GriekenlandZakynthosTsiliviHotels TsiliviHotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa

Hotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa

GriekenlandZakynthosTsilivi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 80 reviews
+55/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 80 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Op Zakynthos vind je het 5-sterren TUI Sensimar Caravel Hotel & Spa. Dit hotel is ideaal voor rustzoekers dankzij de minimale leeftijd van 18 jaar. Geniet van uitzicht op zee terwijl je in het zwembad ligt of zont op het terras. De kamers zijn schoon en het eten is gevarieerd. Tsilivi centrum ligt op loopafstand. Bezoek ook het schildpaddeneiland.

Tonen op kaart

86 Reviews over TUI BLUE Caravel Resort & Spa

• 9Yvonne04-08-2019

Heerlijk verblijf!! Aanrader voor stellen

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Schitterend uitzicht, goede faciliteiten. Eten en drinken echt geweldig. Personeel is gastvrij, niets is te veel. Er zijn wel verschillen binnen zelfde categorie kamers. Via touroperator een swim up room met volledig zeezicht geboekt. Wij kregen in eerste instantie een kamer met zijzeezicht, met kleine swim up volledig in schaduw. Meteen aangegeven hier geen genoegen mee te nemen. Vervolgens goed geholpen door management, zij zochten naar passende oplossing. Dag later zijn we verhuisd naar een mooie kamer met flinke swim up, met wel volledig zeezicht. Wees dus wel alert! Verder niets dan goeds, we hebben echt een fantastische week gehad! Tip: excursies kun je al voor je gaat boeken via lokaal bureau. Nederlandse organisatie, top verzorgd.

• 10Heleen11-07-2019

Wat een fantastisch hotel! Wij hadden een swimm up kamer. Alles klopte, kamer super schoon, eten heerlijk en zeer gevarieerd. Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ik lees dat iemand t over zwerfkatten heeft, tja die lopen overal in Griekenland. Ik heb er tijdens mijn verblijf 3 gezien en die gaven geen overlast vond ik. Niets dan lof over dit hotel! We hebben iets meer betaald voor een luxere kamer maar dat is het zeker waard. Handdoeken service voor strand/zwembad is ook makkelijk. Er was altijd een bedje vrij bij het zwembad ondanks dat er toch mensen zijn die bedjes reserveren, zielige personen maar die zijn overal wel te vinden. Zeker een aanrader dit hotel!!

• 5de Boer.01-07-2019

Matig, max 2 sterren!!

Alleen de min punten!

• 5 sterren????? met 5 vraagtekens!!
    • 3 uur wachten voor de hotelkamer beschikbaar is.
    • schimmel in de erg kleine douche.
    • douche van koud naar extreem heet. (brandblaar gevaarlijk).
    • airco valt uit.
    • kamer gedateerd.
    • rioollucht op het resort.
    • zwerfkatten bij diner buiten (overal uitwerpselen).
  • 9Melissa & Jordy18-05-2019

Heerlijk! Aanrader!

Wij hebben een fantastische tijd gehad in Zakynthos. Wij waren de eerste gasten van het seizoen van 2019. We werden warm onthaald met heerlijke champagne en dat uitzicht Wauw. Super mooie en nette kamers die iedere dag keurig werden schoongemaakt. Het eten was Heerlijk! Dit is het eerste all-inclusive hotel waar we goed hebben gegeten, het (meeste) eten werd vers voor je neus bereid.
    Het personeel is super vriendelijk en ze lopen letterlijk de benen onder hun lijf vandaan om het de gasten aan niets te laten ontbreken.

p.s. adults only, dus heerlijk genieten van de rust ;)

• 9Nikki02-11-2018

Dit was echt een fantastisch hotel. Ook al zaten we aan het einde van het seizoen het personeel was nog elke dag even vriendelijk en behulpzaam, de accomedatie was heel schoon, het eten was goed en wisselend, de faciliteiten waren nog tot in de puntjes verzorgd en er waren genoeg activiteiten overdag en 's avonds. Terwijl als je gewoon wilt relaxen, je dat ongestoord kon doen. De eerste dag bleek onze kamer voor 1 dag overboekt te zijn maar we kregen de rest van de vakantie meerdere compensaties. En hoewel we inmiddels al lang en breed terug zijn hebben we het met regelmaat nog over het hotel. Voor het eiland(gezien het formaat van het eiland) gaan we niet direct terug maar voor het hotel gaan we absoluut nog terug!!😎❤

• 9Martijn en Daisy Langermans13-06-2018

Fantastische plek om helemaal tot rust te komen

Wat een fantastisch hotel! Lief personeel, top service,top eten, top uitzicht, fantastische hotelkamer met private infinity pool. Ook heerlijk strand met service! Super huwelijksreis gehad hier. Wel adult only maar dat vonden wij heerlijk rustig

• 9Oerlemans12-06-2017

Perfect!

