijn opgepimpt met een kleur , dit noemt men renoveren... kastdeur hangt los en kan niet meer dicht , deur badruimte kan niet dicht en afgesloten , badruimte is 4m³ en heeft een wc, wastafel en bad met douche daarin, dit wil zeggen dat je in het bad moet klimmen om te douchen. Internet waardeloos.iedere dag was er wel iets wat niet goed ging, zeker niet 4-5 sterren waardig !

Niet te overtreffen.

Brigitte de Boer
28-4-2018

Fantastisch hotel, heel schoon, mooi, prive strand, goed eten, vriendelijk personeel,

Zee is azuurblauw en aangenaam van temperatuur. Wij hebben een auto gehuurd

en hebben heel wat mooie plekjes bezocht. Oa

Scheepswrak, boottocht gemaakt naar de grotten en schildpadden gezien(aanrader)

Voor een relaxvakantie zit je hier goed.

Walsma
30-8-2017

Alles was goed , vriendelijk personeel , heerlijk eten en afwisselend en voldoende keus , volop keus van zonnebedjes bij strand en zwembad en kamer was oke

Super hotel op een hele mooie locatie. Het personeel is top, en het was erg gezellig. Met dank aan Giorgos, Gianna en Efi.

Helaas is dit een familie hotel dus er zijn wel aardig wat kinderen wij waren er gelukkig begin van het seizoen dus hebben er niet veel last van gehad.

Het is heerlijk liggen op de comfortabele bedden en je kan kiezen zwembad of zee allebei zelfde afstand, fijne douche bij het zwembad/zee.

Het ontbijt en avondbuffet is erg lekker en elke dag wat anders. De drankjes en wijn zijn wel erg prijzig.

De kamers zijn comfortabel, schoon, fijn bed en mooi uitzicht. Alleen 1 nadeel de gordijnen waren niet verduisterd dus vroeg wakker vanwege het licht.

Het was top. En zijn erg kritisch maar het was boven onze verwachtingen.

Een fijne vakantie voor de eerste keer in grieken

Astrid Dick wateringen
27-5-2017

Alles was eigenlijk goed eten receptie kamers oké hadden zeezicht mooi uitzicht zeer vriendelijk personeel problemen kan je altyd bij de manager terecht lost alles op prijzen op het hotel zijn wat aan de dure kant Is wel wat afgelegen huur een auto dan zie je wat van het eiland leuk om te doen dus zou ik nog wel een keertje terug gaan dit hotel

Oude reviews (archief)

Mooi hotel

Jody
16-10-2016

Het hotel is erg mooi, luxe ingericht. De kamers zijn erg schoon en het personeel is heel vriendelijk. De voorzieningen zijn top, een groot zwembad met meer dan genoeg ligbedden met een prachtig uitzicht over de zee. Het eten is goed, elke dag gevarieerd. Het enige nadeel was dat het hotel behoorlijk gehorig is. Op het moment dat het ontbijt begint (07.30 uur) hoor je de muziek al.Tip: als je wat van het eiland wil zien is het wel van belang dat je een auto/quad huurt want het hotel ligt erg afgelegen. Al met al heel erg tevreden!

Prachtig hotel.

Angelique
24-7-2016

Net terug van een geweldige vakantie. Hotel de Bay ligt te ver weg van de winkels en restaurantjes om te lopen een vervoersmiddel is zeker aan te raden. De kamers zijn mooi en schoon en ook de bedden liggen goed. Wel een min punt is de harde muziek in de lobby en tijdens het eten. Echt veel te hard! Eten is zowel het ontbijt als het avond eten erg goed. De prijzen in het hotel voor drinken zijn ook veel te duur. In de lobby is de Wi-Fi ontvangst prima, maar op de kamer is het toch wel een stuk minder. Al met al een hotel om aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor The Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Bay in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Bay scoort een 8.27 uit 10 op basis van 53 reviews.