Aparthotel Sea Castle

44 reviews over Aparthotel Sea Castle in het Nederlands

redelijk

Yvonne Raap,
16-9-2018

De ligging is erg mooi. Het appartement (sirocco 3) is ruim maar douchen is lastig (klein en zittend in een klein bad ) en onderhoud en hygiëne matig. De weg ernaar toe is stijl met een slecht weg dek maar met een panda goed te doen. De weg vanaf daar naar zee(beneden) is erg slecht met bouwafval...luxe??? : Geheel niet. Ontbijt is erg matig, wellicht is een welkom flesje ipv onbijt een beter welkom gevoel. De simpele kantine/bar is om 15:30 dicht, dit terwijl je vaak overdag op pad bent dus na 18;00 zou toch echt gezelliger zijn. Een gezellig welkom gevoel hebben wij niet ervaren. Om 15:30 kreeg ik geen eens een ijsje of chips...we waren net aangekomen en misselijk vd honger....? Het eiland is redelijk toeristisch maar rustige mooie stranden genoeg. Voor ons geen tweede keer. Touroperator begrijp ik niet hierin...ook dat maar geen tweede keer.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Extra handoeken, theedoek, vaatdoeken meenemen! Wij hebben daarnaast een aantal keer gebruik gemaakt in Argassi van de wasserette (aan te bevelen) We hadden een prachtig zeer groot appartement, met uit alle ramen uitzicht op zee en sochtends fijn de zon zien opgaan. Aan schoonmaken werd niet veel aan gedaan behalve bed opmaken en vuilnis ophalen. Helaas werden de bedden, terwijl wij er al 10 dagen op sliepen, pas na mijn klagen, verschoond. Er zijn verder maar twee handdoeken per persoon aanwezig, die bij ons op de maandag en donderdag verwisseld werd. De appartementen zijn aan renovatie toe en hebben heel harde matrassen. Het ontbijt is heel sober, wij hebben daarom ook iedere dag zelf vers brood opgehaald en in het appartement gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk ontspannen vakantie

Michel,
30-5-2017

De ligging is echt fantastisch: heerlijk rustig gelegen met vanuit alle appartement een super uitzicht over de kristalheldere zee. Het appartement beviel ons prima, maar zijn in detail soms wel gemaakt met de Griekse slag. De dagelijkse schoonmaak stelt niet veel voor. Als je het zelf netjes houdt komt het wel goed. De handdoeken (kleine en grote) worden om de 3 dagen verschoond, net als beddengoed (evt. zelf meenemen?). Als je zelf wilt koken (wij niet gedaan), dan kun je wel een vaatdoek en theedoek gebruiken.

Ontbijt is niet groot of fantastisch, maar voldoet. Velen kochten zelf kaas/ander beleg bij een supermarkt.

De weg naar het complex is echt avontuurlijk, maar ik vond het erg mooi. Ondanks enkele negatieve punten kom ik er graag nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig appartement

Jose Sterkenburg
23-10-2016

Theedoek, vaatdoeken en zeker een paar extra handdoeken...aan te bevelen!! Het is een prachtig appartement, maar aan de service van het schoonmaken, kon wel wat beter... Iedere dag werd ons bed opgemaakt, vuilnis opgehaald en dat was het wel, zo ongeveer.... Er zijn maar twee handdoeken per persoon aanwezig, die had ik iedere dag wel schoon willen hebben...!! Er werd niet echt gepoetst en dit voor een vier sterren appartement...De appartementen moeten gerenoveerd worden!! Ook het ontbijt isniet alles, ieder dag miste er wel iets bij ons ontbijt... Lekker?... Het kan beter...

Gereisd met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijs op aarde! Geweldig!

caroline
29-5-2016

Sea vieuw castle is echt fantastisch! Groot appartement, twee slaapkamers, twee badkamers.Alles is aan wezig!Elke dag opgemakte bedden! Neem alleen je eige theedoek mee. Heerlijke bedden! Elke ochtend een prachtige zonsopkomst, heerlijk ontbijt aan de deur gebracht, op je eigen balcon ontbijten! Het is echt een plek voor rustzoekers, binnen 20 min ben je in zakynthos stad. Leuk stadje met haven, vanuit hier veel boottrips.Mooie stranden, mooie uitzichten, leuke restaurantjes . Zeer gastvrij en vriendelijke mensen! Als je lekker wilt eten met prachtig uitzicht ga dan bij appartement boven aan de weg naar links, dan bord volgen aan rechterhand met tekst mooiste uitzicht van zakynthos. Slingerweg naar boven volgen.Hele aardige eigenaar, bestel de gevulde aubergine, heerlijk! Bij Appartement krijg je ook veel tips, iedereen erg vriendelijk en gastvrij! Een echte aanrader als je van rust houdt! Voor kleine kinderen geen speeltuintje of kinderbadje.

