Appartement Plaka Beach Resort

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°18°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Plaka Beach Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Plaka Beach Resort in het Nederlands

Wel boeken la logies maar geen vol pension.

G.a. Van Westing
11-6-2018

Ontbijt zeer karig hadden vol pension geboekt maar hadden tijdens diner keuze uit 2 gerechten geen starter en geen dessert moesten dat alsnog bijbetalen ook voor de koffie moesten cas afrekenen konden niet pinnen.kamers waren goed en ruim met balkon niks op aan te merken.

Hemelse vakantie locatie!

Mw. Moolhuizen
26-10-2017

Prachtig strand en zeer heldere zee. Keus uit verschillende restaurantjes die allemaal even lekker zijn. De mensen zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Het hotel is ook prima. Ruime en schone kamer, van alle gemakken voorzien. Kortom een plek om tot rust te komen. Veel excursiemogelijkheden en overal zijn auto's of scooters te huur om het eiland te verkennen

Als er een minpuntje genoemd moet worden zou het de wat afgelegen ligging kunnen zijn maar wij vonden dat juist weer een pluspunt☺

Wanneer weer?

Julia Moolhuizen
26-10-2017

De sfeer is ontzettend relaxed. Je rolt letterlijk van de bar terug je strand bedje op. Mooi strand dichtbij restaurants en perfecte plekjes om te snorkelen. Ook is het eten onwijs lekker en is alles erg schoon. Een natuurlijke spa is wel een goede omschrijving van dit paradijsje.

Heerlijke vakantie

Anja
18-9-2017

Heerlijke tijd gehad op Plaka Beach.

Fijn appartement, de gehele familie die dit resort runt doet zijn best om het je naar de zin te maken. Het eten in de taverne is geweldig met een minpunt voor het ontbijt, dat is karig en eentonig.

Je kunt kiezen of je op het strand of op het gras wilt zonnen. Op beide plekken staan bedden en parasols. Heerlijke muziek op de achtergrond en een paar stappen en je ligt in de zee.

Overal super schoon. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Grieks drama bij t eten...

Sebastiaan
17-8-2017

Voor rustzoekers n leuke locatie met mooie stranden vlakbij.

Verwacht geen rust in t restaurant, de familie ruziet met veel lawaai over van alles waar je bijzit, wat je eetlust niet bevordert! Op je ligbed ook weinig rust want de barman denkt dat hij n houseparty aan de gang moet houden.

Ontbijt is karig, iedere dag hetzelfde, geen variatie mogelijk. Klantvriendelijkheid ver te zoeken bij deze familie.

Geen echt dorpje, maar wel n paar winkeltjes en griekse taverna's vlakbij, restaurant Village Inn tegenover Plaka beach zeer aan te bevelen.

2008

topper, uitmuntende ligging, heerlijk

peter
22-9-2008

Rustig gelegen (geen disco's ed.), groot eigen parkeerterrein, eigen strand op 25 meter, prima a la carte restaurant, kindvriendelijk.

Wij hadden een zogeheten stone villa, 2 kamers, elke kamer een eigen airco. Heel schoon, 4 bedden, sateliet-tv, keuken, grote koelkast met vrieskast.

Prima bediening, personeel, heel amicaal.

Er ontbreekt 1 ding, nl. een eigen zwembad als je eens een keer niet in de zee wilt zwemmen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Plaka Beach Resort in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Plaka Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.