Aparthotel Sea Castle

Aparthotel Sea Castle
7,5

7 tips over Aparthotel Sea Castle

Godfried van Utrecht, 27-9-2014
Sea View Castle is echt aan te raden voor mensen die elke dag op pad willen gaan met hun gehuurde auto. Het weggetje naar boven wil je niet elke dag lopen en zeker niet met kinderen. Voor kleine kinderen is het daarom niet geschikt of je moet de hele vakantie niet van je plaats af willen komen. Een huurauto is daar echt een must.
Bob, 6-10-2013

Onze tips:

Stranden: Kaminia Beach (ook goed eten), Banana Beach

Restaurants: Kamninia Beach, Etnic (Argassi), Essence, Ionio (Vassilikos), Peppermint. Maar je kunt eigenlijk in de rustige, niet-toeristische plaatsjes overal eten met een acceptabele kwaliteit.

Trips: bootje huren bij Keri-beach en/of Nicholas, het scheepswrak moet je gezien hebben, zwemmen bij Limnionias Beach (de rotsen samen met het super-heldere water), Watervillage (met kinderen), kasteel en uitzicht op Zakynthos-stad.

marian de Wit, 13-8-2013
Boot huren in Keri! Picknick mee, genieten van de schildpadden, het mooie water, zon en strand!

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Castle voor je op een rij gezet:

Belinda, 7-8-2013
Stranden zijn geweldig, onze favoriet was toch wel DAFNI en GERAKAS mooi/schoon strand en rustig. Voor de drukkere stranden is BANANA Beach een aanrader. Met de auto rij je zo het hele eiland over ga dan ook naar Porto Limnionas,Xigia of Agios Nikolaas. Bij het laastste strandje kun je een bootje huren naar de blauwe grotten en het scheepswrak. Eten kun je heerlijk bij restaurant Florida en Pepermint in Argassi is ook zeker een aanrader. Supermarktje is ook dichtbij.
MJ1985, 10-7-2013

- Vul je eigen koelkast ter aanvulling van het ontbijt.

- Kaminia en Dafni Beach liggen op max. 5 a 10 minuten afstand rijden. Mooie stranden, met gezellige horeca, gratis parkeren, ligbedjes etc.

- Breng snorkel en duikbril mee.

- Trek er veel op uit: het eiland heeft bijzonder veel te bieden als je iets verder kijkt dan je neus lang is. Huurauto is dan ook een must!

tamaar_verhoef, 1-8-2012
Lekker eten bij Ethnic Steakhouse in Argassi. Kindvriendelijk restaurant. Leuk, vlot personeel. Geen groot restaurant, dus snel vol. Heerlijk strand bij porto Kaminia. Dit strand ligt vlakbij Sea Castle. De beach bar wordt beheerd door een vriendelijke, Griekse familie.

bruunjoke, 19-5-2012
Ga op Zakynthos ook eens wandelen, een mooie manier om onbekende plekken van het eiland te zien!

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Castle voor je op een rij gezet: