Hotel Zante Maris Suites

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zante Maris Suites voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Zante Maris Suites

• 10Sanne Wolfs10-09-2019

Prachtig!

Geweldige sfeer, prachtig mooie omgeving, dichtbij het centrum en het personeel is net als familie. Je komt er werkelijk niets te kort

• 10Antoine30-06-2019

Heerlijk

Superverblijf. De service is daar top en dat merk je bij aankomst al! Hele mooie suite met verwarmd buiten zwembad gehad (uitzicht op de zee). Zelfs in de avonduren is het bad nog lekker warm! Kamer was ontzettend schoon en werd elke dag opgeruimd, bedden verschoond, nieuwe handdoeken. Het eten was ook nog eens heerlijk waardoor we veel van onze tijd hier hebben gegeten. De ligging is goed. Wel een aardige helling op, maar we werden dan ook met een soort golfkar opgehaald en naar beneden gebracht (gratis) Eenmaal beneden de helling ben je direct jn het centrum in Tsilivi. Leuke winkeltjes, lekkere restaurants en je bent met 15 min lopen bij het strand. Ook had je nog een gratis shuttlebus om naar het strand te gaan! Wij zijn buiten de schoolvakanties gegaan waardoor het er erg rustig was! Kortom heerlijk uitrusten, lekker eten, een service waar je U tegen zegt en vooral genieten!

• 2018
    10Ingrid14-06-2018

Geweldig! Voor herhaling vatbaar...

Goed: geweldig ontbijt en diner- betrokken medewerkers/sters..prachtig resort, schoon, zen uitstraling... Minder: onderlinge telefoontjes naar de bars, onrustig elke keer het belgeluid

• 2017
    9Johnny08-10-2017

Totaal tot rust gekomen

Zante maris suites is een hotel waar je echt tot rust komt en waar je overgoten wordt door luxe. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Alles tot in de puntjes geregeld. De ligging is prachtig waarom dan een 8? Het was voor ons als dertigers niet een probleem maar als je wat ouder bent en moeilijk ter been is het een behoorlijke klim naar boven vanuit het stadje. Dat is ook het enige "minpuntje" voor ons. Voor de rest fantastisch!

• 10rik21-08-2017

relaxe en luxe.. veel beter dan dit wordt het niet

tot nu toe het mooiste en relaxte hotel waar we ooit geweest zijn. je wordt hier werkelijk als koning behandeld en de service is top. het complex is niet zo heel groot en zit net buiten het dorpje op een paar minuten lopen. mocht je naar het strand willen, geen probleem. het hotel brengt je direct naar een super mooie beachclub waar je stoelen gereserveerd voor je staan. ontbijt / lunch heerlijk. de kamers zijn super mooi strak ingericht en de bedden zijn van coco-mat en liggen echt perfect. wij hadden een kamer met prive zwembad (heerlijk) maar ook een normale kamer is prima en het hoofd zwembad is heerlijk rustig. we komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Sabbay27-06-2017

Prachtig hotel

Klein, relaxed hotel, erg stil en rustig. Wie drukte zoekt moet hier niet zijn. Eten is ook goed, medewerkers ontzettend aardig. Prachtige kamers met gedeelde of privé zwembad, vanuit je zwembad prachtig uitzicht op de zee

• 10Marinka06-05-2017

Heerlijke rustige plek

In dit hotel verblijven mensen van 18 jaar en ouder, een prachtig plekje op de berg en dat is het enige "minpuntje", om in het dorpje te komen moet je flink wat trappen bekleden. Hotel is prachtig, wij hadden een kamer met gedeelde zwembad. Tip: als je van zon hou boek dan niet de kamer met verwarmde pool want dan heb je de hele dag schaduw. Hier geniet je van je rust, alles was nog zo nieuw. Topvakantie gehad, zakynthos is ook prachtig!

• Oude reviews

10Karin10-09-2016

Gewoonweg subliem

Geen enkele opmerking. Vriendelijk personeel zeer lekker keuken en mooie accomodatie

• 9Henk Dragt14-06-2016

Fantastische, nieuwe accommodatie

We waren de eerste gasten in het hotel, en er moest hier en daar nog wat gesleuteld worden. Geweldig design, ontbijt liet niets te wensen over, en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Ps. Niet geschikt als je slecht ter been bent. Het complex ligt op een heuvel met steile toegangsweg.

0 tips over Hotel Zante Maris Suites

1 vraag over Hotel Zante Maris Suites

• Ilona, 15-05-2019

Beachbar

Hallo wij dachten dat het hotel aan t strand lag maar is 800 meter is op zich niet erg maar hoe zit dat dan met de all inclusive formule? Is daar een beachbar die bij het hotel hoort dan? Met strand bedden speciaal voor het hotel? Wij gaan in sept naar dit mooie hotel!!

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan
    • Adults onlyJa
    • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenSushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
    • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages