Géén boekingskosten

Liuba Houses

Vakantiehuis
GriekenlandZakynthosVassilikos / Porto Roma

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Liuba Houses voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 9Natuur
  • 8.4Inrichting
  • 9.6Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Bij Liuba Houses op Zakynthos word je omgeven door rust en natuur. Er zijn weinig faciliteiten. Zo is er geen gemeenschappelijk zwembad, maar wel een privézwembad bij enkele huisjes. Op loopafstand vind je het strand en een aantal winkels en restaurants. Vraag de eigenaar voor lokale tips. Om bezienswaardigheden te bezoeken heb je een auto nodig.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Liuba Houses

• 9anna, ria, kamiel, lucia form Belgium25-05-2022

fantastic

We did stay two weeks it was wonderful, owners are very friendly en helpfully. Location is perfect QUIET very important, clean, nice garden wel maintained, private swimming pools some of the houses, close to the beach en cosy bars and restaurants We want to come back for sure !!!!!!!!

• 9Natuur
  • 9Jurre H30-04-2019

Beautiful location and houses!

We stayed in the Irene house and it was beautifully located (sea view) and the house itself was spacious, clean and well maintained. The owner Giorgos lives on site and takes meticulous care of the houses and the park and is always willing to assist in queries. The nature on and around the park is beautiful and Gerakas beach is at walking distance.

• 9Piet Wijn27-08-2018

Heerlijk tot rust komen

Mooie bungalows op een klein rustig parkje. Supervriendelijke eigenaar die dagelijks even praatje maakt. Dagelijkse schoonmaak en handdoeken en bedlinnen worden 2x per week verschoond. Ligging is rustig en op loopafstand van strand, restaurantjes en kleine winkeltjes. Slaapkamers zijn mooi en ruim, terras is overdekt en lekker ruim. Badkamer is klein en gedateerd, na het douchen moet je alles dweilen. Keuken heeft basisvoorzieningen maar is niet gericht op het bereiden van volwaardige warme maaltijden voor het hele gezin. Een vervoermiddel is wel handig want je zit echt in de punt van het eiland. Een mooie fijne en rustige accomodatie. Niet zo mooi als de plaatjes op de website van de touroperator doen geloven. Zo zijn er bijvoorbeeld alleen twee kleinere zwembadjes die prive zijn voor de huurders van 2 bungalows, de rest van het parkje (de andere 7 bungalows) mag daar niet in. Zij hebben dus geen zwembad tot hun beschikking.

• 10Twannie08-07-2017

Geweldige plek!

Om even tot rust te komen is dit een heerlijke locatie. Dichtbij stranden, taverna's en kleine supermarkten. Deze zijn op loopafstand. Het huisje Agathi was geweldig. Ligt erg rustig en is van alle gemakken voorzien. Het prive zwembad was natuurlijk super. En bovendien is de eigenaar erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Als je iets nodig hebt of wil weten dan hoef je hem maar te vragen. Verder is hij zeer actief met het onderhouden van het park. Alles lag er heel mooi en verzorgd bij. Ook het huisje werd elke dag gepoetst. Kortom: super locatie!

• 10Thomas21-05-2017

Heel relaxed, mooie omgeving, vriendelijk

Het ligt op een rustig deel van het eiland in een mooi natuurgebied. Mooi strand op loopafstand en de eigenaar is vriendelijk en geeft veel leuke tips, van tripjes op het eiland tot goede restaurants. Het huis wordt dagelijks schoongemaakt, net als het zwembad.

• 10Ronald06-05-2017

Prachtig huis, zeer relaxed, perfect.

