Hotel Miro Palazzo Di Zante

Hotel Miro Palazzo Di Zante
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Miro Palazzo Di Zante voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Miro Palazzo Di Zante in het Nederlands

Rustige, mooie vakantie

Lindsay,
6-6-2018

Wij hebben er bewust voor gekozen rustig te liggen, waardoor wij de ligging top vonden! Echter heb je wel een huurauto of dergelijke nodig om ergens te komen. De service van hotel is goed, helpen je waar ze kunnen. Wij hadden logies & ontbijt, qua eten vonden wij het uitgebreid maar was alles redelijk droog en smakeloos. Het hotel is verder compleet ingericht voor all inclusive klanten. Tevens is het hotel ook voor alle gemakken voorzien voor kinderen, van animatie tot de zwembaden. Mocht je een rustige vakantie willen met verschillende uitwijkmogelijkheden of juist een strand vakantie, ben je hier aan het juiste adres!

Gereisd met partner in mei 2018

Vies hotel! Nooit meer!

De Boer
14-8-2016

Kamer was oud en smerig evenals de gangen en veel ruimtes in het hotel (waaronder het restaurant). Zelfs na meerdere keren klagen over de schoonmaak is de kamer niet schoon. Haren in de badkamer, kranen vol met kalkaanslag, op het toilet zwarte spikkels. Meubilair oud en versleten, douchekraan -en houder zitten los, smerige kitranden en ga zo maar door.

Er is een airco in de lobby en het restaurant maar ze zetten liever de deuren en ramen open waardoor het niet echt fris aanvoelt. Vaak een indringende putlucht rondom het hotel en zwembad.

Buffet is minimaal en ziet er onsmakelijk uit. Eten wordt niet vers bereid en weinig variatie, veel komt uit warmhoud kasten. We zijn niet ziek geworden van het eten maar dat is dan ook het enige pluspuntje. Personeel chagrijnig, er kan geen goedemorgen van af. Schreeuwende manager dus even rustig eten is er niet bij. Tafelkleden vaak vol met vlekken en bestek smoezelig.

Drank is na 23:00 niet meer gratis! Ice Tea en frappe zijn sowieso niet inbegrepen in de all-inclusive.

Hotel is gericht op Oost-Europa en Scandinavië. Wij waren de enige Nederlanders.

Hotel ligt erg afgelegen, dichtstbijzijnde supermarkt is 15-20 minuten lopen langs een hellende weg. Het plaatsje Vassilikos stelt niks voor. Bus komt niet altijd, taxi naar dichtstbijzijnde plaats waar iets te doen is kost € 17. Auto huren kun je doen bij het supermarktje Joanna’s, goede auto’s, goede service en niet duur.

Mooi strand, je betaalt € 4 voor een ligstoel maar dan krijg je er wel een drankje bij. Strand is te bereiken d.m.v. een lift of trappen. Let op, het hotel ligt niet direct aan het strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima Hotel, gelegen op park met meerdere hotels waar de faciliteiten gedeeld worden, prima all inclusive aanbod, heerlijk afwisselend eten,voldoende keus,vriendelijk personeel, mooie kamers met mooi uitzicht. Nadeel: ligt wat afgelegen en weinig in de omgeving te doen, je moet wel een auto ter beschikking hebben of deelnemen aan de excursies die door de touroperetors worden georganiseerd. Er is wel animatie bij de hotels!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

geweldig!

D
29-6-2015

Nieuwe eigenaar, verbouwd... Prachtige plek met onwijs lieve mensen en heerlijk eten! Hoop er snel nog eens heen te kunnen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

WAARDELOOS

Hezemans
3-7-2011

Daar wij geen “vakantiemensen” zijn gaan wij uitermate kritisch om met onze vrije tijd. Na de nodige research hadden wij een fantatische locatie gevonden op Zakynthos, dachten wij. Twaalf uur voor vertrek moesten wij noodgedwongen omboeken, daar het hotel schijnbaar aan het verbouwen was. Waardeloos!!!

Gereisd met partner in juni 2011

Nooit meer, Hotel bestaat al niet meer!

Janine van Eck
27-6-2011

Afgelopen Maand Juni 2011 een vakantie geboekt naar dit Hotel, door TO onze reisorganisatie daar afgezet terwijl het Hotel al 3 jaar faillet blijkt te zijn! Alles is vervallen overgroeid enz! Boekt dit hotel niet want het bestaat niet meer, als oplossing krijg je het Miro Zante Royal een oud, vervallen vies hotel met slechte vieze kamers, smerige sanitaire voorzieningen en ongemotiveerd personeel!

Gereisd met partner in juni 2011

een mooi en gezellig hotel

Mariska
23-1-2009

hotel Louis Palazzo di Zante is erg mooi gelegen op een berg,uitzicht op zee.Hotel is ontzettend leuk en mooi opgezet,kamers allemaal grenzend aan helder blauw water en veel groen rondom het hotel.Restaurant heeft een gezellige waterval,eten is lekker wel regelmatig terugkerende maaltijden. Scooter huren is een aanrader om het zeer groene eiland te bewonderen en uit te gaan in de naast gelegen dorpjes, we hebben het ontzettend naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in september 2007
2008

Wij waren in de zomervakantie ´2007´ naar Griekenland Hotel Louis Palazzo Di Zante voor 10 dagen en het was Geweldig ik vind dat somige mensen zich hier aan stellen vanwege koffie in pastice bekertjes koffie en thee kreeg je gwn in koffiebekers en coctails kreeg je in grote plasticebekers en dt ws niet erg het zag er heel mooi en leuk uit het personeel was erg aardig en de animatie team uit Italie was ook heel erg leuk eigenlijk was het de perfecte vakantie het eten was trouwens super lekker wij hebe nix te klage hoor en in de zomervakantie vn 2008 gaan we naar Egypte in de het zelfde hotel Louis ... ng wt ben ik eff vergeten maar het zelfde hotel maar dn in Egypte nou ik verheug me der al op Groetjes Mina

Gereisd familie in maart 2008

super vakantie gehad alles was goed vooral de animatie claudio en luka bedankt. 3 hotels bij elkaar en je mag overal komen en eten ook aan het prive strand was volop eten en drinken we gaan zeker terug!!!!!!!!!!

Gereisd familie in juli 2007
2007

het hotel is zeer mooi alleen veel trappen

H. Kerkhof
3-10-2007

het hotel is zeer mooi alleen veel trappen. het eten is perfect, veel afwisseling. het eten mocht af en toe wat warmer zijn. het hotel ligt in een hele rustige omgeving. dus perfect voor een relax vakantie. verders waren er super mooie zwembaden. alleen de bediening bij het eten mocht wat vriendelijker zijn

Gereisd met vrienden in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miro Palazzo Di Zante in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miro Palazzo Di Zante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.