Gereisd met vrienden in mei 2016

jammer

van de laar
10-5-2016

het is een fantastische lokatie met prachtige view!. het complex heeft alle potentie tot iets moois, maar.. de beschrijving van het baaitje waar je naar toe kunt, klopt niet, het ontbijt is echt fantasieloos en mager, bij het zwembad ruik je het riool, wij hadden 2 balkons waarvan een zonder beschikbaar meubilair, met hordes mieren en geen schoonmaak. de keukeinrichting is heel erg beperkt. een theedoek is niet mogelijk, je zou een keukenrol moeten kopen was t advies. geen waterkoker oid. schoonmaak ook matig.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nét zo mooi als op de foto.

T.Holwerda
5-9-2015

Sea Castle ziet er in het echt nét zo mooi uit als op de foto's van de aanbieder. Wat een prachtig plekje. Oké, het is een steil weggetje om er te komen, maar dat went heus. Het uitzicht is formidabel, en het is er heerlijk rustig. Met de auto ben je zo in de leuke plaatsjes in de buurt en de prachtige stranden. Wij vonden Kaminia beach een heel prettig strand, rustig en een gezellige beach bar waar je lekker kunt eten. Het onderhoud in Sea Castle is niet geweldig en dat is jammer. Een niet werkende airco werd niet gemaakt. Schoonmaak was voldoende, dagelijks werden de toiletten schoongemaakt en de afvalemmers geleegd. Beddengoed werd regelmatig verschoond en ook de handdoeken verwisseld. Echt schoonmaken wordt alleen gedaan op de wisseldagen, maar dat vonden wij geen enkel probleem. De 2 zwembaden zijn heerlijk rustig, we hadden de eerste week zelfs vaak het zwembad voor ons zelf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Beetje afgezonderd maar geweldige plek

Godfried van Utrecht
27-9-2014

Sea View Castle Wij hebben nooit eerder zo’n mooi, ruim appartement gehad met direct uitzicht op zee. Het geluid van de kabbelende zee en het weidse uitzicht over de Ionische zee naar de Peloponnesos werkt rustgevend. Zeer vriendelijke en behulpzame personeel. Lekkere douches met keiharde straal en goed liggende bedden. De twee verschillende zwembaden hebben we elke dag gebruikt. Soms liepen we verder naar beneden om bij het privéstrandje in zee te snorkelen.Zelfs met de auto is het een moeilijk begaanbaar weggetje om naar boven en naar beneden te rijden. Als je ’s avonds (voor het eerst) in het donker aan zou komen is de afslag naar het weggetje naar Sea View Castle moeilijk te vinden en bijna niet te doen. Dat moet wel even gezegd zijn. Maar het appartement zelf is geweldig. Het ligt net in het gedeelte van het eiland waar zich de mooie stranden bevinden. Naar de andere kant ben je zo in Zakynthos stad. Van daaruit zijn allerlei dagtochtjes mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eerste keer naar een grieks eiland en meteen enorm onder de indruk van dit eiland! Sea Castle Hotel is een prachtige plek waar je echt tot rust kunt komen. Dankzij de gastvrije en behulpzame Tatiana is het helemaal af en krijg je meteen de leukste tips voor restaurantjes, trips of stranden. Ze toont zich betrokken en adviseert je oprecht.

Prima appartement. Geen 7* luxe maar voor een dergelijke omgeving meer dan voldoende. Het uitzicht, de rust en de zee vergoeden alles. De zwembaden zijn ook top. Net als de lastige, avontuurlijke weg er naartoe. Ontbijt is basis, maar kun je zelf mooi aanvullen. Helaas geen schildpadden in het najaar te zien daar. Schrik niet als je tijdens een ritje opeens in een enorm toeristische stad komt met een hoog 'oh, oh, cherso' gehalte. Gewoon gas bij geven en doorrijden naar het volgende schitterende dorpje! Uiteindelijk een heerlijke vakantie gehad, met alles wat daarbij hoort. We zullen dit plekje en eiland aan iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Absolute fantastisch

Mo-nique
3-9-2013

We zijn net terug van Sea View Castle en hebben er ontzettend genoten. Het appartement was zeer ruim, met een prachtig uitzicht over de zee. Op het balkon was er de hele dag schaduw, wat wij persoonlijk zeer op prijs stelden. De weg ernaar toe is een uitdaging, maar als je er bent aangekomen, krijg je er zeker iets moois voor terug. Het ligt zeer rustig gelegen, met vlakbij een zeer goed restaurant (Agnadi) en een supermarkt. Het ontbijt wordt 's morgens aan je deur gebracht, echt een luxe. Als je een paadje naar onderen volgt, loop je zo de zee in, echt super. Tatiana, die er de zaken behartigt, is fantastisch. Geeft je volop tips over wat je waar kunt doen en als er iets is met betrekking tot het appartement heeft ze het in no time opgelost. Voor wat ons betreft is het zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2013

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sea Castle in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sea Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.