Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

85 Reviews over Zoi Studios

• 7Bianca02-09-2022

Fijne vakantie gehad ondanks paar teleurstellingen

We waren met 2 gezinnen met pubers. Gerund door gastvrij echtpaar, prettig kleinschalig, goed restaurant voor diner. Fijn zwembad, genoeg ligbedden. Dicht bij zee. Schoonmaak was goed. Inrichting keuken is onder de maat (enkel bestek en broodmes qua keukengereedschap, slechts 2 pannen, geen theeglazen/-mokken, wat kapot is in appartement wordt niet gemaakt/vervangen). Te weinig stoelen en alleen op balkon. Geen lobby/terras of plek om bv spelletje te doen (wij waren met 6 p in 2 app en er was nergens een tafel waar we met zessen konden zitten). Ontbijt is minimaal, weinig voedzaam (wit brood, kleine croissantjes), geen keus wat je wilt eten (tenzij ter plaatse bijbetalen), elke dag hetzelfde en onvoldoende (elke dag moeten bijvragen). Harde bedden. Ik had een 2-k app wat voor max 4 p zou zijn. Mijn gezin is met 3 personen. In woonkamer is een (gammele) stretcher geplaatst, geen beloofde bedbank. Dicht bij zee in leuk plaatsje.

• 10Saskia Hop22-07-2022

Vakantie zoals vakantie bedoelt is!

We hebben een heerlijke week gehad met onze jong volwassen kinderen. Het appartement was netjes en schoon en de bedden lagen heerlijk. Er werd dagelijks schoongemaakt en zelfs de koffiekopjes werden afgewassen. We hadden het appartement de luxe met een privé jacuzzi en daar hebben we elke dag gebruik van gemaakt. Echt SUPER! De eigenaren waren vanaf het moment van arriveren ontzettend gastvrij en wisten precies wie je was. Niets was te veel en we voelden ons erg welkom. Ook Andreas liep z'n benen uit zijn lijf en zorgde dat het ons aan niets ontbrak. Prima ontbijt en ook een aanrader om 's avonds te dineren. Kortom...een TOP-vakantie!!

• 9Tessa05-07-2022

Ruim, persoonlijk, schoon en goede ligging

Echte aanrader! Het appartementencomplex ligt op ong 50meter van het strand en direct aan een straat met veel restaurants, supermarkt, bars. De appartementen liggen net aan het einde, waardoor je de drukte niet meekrijgt, heel fijn! Zeer ruime, schone appartementen (wij hadden duplex appartement, 2 verdiepingen met 2 badkamers). Dagelijkse schoonmaak, zeer ruim balkon met zijzeezicht en direct zich op het zwembad. Goed geïsoleerd, want nooit buren gehoord. Heel lieve behulpzame eigenaresse en personeel. Het is kleinschalig (ze beheren 14 appartementen) waardoor het erg persoonlijk aanvoelt. Wij waren met onze 1.5jaar oude dochter, we kregen een fijn schoon ledikantje en de ruime kamers waren echt fijn! En er zijn twee kinderzwembadjes aanwezig. Het strand loopt heel langzaam af en heeft helder water, wat dus heel kindvriendelijk is! Wellicht enige nadeel is de badkamer (geen bad, maar simpele douche). Toptijd gehad!

• 9Annemieke03-07-2022

Wat een super fijne plek om te verblijven. Hele fijne lokatie vlak bij het strand. Schone en mooie studio's De eigenaresse met haar man en het personeel zijn zo lief,vriendelijk en behulpzaam dat heb ik nog maar weinig mee gemaakt. Het restaurant wat er bij zit wat ook van hun is is heel erg goed. In 1 woord fantastisch om daar je vakantie door te brengen.

• 10Kees en wil05-06-2022

Wederom een fantastische week gehad bij Zoi , zeer vriendelijk, niets is ze teveel , schoon , in één woord perfect

• 9Bert04-06-2022

Top vakantie

Kleinschalig complex lekker rustig gelegen en altijd plaats aan het goed schoongehouden zwembad. Meeste mensen uit Nederland. Appartementen zijn ruim wij waren met 4 personen hadden 2 aparte slaapkamers met ieder eigen badkamer. Enig minpuntje de bedden zijn hard. Iedere dag schoonmaak en om de andere dag schone handdoeken. Het strand is op 1 minuutje lopen Op een top locatie. Eigenaren maken altijd wel een praatje zijn heel aardig. Wij hadden HP eten was top in hun eigen restaurant waar ook mensen van buitenaf kwamen eten. Personeel restaurant super aardige en behulpzame obers. Zoi is echt een aanrader voor zowel koppels als gezinnen. Wij verbleven hier 12 dagen en hebben een mooie vakantie gehad echt een aanrader

• 9Edward Schrijvers02-06-2022

Kleinschalig schoon en gezellig complex.

Wat een lekker kleinschalig complex, hierdoor ontstaat snel een ons kent ons-cultuur na een paar dagen. Een eigen restaurantje met een hele gastvrije bediening. Door de gezelligheid en kwaliteit van het restaurant kom je iedere keer dezelfde appartementgebruikers en zwembadgebruikers tegen, waardoor een vriendschappelijke sfeer snel ontstaat. Levende Griekse muziek, was ook vaak in het restaurant, was dit er niet, dan werd er eindeloos het zelfde bandje met Griekse muziek afgespeeld, ook bij het eenvoudige ontbijt (je kan extra's bijbestellen) niet Grieks, maar Bob Marley kan ik nu wel dromen, maar dat neem je op de koop toe. Eenvoudig appartement, kies de luxere dus. Erg schoon Roomservice was geen probleem. Schat van een eigenaresse, heel flexibel en een vrolijke muzikale eigenaar. Strand 100 meter verderop, geen superstrand. Kortom een aanrader.

Edward Schrijvers

• 10Rien en Tiny van den Broek25-05-2022

Fantastische accomodatie!

Zeer schone en nette accommodatie, met een heel vriendelijke gastheer Nikos en gastvrouw Zoi. De appartementen werden elke dag schoon gemaakt en badhanddoeken zo nodig vervangen. Vriendelijk personeel en bovendien een goed en gezellig restaurant.

• 7vandam24-05-2022

Alles in de buurt

Schoon en net appartement Genoeg bedjes bij zwembad (koud water) Goed ontbijt

Alleen internet verbinding is erg slecht

• 7Natuur
  • 9Frank van der Linden20-05-2022

Net en verzorgd appartement met top service

Verzorgd complex met ruime appartementen. De eigenaren zorgen voor een zeer prettig verblijf door hoge mate van gastvrijheid. Niets is te veel en verrassen met extra aandacht en service.

Appartement Zoi Studios info

• CafeNiet beschikbaar