Appartement Zoi Studios

AppartementWeer vandaag25°11°
9,8

9 reviews over Appartement Zoi Studios in het Nederlands

Goede, schone appartementen, goede ligging

Anna, 27-10-2017

Goede, nieuwe, nette appartementen. Aardige eigenaren. Dagelijks schoonmaak en ruim voldoende schone handdoeken. Waterkoker is aanwezig, geen koffiezetapparaat. Elektrische kookplaat met 2 pitten maar die heb je niet nodig want in het bijbehorende restaurant kun je lekker en goedkoop eten. Ontbijt is inclusief. Weinig brood, wel op zijn Grieks veel andere dingen zoals gebakken eieren, yoghurt, appel, tomaten. Wij hadden kamer 104 met uitzicht op zee en een aparte slaapkamer voor de kinderen. In het centrumpje van Tsilivi en vlakbij strand perfect dus. In de tuin beneden staan wat speeltoestellen. Kleinschalig appartementencomplex.

Gastvrijheid 👍! Heerlijk genoten!

Judith, 27-9-2017

Waar vind je nog gastvrijheid met een hoofdletter G? Absoluut bij Zoï Appartementen op Zakynthos! De lieve Griekse familie staat voor je klaar en geen vraag is hen te veel. Wat een lieve mensen! Met een verblijf in hun appartementen kom je niets te kort. Wij verbleven in september in een luxe variant met jacuzzi op ons eigen terras en uitzicht op zee. Echt een aanrader! Op loopafstand vind je talloze restaurantjes en barretjes en bij Zoï zelf is een restaurant aanwezig, genaamd Menir, waar je heerlijk gevarieerd kunt eten en de Griekse ambiance volop aanwezig is. Met tweeën hebben wij daar meerdere keren gegeten voor ca. 18 euro incl. drankjes. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en vooral voor de topaccommodatie en de goede service komen wij graag nog eens terug!

Een heerlijke plek om te zijn

M.Koster, 22-9-2017

Een hele fijne plek om te zijn. Dicht bij de zee en de restaurantjes. Maar op een rustige plek. Maar je zit ook dicht bij de winkels om te shoppen. Het ontbijt is heerlijk en niks is hen te veel. Elke dag word je kamer schoongemaakt. Het is er erg netjes en verzorgd. Het restaurant Menir is zeker een aanrader. Het eten is heerlijk en goed verzorgd en de live muziek is erg leuk om mee te maken. De obers zijn ook erg leuk en hebben veel humor. En als je een keer bij je appartement wil eten is dat ook geen probleem en kun je het gewoon meenemen. Absoluut een plek om heen te gaan. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig !!!!!!!!

JR vd Bergh, 10-7-2017

De appartementen zijn perfect! De familie doet er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te geven.

De foto's op de site komen overeen met de werkelijkheid.

Handoeken wisselen ruim voldoende. Genoeg ruimte in de inloopdouche.

Ontbijt in restaurant Menir ruim voldoende je kunt van de kaart kiezen.

Ook in de middag en avond heel goed eten in het restauran.

Soms live muziek van de eigenaar zelf, met zijn tweeling van 8 en dochter van 21.

Geweldig !

Jan Uijterwaal, 19-6-2017

Het was helemaal geweldig, prachtige studio, lekker ontbijt, super vriendelijke eigenaren.

Prima !!

R & C, 3-6-2017

Mooie en luxe appartementen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Prima schoonmaak en verschoning van beddegoed en handdoeken, elke dag ! Lekker ontbijt ( keuze van de kaart) in naastgelegen restaurant Menir, waar ze verder ook heerlijke maaltijden serveren. Uitstekende ligging t.o.v. strand en centrum . Top ! Om naar terug te keren.

prima accomodatie, een aanrader

Vermeij, 24-5-2017

Studio is zeer ruim, luxe ingericht en heeft zeezicht. Om de dag schone lakens en handdoeken. Niets is de eigenaresse te veel om het haar gasten naar de zin te maken. Wat een lieve vrouw.

In dit kleinschalige appartementencomplex voel je je echt welkom.

Complex beschikt ook over een restaurant waar je heel lekker kunt eten.

Centrale liggiing

G vd Esschert, 20-7-2016

Zoi is een prachtig appartement. Mocht je willen koken dan kom je pannen tekort, maar dat was voor ons geen probleem.. In het restaurant kan je heerlijk eten voor weinig geld. Vriendelijke eigenaren en personeel echt een aanrader.Ontbijt zit inbegrepen en het tijdstip was geen probleem. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Helemaal Top, vakantie om nooit te vergeten

Wilfred, 14-9-2015

Een verblijft wat we nooit zullen vergeten, een week op Zakynthos bij Zoi. Foto's op de website kloppen helemaal we hadden het luxe appartement, begane grond, met jacuzzi, helemaal Top.

Maar dan belangrijker de hartverwarmende gastvrijheid van de gastheer maar zeker ook van de gastvrouw. Wij kunnen iedereen maar een raad geven Nu boeken voor een geweldige vakantie, ook dank aan personeel touroperator.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zoi Studios in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zoi Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zoi Studios scoort een 9.76 uit 10 op basis van 9 reviews.