Hotel aan zeeWeer vandaag20°7°
Hotel Tsilivi Beach

Direct aan zee op Zakynthos vind je Tsilivi Beach Hotel. Het behulpzame personeel wil het je zo aangenaam mogelijk maken. Kies voor all-inclusive en je kunt rekenen op gevarieerd eten. In de omgeving is veel te doen. Laat je met een boot door grotten en langs schildpadden varen. Het centrum van Tsilivi is dichtbij en zeker de moeite waard.

159 reviews over Hotel Tsilivi Beach in het Nederlands

Prima hotel aan het stran

c67,
5-4-2019

Prima hotel, ligt aan het strand. Eten is prima en de kamer is ook netjes. Echt een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dhr. Hop,
16-11-2018

Direct aan het strand met ligbedjes die je kan huren. Fijne aan de ligging is dat je de hele dag door drinken kan halen als je op het strand ligt. Tip: neem de gerenoveerde kamers! Tsilvili zelf is een super gezellig plaatsje waar genoeg te doen is en er zijn leuke excursies te boeken. Onwijs leuke vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2017

Hotel prima, eten sla ik over..

MB,
10-10-2018

Hotel was prima. Elke dag schone handdoeken. Badkamer had achterstallig onderhoud maar was netjes schoon. Kamers gehorig maar hier hadden wij geen hinder aan. Het eten in het hotel vonden vonden we minder, en zijn daarom ook een aantal keren uit eten gegaan. (wij raden het ook af om all in te gaan zitten in Griekenland, want in de restaurants op zakynthos kun je heerlijk eten voor een redelijk bedrag (3 gangen 40 euro)) Eten was vaak lauw of koud en zat weinig smaak aan. Buffet is niet super groot en weinig variatie. Ontbijt is erg op de Engelsen gericht. (bonen, spek, patat ect..) weinig beleg voor brood. Snacks had je niet veel keuze. En drinken is alleen te halen in de eetzaal en aan de bar bij zee. Zwembad werd elke dag getest. Was wel erg koud in de periode dat wij er waren. (zijn er ook niet in geweest) de zee was warmer :) Verder is er genoeg te doen en te zien op het eiland. Ik raad aan een scooter te huren! Of een boottocht

Gereisd met partner in september 2018

D-reizen

Goed hotel, prachtige locatie.

Heideveld,
29-7-2018

Prima hotel, ligging is geweldig zo van het zwembad de zee in. Eten is goed en gevarieerd, kamer (319) geweldig met uitzicht op de zee. Wel is het hotel volledig gericht op engelsen maar zelf hadden wij daar geen problemen mee. Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Zakynthos. Hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Jb,
20-7-2018

Heerlijk hotel direct aan het strand, vriendelijke medewerkers, lekker en gevarieerd eten. Animatie alleen op engelse georienteerd.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen

Susan Arends,
8-7-2018

Hotel erg mooi gelegen aan zee . De badkamer is waardeloos en veel schimmel , het tegelwerk zit op veel plaatsen los . Het eten valt ook tegen , de toetjes hebben allemaal de zelfde smaak . Het animatieteam is echt gericht op de Engelsen en erg slecht . Gelukkig was het stadje dichtbij en erg gezellig. Veel uitwijk mogelijkheden dus er is genoeg te doen in de omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dat je als alleenreizende vrouw, 63 jr. gerust daar ontspannen kan vertoeven. Allemaal vriendelijke hulpvaardige Grieken. All inclusive concept was prima. Ik geef voor alles een dikke 10. Geen enkele negatieve ervaring.

Gereisd alleenreizend in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

anneke eling,
13-6-2018

Schone kamer en lekker eten en heel vriendelijk personeel . Ik vond het entertainment .wat minder.wel een hele goede ligging aan het strand en hele mooie zwembaden

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch!!

Peter,
11-6-2018

Heerlijk hotel, voor de 4e keer hier geweest, vriendellijk personeel wat heel hard werkt om iedereen een fijne vakantie te geven, mooie ligging, goed eten , wij gaan heus weer terug !👍😍

Gereisd met partner in juni 2018

Goed te doen!

Hannya,
22-5-2018

Hotel heeft een fijn ligging direct aan het strand, handig voor een drankje te halen en op je strandbedje nuttigen. Wij hadden een grote kamer, bij het zwembad met zeezicht maar wel best gehorig, irritant als boven steeds stoelen verschuiven. (Er zijn ook mindere kamers zonder uitzicht) Verder personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Restaurant daar staan de tafels en stoelen erg dicht op elkaar, het eten is niet slecht maar vaak beetje eentonig en erg Engels, met weinig traditionele gerechten, en de eerste dagen dat we er waren vaak lauw. De Bar/ drink gedeelte is prima, volop drank te verkrijgen, heerlijke cocktails. Er zijn weinig toiletten alleen bij de receptie, en in restaurant maar deze zijn alleen open als restaurant open is. Dus 's avonds moet je helemaal naar voren lopen of naar de kamer. Het centrum is vlak bij, en in de buurt ook wat winkeltjes. Min puntje, je moet betalen voor je airco! Wij hebben een fijne tijd gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tsilivi Beach in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tsilivi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.