Géén boekingskosten

7GoedScore uit 22 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 22 reviews
  • 7Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Stamiris

• 7N&Y29-09-2019

Voor de rustzoeker

Voor de rustzoeker is dit een prima hotel. De kamers zijn groot en schoon, bedden goed, echter de badkamer is klein en echt aan vervanging toe. Vies douchegordijn en schimmel in de douchebak. Tevens was de wastafelkraan helemaal verroest/verkalkt en kan je de douchekop niet ophangen. Ontbijt is simpel, zoals eerder beschreven. Voor een lekker ontbijt en goede koffie raden wij de Coffee Bar een paar straten verderop aan. Ook 's avonds is het hier gezellig om een drankje te doen. In het hotel zelf is geen barretje o.i.d. Het hotel ligt aan het strand (€5 per dag voor 2 bedjes en een parasol) en op loopafstand van Banana beach, 3 supermarktjes, 2 souvenirs winkels en enkele restaurants. Een aanrader is Ionion: lekker eten en uitzicht op zee. Vasilikos is een rustig dorpje en ligt vrij afgelegen, een auto/scooter huren is echt een aanrader. De bus brengt je voor €1,80 naar Argassi of Zakynthos-stad (half uurtje), tijden op bord onjuist.

• 10Lian en Kees30-06-2019

GEWELDIG....

We hebben genoten! We zijn gastvrij ontvangen door de hoteleigenaresse die alles in het werk stelt om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Het hotel is qua inrichting misschien wat verouderd, maar de kamers zijn zeer ruim en schoon! Kortom een prachtig hotel als je van rust houd op een prachtige locatie tussen de olijfbomen.

• 9Hooijmans21-06-2019

Heerlijk hotel, mooi zwembad en in een rustige omgeving. Ligt naast een super mooie beachclub. Supermarkt, waar alles te krijgen is, op loopafstand. Autohuur bij een hotel om de hoek, leuke restaurantjes in de buurt. Hotel ligt direct aan het strand. Eigenaresse super vriendelijk, ontbijt daar zie ik in de diverse recensies over geklaagd worden en heel onterecht, is simpel maar je mag alles zelf meenemen naar de ontbijtzaal. Kamers zijn simpel maar schoon, iedere dag schone handdoeken en bedden worden volgens mij iedere verschoond behalve de zondag!!!

• 8Heleen20-05-2019

Super mooi hotel met zeer rustige ligging. Weg van alle drukte. Zwembad voor de deur en direct aan het strand. In de buurt van restaurantjes en supermarkt + atm. Zeer vriendelijke eigenaresse. Wil je wat van het mooie groene eiland zien, huur dan n auto of scooter. Ontbijt zeer eenvoudig maar voor ons voldoende.

De prijs/kwaliteit is echt super goed.

• 10Tamara09-05-2019

Super!

In mei is het super rustig, prachtig groen, lieve eigenaresse, simpel ontbijtje, schone kamers, schitterend uitzicht over zee en groen, mooi zwembad, extra dekens was geen probleem, kortom een echt grieks hotel. Zonder poespas en vertier. Voor de rustzoeker in het voorjaar.

• 8Sabine Prinsen06-04-2019

Heerlijk ontspannen.

Heerlijk rustig, dichtbij strand. Ruime kamer met heerlijk groot balkon.

• 9Conny Speet21-03-2019

Fantastische verblijf in een heerlijk appartement!

Ik vind het echt heel erg teleurstellend hoe ontevreden veel Nederlanders hier hun mening geven. De prijs is ontzettend laag en dan kun je geen uitgebreid ontbijt ontvangen. Buiten dat zijn de eigenaars( vooral moeder en dochter) heel erg gastvrij en bereid je te helpen met alles. Mijn kamer was erg netjes en schoon en ik kreeg 1 keer in de 2 dagen een handdoeken wissel. Vanuit mijn kamer had ik zeeuitzicht en een heerlijk balkon. Prachtig zwembad en heerlijk rustig. Gezellige, ook vegetarische gerechten mogelijk, restaurantjes heel dicht in de buurt. En goede mogelijkheid tot vervoer! Echt een toplocatie met Toppersoneel!! Ik ga zeker dit jaar terug❤️❤️❤️❤️

• 4Fijneman31-08-2018

Nooit weer, niet voor dat bedrag

Ik vondt het echt geen hotel is meer een apartement , zit echt helemaal niet bij geen eten te koop alleen fles water Als je aan het zwembad wil liggen moet je eerst een paar km lopen om iets te gaan kopen om lekker te gaan liggen De bus kun je niet op rekenen die komt wel of niet, dus massel hebben als ie wel komt Een auto huren is echt een aanrader anders kom je nergens Bij ons zijn de bedden 1 keer verschoont en de handdoeken helemaal niet en daar moet je dan een hele week mee doen De mensen zijn wel aardig , dat is dan een voordeel Zou het zelf niemand aanraden en helemaal niet met kinderen Ik vindt dat we via de touroperator te veel hebben betaalt voor de vakantie omdat het geen hotel is , maar de touroperator doet daar niets aan dus echt wel jammer

• 5Dennis01-07-2018

100 jaar terug in de tijd

Hotel Stamaris op Zakynthos, voor een goede prijs kan je hier vakantie vieren. En dat is leuk, want voor wie niet een heel gevulde portomonee heeft kan je toch op vakantie. Het zat dan ook vol met Nederlanders. Maar wat krijg je voor die prijs, en mag je dan uberhaubt wel wat aan te merken hebben. Nou....Ja, ik vind van wel.

Het aankomst is posititief. De buitenkant ziet er goed uit, de tuin erom heen is mooi groen, en de bloemen geven een fijne geur af. Het ligt ver van de drukte af, en er zijn op loopafstand maar 3 restuarant, en 2 supermarkten. Een kamer met zeezicht is zeldzaam, ze zijn er wel, maar het is ons niet gelukt om er met de eigenaresse uit te komen, en naar een van deze kamers verplaatst te worden. Het gaat om 6 tot 8 kamers in het voorste gedeelte van het hotel. De eigenaresse is trouwens helemaal niet flexibel, en dat kleine beetje extra doen voor het gasten is echt te veel gevraagd.

De kamers zijn groot, en schoon.

• 8Tom08-06-2018

Fantastisch mooi!

Voor de niet veeleisende mens is dit een prima hotel! Ja het is Griekenland dus verwacht niet veel luxe. Maar wees reëel t.o.v. wat je betaald. De ligging is fantastisch aan het strand, het zwembad ligt mooi zodat je over de zee heen kijkt. De WiFi is goed, zelfs buiten! Het ontbijt is simpel, maar op nog geen 300 meter lopen liggen verschillende supermarktjes waar je ook ontbijt kan halen. Hier is tevens een pinautomaat te vinden.

Hotel Stamiris info

• Adresgegevens