Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

48 Reviews over Sea Castle

• 4Peter Boogaard27-10-2019

Dit nooit meer

De bestemming Sea Castle View wordt in onze optiek veel te mooi beschreven. Het uitzicht is adembenemend en geweldig. Maar daar is alles mee gezegd. Wij hadden een twee kamer appartement Sirocco 3. Een ruim appartement met een naar schimmel ruikende badkamer, geen warm water, een kluis die los in de kast stond, zeer onvolledige inventaris, bijvoorbeeld geen toiletpapier, koffieapparaat of ketel om thee in te kunnen zetten. Ook vonden we kleding van vorige bewoners in een lade van een van de slaapkamers. Het idyllische strandje waar op de Elisawashere website over wordt gesproken is een aanfluiting. Direct bij aankomst gemeld dat er geen warm water was. De vriendelijke, dame die veel en snel praat Grieks/Engels spreekt ging er alles aan doen. Toen we na 2 dagen nog geen water hadden, Elisawashere benaderd. Die hebben dit perfect opgepakt en ons naar een ander appartement verplaatst. Top klasse

• 6Martine09-09-2019

Prachtige locatie met een mooi uitzicht

Bij aankomst werden we ontvangen door Evie. Ze vertelde uitgebreid naar welke locaties en restaurants we toe moesten gaan en probeerde om ons ervan te overtuigen via haar een bootreis te boeken. Toen we hier niet op in gingen werd ze gedurende onze vakantie wat kortaf. Ze kwam humeurig over en lijkt alleen vriendelijk te zijn als je via haar iets boekt. De locatie is prachtig. Echt een fantastisch uitzicht en een groot appartement (sirocco 3). Omdat we vooraf de recensies hadden gelezen wisten we dat het niet heel erg schoon was en er wel een gebrek aan onderhoud was. Nu zijn wij niet zo kritisch en konden we hier wel door heen kijken, maar het klopt wel dat het niet heel goed onderhouden wordt en dat er niet of nauwelijks schoongemaakt wordt. We hebben zelf schoonmaakdoekjes mee genomen en dit hebben we wel nodig gehad. Ontbijt was prima. Niet heel bijzonder. We misten wel wat apparatuur zoals een koffieapparaat.

• 5J Pennings09-09-2019

Nooit meer

Ligging fantastisch en daar is het mee gezegd. Accomodatie en personeel (receptie) aan vervanging toe. Wordt niet ingegaan op je klachten. Bij ons 3 uit 4 aircos defect. Wordt van alles beloofd maar niet nagekomen. Andere gasten gesproken en zijn erbij waar geen enkele airco werkt en zij niet hebben kunnen slapen. Buiten gelegen. Tip voor reisorganisatie. Boek het eens zelf als Mystery guest.

• 9Rob09-07-2019

Heerlijk

Snap de slechte/matige reviews niet zo. Het klopt dat het niet perfect is met Service en Hygiëne, maar het Griekenland hè, we zijn er vaak geweest en dingen zijn daar nou eenmaal zo. We hebben een heerlijke week gehad bij Sea view Castle, je hebt sowieso wel een auto nodig want het complex is gelegen aan een steile, uitdagende weg. Maar de ligging is fantastisch met een prachtig uitzicht op zee. Het ontbijt is niet echt uitgebreid, maar alles is er en voor ons was dit voldoende. Ons appartement was gi-gan-tisch. het was dan wel een 3-kamer appartement. Wij zouden hier zeker terugkomen!!

• 9JP Wijbrands23-04-2019

Prachtig en rustige omgeving.

Dit was een mooie plek om je vakantie te vieren. Mooie en ruime appartementen met uitzicht op zee. 2 heerlijke zwembaden met genoeg ligstoelen. Rondom dit complex liggen een aantal restaurants met prima eten. Ontzettend gastvrij en prima prijzen. Eiland is mooi, maar men mag wel wat doen aan het zwerfafval! Dat is jammer. Je kan, als je wil, ook de veerboot nemen om een dagje naar Athene te gaan. Al met al een heerlijke plek om uit te rusten en van alles te bekijken. En lekker buiten de deur eten. Wat je nodig hebt is wel de zon.

