Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

36 Reviews over Panorama

• 9Sabine18-09-2019

heel gauw nog een keer :)

heerlijke vakantie gehad, mooie plek, lieve mensen, eenvoudig maar super! voor herhaling vatbaar.

• 8Dick en Ineke10-06-2018

We had a very nice stay at the hotel from Natasha and her parents. The mother was cooking every night traditional greek food of which you can choose of two different dishes. The rooms where sufficient and tidy. Great bed. We had a special bond with Michael(The father). The place was really nice. We would recomment this to everybody who like to have a lovely naturist holiday.

• 9lilian08-10-2013

bijzondere plek

Op de zuidpunt van het eiland gelegen hotel met prachtige tuin en fantastisch uitzicht op de zee in de verte. Als je wat meer van het eiland wil zien is een auto huren aan te raden. De persoonlijke aandacht van de familie die het hotel runt is fantastisch. Zij doen werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken. Moeders kookt iedere dag; basic maar oooo zo lekker, duidelijk met liefde bereid! De buitenbar, gerund door Natascha de dochter des huizes is een gezellig trefpunt voor een aperitief of lekker borrelen na het diner. Natascha helpt je met tips etc bij wat je maar wil, vraag gerust want niets is deze mensen teveel. Wij hebben genoten en vinden dit zeker een plaats om naar terug te komen!

• 9Wil07-10-2013

Zeer leuk hotel

Eenvoudig maar goed hotel. 's Morgens kun je uit 2 gerechten kiezen voor het avondeten. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Moeder kan goed koken. Natasha (dochter) is heel vriendelijk en behulpzaam, probeert bij elke vraag te helpen. Goede tips en 's avonds vraagt ze hoe het geweest is. Kamers zijn schoon en worden elke dag gepoetst. Door FKK is het een rustig hotel waar het goed verblijven is. Voor herhaling vatbaar.

• 8Ron20-09-2013

Een kom tot rust hotel

Eigenlijk niet goed om zo'n goeie reactie te geven, het kan er alleen maar drukker door worden in dit heerlijke hotel. Reactie hieronder ( de oudste) zijn zéker niet meer van toepassing. In dit hotel kan je echt tot rust komen. Natasha, mama Tina en papa Michael maken je vakantie tot één die je niet snel zal vergeten. In de prachtige tuin kan je heerlijk in de schaduw zitten onder de parasols die "gemaakt" zijn van echte planten/bomen met ieder z'n eigen kleur bloemen. Zwembad is heerlijk, lijkt alsof het water vies is, maar dat is niet zo, dat lijkt zo door de kleur van de tegeltjes in het zwembad. Het eten is zoals mensen hieronder schrijven heerlijk. Alles op z'n Grieks bereid. Ieder dag een andere salade. En dan nog onze grote vriend Poochi, de hotel hond. Wat een schatje. Heeft ieder dag een hondenkoekje van ons gehad. Zijn in juni geweest, en gaan nu as. maandag, 23 september weer even een weekje terug.

• 9Dirk25-06-2013

Rustig gelegen familie hotel

Wij hebben een heerlijke rustige naturisten vakantie gehad in Hotel Panorama op Zakynthos. Het is echt een familie hotel met super vriendelijke eigenaren. Een mooi klein zwembad met ligbedden en “natuurlijke planten” parasols voor de schaduw. Het eten vonden wij puur Grieks en erg lekker. (Moeder kan goed koken). Het appartement was netjes en werd dagelijks schoongemaakt. Echt voor herhaling vatbaar!

• 8Eve27-09-2012

Genoten

We hebben enorm genoten in hotel Panorama. Is nu een naturistisch hotel, zodat je bloot kunt zwemmen en zonnen. Heerlijk relaxen in de warmte. Erg vriendelijke leiding van het hotel. Vegetarische maaltijden op ons verzoek prima verzorgd. Mooie stranden in de omgeving, zoals Gerakas, waar je op de uiterste linker kant naturistisch kan zonnen en zwemmen.

• 1A en A26-08-2010

rampscenario

Ga aub nooooit maar dan ook nooit naar dit hotel ,het is waardeloos, ze zeggen 3 sterren ,maar ik geef ze 1 "zeester"......slecht onderhoud,waardeloze manager....vies, niet hygienisch en waardeloze manager

• 8Maria & Kees13-10-2008

Vanaf je balkon een uil zien vliegen!!!

Voor de liefhebber is Panorama (Porto Roma) een klein paradijsje. Geen disco’s of clowns voor de kids. Wel rust, natuur, uitzicht op zee, stilte en krekels. Rond een speels, klein zwembad ligt het, met daar omheen een palmentuin, daarboven 4 losse verblijfs accomodaties, 2-3 hoog. Kleinschalig dus. Kamers: eenvoudig, maar met een groot balkon. Harde matrassen. Veel muggen. Keukenspulletjes minimaal: reken op 1 pan, en 1 koekenpan. ‘s Avonds gaat de tuinverlichting aan en is het compleet. In de mini market Mouria vlakbij is alles wat je zo dagelijks nodig hebt. De eigenaar (Theodor) is een service gerichte jongen. Prijzen: 50-100% hoger (ook in andere winkels trouwens), weinig groenten. Er is een bus naar Zakynthos stad, maar het OV is niet goed geregeld. Een taxi daarheen kost 20 Euri. Je verkijkt je erg op het bergachtige karakter hier. Fietsen, nou nee. De kustweg is de enige weg, druk en vol haarspeldbochten. In Vassilikos zit je echt geïsoleerd en in een uithoek

• 8Gerwin & Amy27-08-2008

Gezellig en vriendelijk hotel

We hebben een fantastische vakantie gehad in dit hotel. we zijn 14 dagen geweest en ons geen dag verveelt. kamers zijn schoon. het park en zwembad zijn goed onderhouden. Kostas is een echte gastheer en hij heeft onze vakantie compleet gemaakt. de service is echt super goed. Wel wil ik zeggen dit hotel is voor de mens die rust zoekt. Wel zijn er supermarkten en zijn de restaurant in de buurt heel goed. De stranden zijn om nooit meer te vergeten mooi. Het eiland is mooi wel is het aangeraden om een auto te huren. wij hebben dit gedaan bij de plaatselijke supermarkt Moura dit was goed en deze mensen zijn vriendelijk en vertrouwbaar. Wij zullen zeker nog een keer naar dit hotel gaan !! ( We zullen dit wel doen zonder de hulp van het reisbureau want de service die zij geven is zeer matig)

Aparthotel Panorama info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vassilikos, 29100