Hotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa

86 reviews over Hotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa

• 2019
    9Yvonne04-08-2019

Heerlijk verblijf!! Aanrader voor stellen

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Schitterend uitzicht, goede faciliteiten. Eten en drinken echt geweldig. Personeel is gastvrij, niets is te veel. Er zijn wel verschillen binnen zelfde categorie kamers. Via touroperator een swim up room met volledig zeezicht geboekt. Wij kregen in eerste instantie een kamer met zijzeezicht, met kleine swim up volledig in schaduw. Meteen aangegeven hier geen genoegen mee te nemen. Vervolgens goed geholpen door management, zij zochten naar passende oplossing. Dag later zijn we verhuisd naar een mooie kamer met flinke swim up, met wel volledig zeezicht. Wees dus wel alert! Verder niets dan goeds, we hebben echt een fantastische week gehad! Tip: excursies kun je al voor je gaat boeken via lokaal bureau. Nederlandse organisatie, top verzorgd.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Heleen11-07-2019

Wat een fantastisch hotel! Wij hadden een swimm up kamer. Alles klopte, kamer super schoon, eten heerlijk en zeer gevarieerd. Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ik lees dat iemand t over zwerfkatten heeft, tja die lopen overal in Griekenland. Ik heb er tijdens mijn verblijf 3 gezien en die gaven geen overlast vond ik. Niets dan lof over dit hotel! We hebben iets meer betaald voor een luxere kamer maar dat is het zeker waard. Handdoeken service voor strand/zwembad is ook makkelijk. Er was altijd een bedje vrij bij het zwembad ondanks dat er toch mensen zijn die bedjes reserveren, zielige personen maar die zijn overal wel te vinden. Zeker een aanrader dit hotel!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 5de Boer.01-07-2019

Matig, max 2 sterren!!

Alleen de min punten!

• 5 sterren????? met 5 vraagtekens!!
    • 3 uur wachten voor de hotelkamer beschikbaar is.
    • schimmel in de erg kleine douche.
    • douche van koud naar extreem heet. (brandblaar gevaarlijk).
    • airco valt uit.
    • kamer gedateerd.
    • rioollucht op het resort.
    • zwerfkatten bij diner buiten (overal uitwerpselen).

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Melissa & Jordy18-05-2019

Heerlijk! Aanrader!

Wij hebben een fantastische tijd gehad in Zakynthos. Wij waren de eerste gasten van het seizoen van 2019. We werden warm onthaald met heerlijke champagne en dat uitzicht Wauw. Super mooie en nette kamers die iedere dag keurig werden schoongemaakt. Het eten was Heerlijk! Dit is het eerste all-inclusive hotel waar we goed hebben gegeten, het (meeste) eten werd vers voor je neus bereid.
    Het personeel is super vriendelijk en ze lopen letterlijk de benen onder hun lijf vandaan om het de gasten aan niets te laten ontbreken.

p.s. adults only, dus heerlijk genieten van de rust ;)

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Nikki02-11-2018

Dit was echt een fantastisch hotel. Ook al zaten we aan het einde van het seizoen het personeel was nog elke dag even vriendelijk en behulpzaam, de accomedatie was heel schoon, het eten was goed en wisselend, de faciliteiten waren nog tot in de puntjes verzorgd en er waren genoeg activiteiten overdag en 's avonds. Terwijl als je gewoon wilt relaxen, je dat ongestoord kon doen. De eerste dag bleek onze kamer voor 1 dag overboekt te zijn maar we kregen de rest van de vakantie meerdere compensaties. En hoewel we inmiddels al lang en breed terug zijn hebben we het met regelmaat nog over het hotel. Voor het eiland(gezien het formaat van het eiland) gaan we niet direct terug maar voor het hotel gaan we absoluut nog terug!!😎❤

Gereisd met partner in september 2017

• 9Martijn en Daisy Langermans13-06-2018

Fantastische plek om helemaal tot rust te komen

Wat een fantastisch hotel! Lief personeel, top service,top eten, top uitzicht, fantastische hotelkamer met private infinity pool. Ook heerlijk strand met service! Super huwelijksreis gehad hier. Wel adult only maar dat vonden wij heerlijk rustig

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Oerlemans12-06-2017

Perfect!

3 dagen in dit hotel mochten overnachten omdat ons oorspronkelijk geboekte hotel overboekt was. Na die drie nachten hadden we spijt dat we niet heel de vakantie hier konden verblijven. Wat een geweldig hotel. Het personeel doet alles voor je om jouw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Het eten is verrukkelijk (elke dag verse vis!) en de ligging is midden in Tsivili. Het strand is niet erg groot maar wel heel erg mooi en een heerlijk rustige zee. Zowel aan het strand en aan het zwembad zijn er meer dan genoeg ligbedden, dus je hoeft niet voor dag en dauw je bed uit om een ligbed te reserveren. Zowel aan het strand als aan het zwembad komen ze regelmatig langs met de vraag of je nog wat drinken wil, en ze hebben een ruim assortiment. Het enige nadeel voor ons was onze kamer, we hadden namelijk uitzicht op de personeelsingang/rookruimte/vuilniscontainers van het hotel. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Volgend jaar gaan we heel de vakantie naar dit hotel!