3 dagen in dit hotel mochten overnachten omdat ons oorspronkelijk geboekte hotel overboekt was. Na die drie nachten hadden we spijt dat we niet heel de vakantie hier konden verblijven. Wat een geweldig hotel. Het personeel doet alles voor je om jouw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Het eten is verrukkelijk (elke dag verse vis!) en de ligging is midden in Tsivili. Het strand is niet erg groot maar wel heel erg mooi en een heerlijk rustige zee. Zowel aan het strand en aan het zwembad zijn er meer dan genoeg ligbedden, dus je hoeft niet voor dag en dauw je bed uit om een ligbed te reserveren. Zowel aan het strand als aan het zwembad komen ze regelmatig langs met de vraag of je nog wat drinken wil, en ze hebben een ruim assortiment. Het enige nadeel voor ons was onze kamer, we hadden namelijk uitzicht op de personeelsingang/rookruimte/vuilniscontainers van het hotel. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Volgend jaar gaan we heel de vakantie naar dit hotel!

• 6Nicky22-05-2017

Zakynthos is super!

Het eiland Zakynthos is super! Hotel was ok, op 1 ander stel na de enige nederlanders verder enkel mensen uit Rusland/engeland. Ligging was wel goed!

• 7Ingrid08-10-2016

Prima vakantie gehad

Prima vakantie gehad, ligging hotel is geweldig, aan zee en je wandelt zo de gezellige winkelstraat in. Hotel word goed schoon gehouden. Bedjes buiten lagen heerlijk, wel te weinig bedjes met matras, je moet er snel bij zijn. Eten was zeer matig van kwaliteit, bijna dagelijks hetzelfde eten, vaak koud en fantasieloos, absoluut voor verbetering vatbaar. We zijn ook diverse keren van narigheid maar uit eten geweest. Waterflessen die op tafel worden gezet, worden na gebruik op tafel, gebruikt om andere halfvolle flessen te vullen, die daarna gewoon weer op tafel werden gezet en dat vond ik niet zo heel hygiënisch. Volgens mij werd er nog meer met het eten gerommeld als b.v. de bak patat voor meer dan de helft leeg was, werd de nieuwe warme patat gewoon door de koude slappe patat heen geschept, niet bepaald lekker als je dat moet eten, en dat gebeurde met nog meer dingen zo. Het bedienend personeel wordt enorm gepusht en zijn met te weinig en worden kort gehouden en dat is heel erg merkbaar, vooral als het hotel helemaal vol zit. De receptie medewerkers zijn top en heel service gericht, niets is teveel moeite of lastig en problemen lossen ze gemakkelijk en direct op. Hotel is wel tikkie gehorig, vooral de deuren, maar doordat de bar sluit om half 12 is het rumoer nooit echt tot heel laat. Al met al toch wel leuke vakantie daar gehad, maar dat komt mede doordat wij een prachtige kamer hadden en natuurlijk door het prachtige eiland en het heerlijke warme klimaat.

• 8Abeltju23-09-2016

Mooie vakantie op Zakinthos

Mooie vakantie gehad op Zakinthos. Eiland heeftt hele mooie stranden zoals Navagio Beach. Mensen zijn er erg vriendelijk. Het hotel was wat oubollig, maar personeel erg vriendelijk. Klacht over een koelkastje, dat niet werkte heeft voor mij te lang geduurt ( 3dagen). De keuze voor het eten was niet erg ruim, waar wel iedere dag anders. De ligging is erg mooi, direct aan zee met een mooi uitzicht. Wij gaan zeker nog eens terug naar Zakinthos.

Hotel TUI BLUE Caravel Resort & Spa info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)