Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag19°7°
8,9

Op Zakynthos vind je het 5-sterren TUI Sensimar Caravel Hotel & Spa. Dit hotel is ideaal voor rustzoekers dankzij de minimale leeftijd van 18 jaar. Geniet van uitzicht op zee terwijl je in het zwembad ligt of zont op het terras. De kamers zijn schoon en het eten is gevarieerd. Tsilivi centrum ligt op loopafstand. Bezoek ook het schildpaddeneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Sensimar Caravel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

77 reviews over Hotel TUI Sensimar Caravel Resort & Spa in het Nederlands

Nikki,
2-11-2018

Dit was echt een fantastisch hotel. Ook al zaten we aan het einde van het seizoen het personeel was nog elke dag even vriendelijk en behulpzaam, de accomedatie was heel schoon, het eten was goed en wisselend, de faciliteiten waren nog tot in de puntjes verzorgd en er waren genoeg activiteiten overdag en 's avonds. Terwijl als je gewoon wilt relaxen, je dat ongestoord kon doen. De eerste dag bleek onze kamer voor 1 dag overboekt te zijn maar we kregen de rest van de vakantie meerdere compensaties. En hoewel we inmiddels al lang en breed terug zijn hebben we het met regelmaat nog over het hotel. Voor het eiland(gezien het formaat van het eiland) gaan we niet direct terug maar voor het hotel gaan we absoluut nog terug!!😎❤

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische plek om helemaal tot rust te komen

Martijn en Daisy Langermans,
13-6-2018

Wat een fantastisch hotel! Lief personeel, top service,top eten, top uitzicht, fantastische hotelkamer met private infinity pool. Ook heerlijk strand met service! Super huwelijksreis gehad hier. Wel adult only maar dat vonden wij heerlijk rustig

Gereisd met partner in juni 2018

Perfect!

Oerlemans,
12-6-2017

3 dagen in dit hotel mochten overnachten omdat ons oorspronkelijk geboekte hotel overboekt was. Na die drie nachten hadden we spijt dat we niet heel de vakantie hier konden verblijven. Wat een geweldig hotel. Het personeel doet alles voor je om jouw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Het eten is verrukkelijk (elke dag verse vis!) en de ligging is midden in Tsivili. Het strand is niet erg groot maar wel heel erg mooi en een heerlijk rustige zee. Zowel aan het strand en aan het zwembad zijn er meer dan genoeg ligbedden, dus je hoeft niet voor dag en dauw je bed uit om een ligbed te reserveren. Zowel aan het strand als aan het zwembad komen ze regelmatig langs met de vraag of je nog wat drinken wil, en ze hebben een ruim assortiment. Het enige nadeel voor ons was onze kamer, we hadden namelijk uitzicht op de personeelsingang/rookruimte/vuilniscontainers van het hotel. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Volgend jaar gaan we heel de vakantie naar dit hotel!

Gereisd met partner in juni 2017

Zakynthos is super!

Nicky,
22-5-2017

Het eiland Zakynthos is super! Hotel was ok, op 1 ander stel na de enige nederlanders verder enkel mensen uit Rusland/engeland. Ligging was wel goed!

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima vakantie gehad

Ingrid
8-10-2016

Prima vakantie gehad, ligging hotel is geweldig, aan zee en je wandelt zo de gezellige winkelstraat in. Hotel word goed schoon gehouden. Bedjes buiten lagen heerlijk, wel te weinig bedjes met matras, je moet er snel bij zijn. Eten was zeer matig van kwaliteit, bijna dagelijks hetzelfde eten, vaak koud en fantasieloos, absoluut voor verbetering vatbaar. We zijn ook diverse keren van narigheid maar uit eten geweest. Waterflessen die op tafel worden gezet, worden na gebruik op tafel, gebruikt om andere halfvolle flessen te vullen, die daarna gewoon weer op tafel werden gezet en dat vond ik niet zo heel hygiënisch. Volgens mij werd er nog meer met het eten gerommeld als b.v. de bak patat voor meer dan de helft leeg was, werd de nieuwe warme patat gewoon door de koude slappe patat heen geschept, niet bepaald lekker als je dat moet eten, en dat gebeurde met nog meer dingen zo. Het bedienend personeel wordt enorm gepusht en zijn met te weinig en worden kort gehouden en dat is heel erg merkbaar, vooral als het hotel helemaal vol zit. De receptie medewerkers zijn top en heel service gericht, niets is teveel moeite of lastig en problemen lossen ze gemakkelijk en direct op. Hotel is wel tikkie gehorig, vooral de deuren, maar doordat de bar sluit om half 12 is het rumoer nooit echt tot heel laat. Al met al toch wel leuke vakantie daar gehad, maar dat komt mede doordat wij een prachtige kamer hadden en natuurlijk door het prachtige eiland en het heerlijke warme klimaat.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie vakantie op Zakinthos