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Nicky22-05-2017

Zakynthos is super!

Het eiland Zakynthos is super! Hotel was ok, op 1 ander stel na de enige nederlanders verder enkel mensen uit Rusland/engeland. Ligging was wel goed!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Ingrid08-10-2016

Prima vakantie gehad

Prima vakantie gehad, ligging hotel is geweldig, aan zee en je wandelt zo de gezellige winkelstraat in. Hotel word goed schoon gehouden. Bedjes buiten lagen heerlijk, wel te weinig bedjes met matras, je moet er snel bij zijn. Eten was zeer matig van kwaliteit, bijna dagelijks hetzelfde eten, vaak koud en fantasieloos, absoluut voor verbetering vatbaar. We zijn ook diverse keren van narigheid maar uit eten geweest. Waterflessen die op tafel worden gezet, worden na gebruik op tafel, gebruikt om andere halfvolle flessen te vullen, die daarna gewoon weer op tafel werden gezet en dat vond ik niet zo heel hygiënisch. Volgens mij werd er nog meer met het eten gerommeld als b.v. de bak patat voor meer dan de helft leeg was, werd de nieuwe warme patat gewoon door de koude slappe patat heen geschept, niet bepaald lekker als je dat moet eten, en dat gebeurde met nog meer dingen zo. Het bedienend personeel wordt enorm gepusht en zijn met te weinig en worden kort gehouden en dat is heel erg merkbaar, vooral als het hotel helemaal vol zit. De receptie medewerkers zijn top en heel service gericht, niets is teveel moeite of lastig en problemen lossen ze gemakkelijk en direct op. Hotel is wel tikkie gehorig, vooral de deuren, maar doordat de bar sluit om half 12 is het rumoer nooit echt tot heel laat. Al met al toch wel leuke vakantie daar gehad, maar dat komt mede doordat wij een prachtige kamer hadden en natuurlijk door het prachtige eiland en het heerlijke warme klimaat.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Abeltju23-09-2016

Mooie vakantie op Zakinthos

Mooie vakantie gehad op Zakinthos. Eiland heeftt hele mooie stranden zoals Navagio Beach. Mensen zijn er erg vriendelijk. Het hotel was wat oubollig, maar personeel erg vriendelijk. Klacht over een koelkastje, dat niet werkte heeft voor mij te lang geduurt ( 3dagen). De keuze voor het eten was niet erg ruim, waar wel iedere dag anders. De ligging is erg mooi, direct aan zee met een mooi uitzicht. Wij gaan zeker nog eens terug naar Zakinthos.

Gereisd met partner in juli 2016

8 tips over Hotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa

• liz, 14-07-2012

Een paar tips. Huur geen scooter!!!!!!! wij zijn na de derde dag van onze vakantie gevallen met een scooter, achteraf hoorden we dan ook van bijna iedereen dat dit zeer gevaarlijk is. Wegen zijn ook heel glad. olie op weg + hitte. Excursies: ga vanaf dag 1 rond in de buurt en je vind de excursies zeer goedkoop! dus niet zomaar bij de touraperator boeken. Zelf met de auto kan je ook excursies doen, alles lijkt me vrij makkelijk te bereiken.

• Helena Roets, 10-10-2012

Mooiste plekjes op het eiland volgens mij: Daphne Beach en Limni Keri; ook de boottochten zijn niet te versmaden.

• yves van herzele, 17-09-2012

niet ver van de luchthaven in de stad zakynthos viel er niet veel te zien buiten een mooie kerk al bij al de reis waard

5 vragen over Hotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa

• Rob Janssen, 22-12-2019

Avond-animatie in mei?

Is er in mei elke avond animatie? En zo ja, geeft dat dan overlast qua geluid. Onze ervaring met animates is dat het vaak slecht en veel te hard is. Je kunt in het hele complex "genieten"van de herrie. Is dat hier ook zo in het vroege seizoen? Wij willen 10 mei vliegen, maar twijfelen dus over deze bestemming vanwege het animatie geluid in de avond.

• Fam Vermeulen, 27-03-2013

eten

Is het eten gevarieerd en niet te vet ? Toch niet te Grieks ? Ik moet aan de darm worden geopereerd en zal op mijn eten moeten letten. Is dit te doen met dit hotel ? Zijn er witte boterhammen, beschuit, gekookte groenten met niet te veel kruiden ? Of kan ik mijn reis beter annuleren ?

M & L, 06-06-2013

Variatie is aanwezig. Wit brood aanwezig in kleine hoeveelheden, vooral stokbrood. Veel kruiden aanwezig in alle producten. Wie darm- of maagklachten heeft kan beter wegblijven.

• Sofie, 13-07-2012

airco

Kan er mij iemand vertellen hoeveel er precies bijkomt voor het gebruik van de airco?

Met vriendelijke groeten,

Sofie

lizke22, 14-07-2012

in het hoogseizoen moet je niet betalen voor de airco

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats