Appartement Zoi Studios

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
9,7

12 reviews over Appartement Zoi Studios in het Nederlands

Griekenland zoals je het wilt!

Familie Borghuis
18-5-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad op Zakynthos, mede door het verblijf in appartement Zoi. Wij hadden een appartement met jaccuzi, met uitkijk op de tuin en daarachter de zee. De ligging is perfect. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het appartement was nieuw en schoon en heeft een mooie badkamer. Het eten in het restaurant Menir is goed, veel heerlijke Griekse gerechten en een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Wij hebben de hele week een auto gehuurd en veel van het eiland gezien, ga vooral op pad en ontdek hoe mooi het eiland is. De natuur is prachtig en er zijn prachtige stranden te vinden. De eigenaar van Menir heeft ons geholpen met het huren van een motor, waar we ook nog 2 dagen mee op pad zijn geweest. Zakynthos en appartement Zoi; een aanrader wat ons betreft!!

Geweldig

Fam. Burggraaf
4-5-2018

Wij hebben een top vakantie gehad op Zakynthos. Hoofdzakelijk door onze ervaringen bij Zoi apartments. Gastvrijheid en Service met een hoofdletter. Accommodatie is rustig gelegen, schoon, verzorgd en de eigenaren zijn er echt voor de gasten. Wij hadden een apartement met een jacuzzi wat het verblijf nog fijner maakte. Vaak gegeten in het bijbehorende restaurant Menir, omdat het eten lekker en zeer betaalbaar is. Eigenaren en medewerkers: dank jullie wel!

Perfect

Sjaak
1-5-2018

Dit is een van de meest gastvrije en mooiste plekjes waar ik ooit verbleef , niets is teveel voor deze mensen , heerlijk gevarieerd en goed en goedkoop eten in t bijbehorende restaurant Menhir. Kortom TOP

Goede, schone appartementen, goede ligging

Anna
27-10-2017

Goede, nieuwe, nette appartementen. Aardige eigenaren. Dagelijks schoonmaak en ruim voldoende schone handdoeken. Waterkoker is aanwezig, geen koffiezetapparaat. Elektrische kookplaat met 2 pitten maar die heb je niet nodig want in het bijbehorende restaurant kun je lekker en goedkoop eten. Ontbijt is inclusief. Weinig brood, wel op zijn Grieks veel andere dingen zoals gebakken eieren, yoghurt, appel, tomaten. Wij hadden kamer 104 met uitzicht op zee en een aparte slaapkamer voor de kinderen. In het centrumpje van Tsilivi en vlakbij strand perfect dus. In de tuin beneden staan wat speeltoestellen. Kleinschalig appartementencomplex.

Gastvrijheid 👍! Heerlijk genoten!

Judith
27-9-2017

Waar vind je nog gastvrijheid met een hoofdletter G? Absoluut bij Zoï Appartementen op Zakynthos! De lieve Griekse familie staat voor je klaar en geen vraag is hen te veel. Wat een lieve mensen! Met een verblijf in hun appartementen kom je niets te kort. Wij verbleven in september in een luxe variant met jacuzzi op ons eigen terras en uitzicht op zee. Echt een aanrader! Op loopafstand vind je talloze restaurantjes en barretjes en bij Zoï zelf is een restaurant aanwezig, genaamd Menir, waar je heerlijk gevarieerd kunt eten en de Griekse ambiance volop aanwezig is. Met tweeën hebben wij daar meerdere keren gegeten voor ca. 18 euro incl. drankjes. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en vooral voor de topaccommodatie en de goede service komen wij graag nog eens terug!

Een heerlijke plek om te zijn

M.Koster
22-9-2017

Een hele fijne plek om te zijn. Dicht bij de zee en de restaurantjes. Maar op een rustige plek. Maar je zit ook dicht bij de winkels om te shoppen. Het ontbijt is heerlijk en niks is hen te veel. Elke dag word je kamer schoongemaakt. Het is er erg netjes en verzorgd. Het restaurant Menir is zeker een aanrader. Het eten is heerlijk en goed verzorgd en de live muziek is erg leuk om mee te maken. De obers zijn ook erg leuk en hebben veel humor. En als je een keer bij je appartement wil eten is dat ook geen probleem en kun je het gewoon meenemen. Absoluut een plek om heen te gaan. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig !!!!!!!!

JR vd Bergh
10-7-2017

De appartementen zijn perfect! De familie doet er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te geven.

De foto's op de site komen overeen met de werkelijkheid.

Handoeken wisselen ruim voldoende. Genoeg ruimte in de inloopdouche.

Ontbijt in restaurant Menir ruim voldoende je kunt van de kaart kiezen.

Ook in de middag en avond heel goed eten in het restauran.

Soms live muziek van de eigenaar zelf, met zijn tweeling van 8 en dochter van 21.

Geweldig !

Jan Uijterwaal
19-6-2017

Het was helemaal geweldig, prachtige studio, lekker ontbijt, super vriendelijke eigenaren.

Prima !!

R & C
3-6-2017

Mooie en luxe appartementen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Prima schoonmaak en verschoning van beddegoed en handdoeken, elke dag ! Lekker ontbijt ( keuze van de kaart) in naastgelegen restaurant Menir, waar ze verder ook heerlijke maaltijden serveren. Uitstekende ligging t.o.v. strand en centrum . Top ! Om naar terug te keren.

prima accomodatie, een aanrader

Vermeij
24-5-2017

Studio is zeer ruim, luxe ingericht en heeft zeezicht. Om de dag schone lakens en handdoeken. Niets is de eigenaresse te veel om het haar gasten naar de zin te maken. Wat een lieve vrouw.

In dit kleinschalige appartementencomplex voel je je echt welkom.

Complex beschikt ook over een restaurant waar je heel lekker kunt eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zoi Studios in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zoi Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.