Hotel Zante Maris Suites

Hotel Zante Maris Suites
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Zante Maris Suites voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Zante Maris Suites in het Nederlands

Geweldig! Voor herhaling vatbaar...

Ingrid
14-6-2018

Goed: geweldig ontbijt en diner- betrokken medewerkers/sters..prachtig resort, schoon, zen uitstraling...

Minder: onderlinge telefoontjes naar de bars, onrustig elke keer het belgeluid

Totaal tot rust gekomen

Johnny
      8-10-2017

Zante maris suites is een hotel waar je echt tot rust komt en waar je overgoten wordt door luxe.

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Alles tot in de puntjes geregeld.

De ligging is prachtig waarom dan een 8?

Het was voor ons als dertigers niet een probleem maar als je wat ouder bent en moeilijk ter been is het een behoorlijke klim naar boven vanuit het stadje.

Dat is ook het enige "minpuntje" voor ons.

Voor de rest fantastisch!

tot nu toe het mooiste en relaxte hotel waar we ooit geweest zijn. je wordt hier werkelijk als koning behandeld en de service is top.

het complex is niet zo heel groot en zit net buiten het dorpje op een paar minuten lopen. mocht je naar het strand willen, geen probleem. het hotel brengt je direct naar een super mooie beachclub waar je stoelen gereserveerd voor je staan.

ontbijt / lunch heerlijk.

de kamers zijn super mooi strak ingericht en de bedden zijn van coco-mat en liggen echt perfect.

wij hadden een kamer met prive zwembad (heerlijk) maar ook een normale kamer is prima en het hoofd zwembad is heerlijk rustig.

we komen hier zeker nog een keer terug.

Prachtig hotel

Sabbay
      27-6-2017

Klein, relaxed hotel, erg stil en rustig. Wie drukte zoekt moet hier niet zijn. Eten is ook goed, medewerkers ontzettend aardig. Prachtige kamers met gedeelde of privé zwembad, vanuit je zwembad prachtig uitzicht op de zee

Heerlijke rustige plek

Marinka
      6-5-2017

In dit hotel verblijven mensen van 18 jaar en ouder, een prachtig plekje op de berg en dat is het enige "minpuntje", om in het dorpje te komen moet je flink wat trappen bekleden.

Hotel is prachtig, wij hadden een kamer met gedeelde zwembad. Tip: als je van zon hou boek dan niet de kamer met verwarmde pool want dan heb je de hele dag schaduw.

Hier geniet je van je rust, alles was nog zo nieuw. Topvakantie gehad, zakynthos is ook prachtig!

Oude reviews (archief)

Gewoonweg subliem

Karin
      10-9-2016

Geen enkele opmerking. Vriendelijk personeel zeer lekker keuken en mooie accomodatie

Fantastische, nieuwe accommodatie

Henk Dragt
      14-6-2016

We waren de eerste gasten in het hotel, en er moest hier en daar nog wat gesleuteld worden.

Geweldig design, ontbijt liet niets te wensen over, en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Aanrader!

Ps. Niet geschikt als je slecht ter been bent. Het complex ligt op een heuvel met steile toegangsweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Maris Suites in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Maris Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zante Maris Suites scoort een 9.58 uit 10 op basis van 7 reviews.