Abeltju
23-9-2016

Mooie vakantie gehad op Zakinthos. Eiland heeftt hele mooie stranden zoals Navagio Beach. Mensen zijn er erg vriendelijk. Het hotel was wat oubollig, maar personeel erg vriendelijk. Klacht over een koelkastje, dat niet werkte heeft voor mij te lang geduurt ( 3dagen). De keuze voor het eten was niet erg ruim, waar wel iedere dag anders. De ligging is erg mooi, direct aan zee met een mooi uitzicht. Wij gaan zeker nog eens terug naar Zakinthos.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie gehad

Linda Smits van Neerven
17-9-2016

Mooie ligging. De zee is prachtig en de ligweide en het strand zijn prettig. Personeel is vriendelijk, de kamer is wat oubollig maar werd elke dag netjes schoongemaakt en was ruim. Wat minpunten: er worden al vanaf heel vroeg in de ochtend al bedjes langs het zwembad gereserveerd en hoewel gewaarschuwd word dat dit niet mag word er niet tegen opgetreden. Er is een handdoekenservice maar je kunt vaak maar een half uurtje per dag je gebruikte handdoeken omruilen voor schone. Anders heb je gewoon pech. En de kamers zijn gehorig. Je hoort alles op de gang en de kamers naast je. Verder is de entertainment in de avond saai: 1 x Griekse avond met muziek en dans, 1 x live muziek maar verder 2 x per week bingo, 1 x karaoke en 1 x filmquiz. Wel gezellige banken en zitjes en leuke entertainers. De all inclusive formule is goed en uitgebreid. Heerlijke cocktails! Het is een prettig complex. De bedden lagen goed en we hebben al met al toch wel erg genoten van onze vakantie hier.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk Genieten van de rust

E.Houtzager
17-9-2016

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Goed eten met een verschillende varianten. Schoon en verzorgde kamers.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten van deze reis! Echt een aanrader..

Kristine
12-8-2015

De ligging van het hotel is ideaal voor koppel of gezin met de bedoeling te ontstressen, de drukte te vermijden, mooie uitzichten. Aan het strand, voldoende plaats om plekje te vinden en je handdoek hier te leggen. De vrouwelijke receptionisten zijn 'supervriendelijk' en hulpvaardig. Uitgebreide buffetten, 4* waardig, SUPERLEKKER! De leidinggevende man in eetzaal coördineerde heel het gebeuren op zeer gedienstige, vriendelijke wijze. Betrachte dat iedereen onmiddellijk plaats had, geholpen werd. Propere kamers, tijdig verversen van handdoeken en vriendelijk poetspersoneel. Mindere punten en/of tips: * barman 's avonds een vriendelijkere houding aannemen? * 3 persoonskamer met extra bed in gebouw 'Zeus' net te klein voor 2 volw. met 2 tieners. * Fruit aanbieden tijdens de ALL-IN snacks overdag? (Enkel zoetigheid:ijs, mini koffiekoekjes/broodjes en drank te verkrijgen)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Ons zien ze hier niet meer terug!

Caroline
9-7-2015

Het hotel is prachtig gelegen, je zet een paar stappen en zit al in de zee. Als je wat verder wandelt is er een kleine haven. Er zijn twee zwembaden. Je moet al heel vroeg opstaan om plaats te hebben aan het zwembad, anders heb je niets. De wifi werkt overdag maar 's avonds niet meer. Onze poetsvrouw was heel vriendelijk alleen had ze teveel werk dus kon ze niet alles doen. Ze moeten meer personeel zoeken. De barman was ook heel vriendelijk, zeker tegenover de kinderen. Heel veel lawaai in de nacht. De ALL IN stelt niets voor. Elke dag kregen we hetzelfde te eten, bijna geen keuze. Soms moest je heel lang aanschuiven. Ik ben ook ziek geworden (door het eten). Toen het wat drukker werd in het hotel was er animatie. De man die aqua-gym geeft in het zwembad doet het heel goed! Hij probeert iedereen te overtuigen om mee te doen. Over het hotel is er een winkeltje waar een belg in werkt dus je kon informatie vragen aan hem.

Gereisd anders in juli 2015

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Sensimar Caravel Resort & Spa in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Sensimar Caravel Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.