Appartement Celia

104 reviews over Appartement Celia in het Nederlands

Toppie

John van Slooten,
18-9-2018

Schitterende locatie met mooi zwembad en mooi terras met gratis genoeg ligbedden aan zwembad. Heerlijk eten voor redelijke prijzen . Appartement zijn sobertjes ingericht. Absoluut een auto nodig om ergens anders te komen. Marco de kok is geweldig en zeer behulpzaam, misschien is hij wel het grootste succes van deze vakantie plek. Wij hebben in ieder geval ontzettend genoten.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige locatie!

Boorsma,
29-8-2018

Waanzinnig mooie locatie. Super rustig terwijl je rechts en links drukke populaire stranden hebt waaronder bekende porto zoro. Kamers ruim en schoon en zeer goede prijs kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Emile,
13-8-2018

Heel vriendelijke mensen, pracht locatie met mooi uitzicht, lekker zwembad. Heerlijke keuken en eenvoudig appartement. Precies wat je nodig hebt op dit mooie eiland. Weg van de drukte en in goed gezelschap.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Dianne,
12-5-2018

Appartement is sober maar prima, als je niet van drukte houdt super locatie! Goede overstap van kamperen naar appartement. Wel auto nodig om ergens te komen...

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer verouderde complex.

R Bayard,
30-11-2017

Zeer verouderde complex. Keukentje was niet te gebruiken, bedden waren vreselijk oud, kapot en vies. Ontbijt was behoorlijk karig en het geld zeker niet waard. De enige lichtpuntje was Marco, de manager/kok. Zonder hem zouden ze de deuren moeten sluiten.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie locatie

***,
17-7-2017

Min: kleine badkamer,geen douchegordijn dus alles drijfnat. Hierdoor ook voordeur krom getrokken waardoor hij niet goed open ging. Klein keukentje, is niet op te koken. Airco deed het niet. Matrassen slecht. In het restaurant liepen de katten en honden door de keuken kregen tijdens het koken te eten.

Plus: vriendelijk en behulpzaam personeel Ontzettend mooie locatie met mooi uitzicht. Zelf een auto gehuurd om het eiland te verkennen en veel mooie plekken gezien.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

was goed en mooi gelegen

hendrik,
7-7-2017

dat ze van tevoren wel een vervoermiddel huren,want dichtstbijzijnde dorpje/winkel licht op 3,5km

Gereisd met partner in juni 2017

Doen! Ga je geen spijt van krijgen

Karin
1-8-2016

Net terug van een heerlijke 10 daagse vakantie met partner en 2 meiden van 16 en 18 jaar. Genoten! We kwamen laat aan, de receptie was gesloten. Marco de kok bij het zwembad heeft ons prima ontvangen. Wat een geweldige man trouwens, kookt als de beste (voor weinig) en creëert een sfeertje om het zwembad heen waar je blij van wordt. Onze speelse kamer was schoon, had lekkere bedden, prima douche en zachte handdoeken (dagelijks verschoond). Heerlijk om wakker te worden met zeegeluiden. Ontbijt redelijk: brood, koffie, ham en kaas, jam, Griekse Yogurt, ei, jus, melk. Tip: neem zelf een potje honing mee! Iets meer variatie (gebakken ei), croissantje zou wenselijk zijn. Zwembad ligt in een sprookjesachtige omgeving, uitzicht is fantastisch. Bedjes bij zwembad heerlijk. Vriendelijke mensen bij receptie. Denken erg met je mee en hebben leuke tips. Er lopen 2 schattige honden en 3 katten rond. Tip: Je hebt vervoer nodig. Eiland is goed te ontdekken met scooter. Wij hebben deze in Nederland gereserveerd en stonden bij aankomst bij hotel klaar. Perfecte omgeving voor uitstapjes. Supermarkt vlakbij. Dafni breach een aanrader! Niet twijfelen, dit is een perfect locatie. Boeken dus....

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben bij Celia appartments een geweldige vakantie gehad, heel gastvrij verwelkomd, iedereen was gedurende ons verblijf heel erg aardig en vriendelijk. Celia appartments is gelegen in een rustig gedeelte met een prachtig uitzicht vanaf alle balkons, je kijkt zo uit pp de zee. Het eten is voortreffelijk, net als de omgeving. Ruime appartmenten, met airco. Scooter/quad of auto heb je wel nodig (maar dat geldt voor het gehele eiland). En er lopen twee fantastische Bassets rond. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Prima voor een week

Bart
19-9-2015

Verwacht niet te veel van de kamer, alles is erg verouderd en de kalk van 2010 zit nog steeds in de badkamer. Het eten is er heel goed zeker voor deze prijzen. Strand is er niet bij . Maar met het vervoer dat je toch nodig hebt kun je overal komen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Locatie is mooi

Jammer alleen van de harde griekse matrassen #zin in een veer in je rug.

Gereisd met partner in september 2015

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Celia in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Celia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.