Wij verbleven een week in Aristos House en het was in één woord geweldig. Het stenen huis is geschikt voor 4 personen met 2 aparte slaapkamers en 2 badkamers, maar ondanks dat wij er samen in verbleven mochten we alles gebruiken wat we wilden. Goede bedden, fraaie inrichting, gratis kluisje, waterkoker, koffiezetapparaat, tosti-ijzer, televisie met satellietontvanger. Er werd elke dag grondig schoongemaakt, bedden werden om de paar dagen verschoond en de handdoeken zijn 3 keer vervangen. De eigenaar staat ook altijd klaar met hulp, zonder opdringerig te zijn. De omgeving is ook zeer fraai. Wanneer je over een auto beschikt is het hele eiland gemakkelijk aan te rijden, want zo groot is het niet.

• 10marjan27-04-2017

super relaxed en prachtig gelegen vakantiehuis.

In de meivakantie een geweldige tijd hier gehad. Kan het iedereen aanraden. Een van de beste plekken waar we ooit een vakantie hebben doorgebracht!

• 10Karin01-06-2016

Zeer mooie relaxte vakantieplek!

Wij verbleven 1 week met onze kinderen van 24 en 21 in Christina house. Een heerlijk huis met ruim terras en zwembadje. Het huisje wordt dagelijks schoongemaakt. De omgeving is zeer rustig en erg mooi. Je kunt hier heerlijk tot rust komen. Veel strandjes in de directe omgeving. Leuke restaurantjes en tavernes. Een aantal dagen een auto om het eiland te verkennen is leuk. De eigenaar is zeer behulpzaam en komt elke dag het zwembad schoonhouden en informeert dan ook of je nog iets nodig hebt of informatie wilt. We konden twee fietsen gebruiken en hij wilde ook zijn boot nog halen om met ons te gaan varen op zee. Wij hebben hier een heerlijke week gehad en komen vast nog eens terug!

• 9Marleen Sluiter18-05-2015

Fantastische plek met rust en ruimte dichtbij zee.

Tijdens ons verblijf in Villa Christina ontzettend genoten van de rust en ruimte rondom ons vakantiehuis met eigen zwembad en uitzicht op de Gerakasbaai in Vasilikos, helemaal in het zuiden van Zakynthos, 500 meter van het strand. Deze vakantieplek is uitermate geschikt voor mensen die van rust en ruimte houden en graag hun eigen plekjes willen ontdekken met bijv. een eigen huurauto, ver weg van de massa en all-inclusive hotels. De eigenaar van dit landgoed heeft nog een aantal vakantiehuizen, is zeer gastvrij en wil je met alle plezier rondrijden om de omgeving te leren kennen en hij geeft je tips over restaurants en mooie plekjes. De vakantiehuizen zijn van alle gemakken voorzien, een complete keuken, airco, veel ruimte om buiten te zitten en er wordt dagelijks schoongemaakt. Voor kinderen is er niet veel te doen, maar het strand is wel dichtbij. Heel veel restaurantjes in de buurt, waarvan een aantal echt Grieks, maar ook een paar restaurants die puur gericht zijn op de toeristen.

• 10Bob Mosheuvel20-06-2014

Een geweldig landgoed met rust, ruimte en bloemen

Landgoedeigenaar Georgios Chronopoulos is bijzonder gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Zijn villa's zijn echt Grieks, ruim, schoon en met 2 heerlijke terassen. Rondom de vila's is bijzonder veel ruimte met gras, planten (oleanders !!!!) en olijfboompjes. Een weelde om in te vertoeven. Op 500 meter afstand ligt een prachtig strand, 2 restaurants en een kleine winkel. Je hebt hier wel een auto nodig om in het nabijgelegen dorp Argassi te komen met veel winkels en restaurants. Fantastisch eten, ook echt goedkoop en vooral vriendelijke mensen. Een aanrader is de boottocht rondom het eiland en een autotocht over het hele eiland. Het binnenland is ruig, prachtige natuur en overal kleine plaatsjes aan zee met een strand(je). Wil je rust bij je villa of hotel, ga dan vooral NIET naar Laganas of directe omgeving. Het is daar (zeker in het hoogseizoen) een feestende janboel met oorverdovende herrie tot 'sochtends toe. Aanrader is wel Zakynthos haven en boulevard.

Vakantiehuis Liuba Houses info

Soort hotel