• 6Yvonne Raap16-09-2018

redelijk

De ligging is erg mooi. Het appartement (sirocco 3) is ruim maar douchen is lastig (klein en zittend in een klein bad ) en onderhoud en hygiëne matig. De weg ernaar toe is stijl met een slecht weg dek maar met een panda goed te doen. De weg vanaf daar naar zee(beneden) is erg slecht met bouwafval...luxe??? : Geheel niet. Ontbijt is erg matig, wellicht is een welkom flesje ipv onbijt een beter welkom gevoel. De simpele kantine/bar is om 15:30 dicht, dit terwijl je vaak overdag op pad bent dus na 18;00 zou toch echt gezelliger zijn. Een gezellig welkom gevoel hebben wij niet ervaren. Om 15:30 kreeg ik geen eens een ijsje of chips...we waren net aangekomen en misselijk vd honger....? Het eiland is redelijk toeristisch maar rustige mooie stranden genoeg. Voor ons geen tweede keer. Touroperator begrijp ik niet hierin...ook dat maar geen tweede keer.

• 5Monique29-08-2018

Zeer mooi uitzicht maar appartementen renoveren

Extra handoeken, theedoek, vaatdoeken meenemen! Wij hebben daarnaast een aantal keer gebruik gemaakt in Argassi van de wasserette (aan te bevelen) We hadden een prachtig zeer groot appartement, met uit alle ramen uitzicht op zee en sochtends fijn de zon zien opgaan. Aan schoonmaken werd niet veel aan gedaan behalve bed opmaken en vuilnis ophalen. Helaas werden de bedden, terwijl wij er al 10 dagen op sliepen, pas na mijn klagen, verschoond. Er zijn verder maar twee handdoeken per persoon aanwezig, die bij ons op de maandag en donderdag verwisseld werd. De appartementen zijn aan renovatie toe en hebben heel harde matrassen. Het ontbijt is heel sober, wij hebben daarom ook iedere dag zelf vers brood opgehaald en in het appartement gegeten.

• 8Michel30-05-2017

Heerlijk ontspannen vakantie

De ligging is echt fantastisch: heerlijk rustig gelegen met vanuit alle appartement een super uitzicht over de kristalheldere zee. Het appartement beviel ons prima, maar zijn in detail soms wel gemaakt met de Griekse slag. De dagelijkse schoonmaak stelt niet veel voor. Als je het zelf netjes houdt komt het wel goed. De handdoeken (kleine en grote) worden om de 3 dagen verschoond, net als beddengoed (evt. zelf meenemen?). Als je zelf wilt koken (wij niet gedaan), dan kun je wel een vaatdoek en theedoek gebruiken.

Ontbijt is niet groot of fantastisch, maar voldoet. Velen kochten zelf kaas/ander beleg bij een supermarkt.

De weg naar het complex is echt avontuurlijk, maar ik vond het erg mooi. Ondanks enkele negatieve punten kom ik er graag nog eens terug!

• 5Jose Sterkenburg23-10-2016

Geweldig appartement

Theedoek, vaatdoeken en zeker een paar extra handdoeken...aan te bevelen!! Het is een prachtig appartement, maar aan de service van het schoonmaken, kon wel wat beter... Iedere dag werd ons bed opgemaakt, vuilnis opgehaald en dat was het wel, zo ongeveer.... Er zijn maar twee handdoeken per persoon aanwezig, die had ik iedere dag wel schoon willen hebben...!! Er werd niet echt gepoetst en dit voor een vier sterren appartement...De appartementen moeten gerenoveerd worden!! Ook het ontbijt isniet alles, ieder dag miste er wel iets bij ons ontbijt... Lekker?... Het kan beter...

• 10caroline29-05-2016

Paradijs op aarde! Geweldig!

Sea vieuw castle is echt fantastisch! Groot appartement, twee slaapkamers, twee badkamers.Alles is aan wezig!Elke dag opgemakte bedden! Neem alleen je eige theedoek mee. Heerlijke bedden! Elke ochtend een prachtige zonsopkomst, heerlijk ontbijt aan de deur gebracht, op je eigen balcon ontbijten! Het is echt een plek voor rustzoekers, binnen 20 min ben je in zakynthos stad. Leuk stadje met haven, vanuit hier veel boottrips.Mooie stranden, mooie uitzichten, leuke restaurantjes . Zeer gastvrij en vriendelijke mensen! Als je lekker wilt eten met prachtig uitzicht ga dan bij appartement boven aan de weg naar links, dan bord volgen aan rechterhand met tekst mooiste uitzicht van zakynthos. Slingerweg naar boven volgen.Hele aardige eigenaar, bestel de gevulde aubergine, heerlijk! Bij Appartement krijg je ook veel tips, iedereen erg vriendelijk en gastvrij! Een echte aanrader als je van rust houdt! Voor kleine kinderen geen speeltuintje of kinderbadje.

Aparthotel Sea Castle info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    XEROKASTELO - BASILIKOS, GR-29100