Hotel Tsilivi Beach

7.4Goed

Griekenland, Zakynthos, Tsilivi

7.4Goed

• Animatie

Direct aan zee op Zakynthos vind je Tsilivi Beach Hotel. Het behulpzame personeel wil het je zo aangenaam mogelijk maken. Kies voor all-inclusive en je kunt rekenen op gevarieerd eten. In de omgeving is veel te doen. Laat je met een boot door grotten en langs schildpadden varen. Het centrum van Tsilivi is dichtbij en zeker de moeite waard.

176 reviews over Hotel Tsilivi Beach

• 2019
    10Margriet Saarloos14-10-2019

Echt fantastisch

Geweldig hotel, mooie kamers, direct aan zee, groot zwembad, erg schoon, vriendelijk personeel. Eten was goed, maar vaak ook koud, was overduidelijk laatste weken van het seizoen en het keek of de restjes op moesten. Jammer dat het niet meer de echte Griekse keuken was, nu was het meer de Europese keuken met een vleug Grieks er overheen. We kunnen alles Grieks laten smaken met de juiste kruiden. Maar het was zeker niet slecht. Wel wat eentonig. De kamer was super met koelkast, koffiezetfaciliteiten, tv met YouTube en Netflix erop en een boxspring die super ligt. De ligging is perfect, vlakbij winkels en barretjes. Als wij weer naar Zakynthos gaan zeker dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Peter en Gerie09-10-2019

Fantastisch, het is genieten ,absolute aanrader!

Tsilivi beach vinden wij een heerlijk hotel! Het hotel is recentellijk gerenoveeerd het is erg mooi geworden! Het eten is erg goed en veel keus!Het personeel is erg vriendellijk en werkt erg hard om de gasten een fijne vakantie te laten beleven! Wij zijn net terug van ons 8e bezoek aan dit heerlijke hotel! Het hotel ligt pal aan het strand na een minuut of 5 lopen over een rustig weggetje vol olijfbomen ben je in de gezellige winkelstraat met barretjes , restaurantjes en terrasjes! Tsilivi beach hotel heeft dus alle ingrediënten voor een zalige vakantie! Ook zijn onze kinderen en kleinkinderen meegeweest , ook zei hebben de vakanties als geweldig ervaren , dus voor jong en oud een hele fijne vakantie!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Hein06-09-2019

Geweldige vakantie !

Mooie accommodatie op een mooie plek aan de zee. Wij vonden het eten zelfs heel goed, door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel voelden wij ons heel erg op ons gemak. Zelf hebben wij veel aan het strand gelegen en een enkele keer aan het zwembad wat trouwens ook netjes werd onderhouden. De kamers werden ook elke dag schoongemaakt niks op aan te merken. Kortom wij hebben een prachtige vakantie gehad mede door de vriendelijkheid en de gastvrijheid die wij ondervonden van het personeel. Alleen jammer van de onterechte kritiek die sommige mensen menen te moeten leveren, zo hebben wij het niet ervaren en ik denk vele met ons.

Gereisd met partner in september 2019

• 3Mike03-09-2019

Eéntonig eten,stinkkamer,vertrouwen verloren

Niet via touroperator, want dan loop je het risico om in een kamer met rioollucht terecht te komen. Ongeacht of je kinderen hebt. Na een gerenoveerde kamer te hebben gehad (pas nadat we gezegd hadden dat ons kind last v haar longen heeft anders hadden ze onsnog 2 nachten laten zitten) werd wat in het werk gesteld. Was zogenaamd niets mis met de kamer volgens Tsilivi beach. Is het ongehoord en niet van deze tijd dat dergelijke kamers worden ingekocht en uberhaupt worden aangeboden. In de begane grondkamers 001 tm 013 ga je niet willen verblijven. Zeker niet als je er dik 3000 euro voor betaald hebt. En nadat we eruit waren gewoon weer een gezin in die kamer stoppen.

Vaste klant minder touroperator. Dit was denk ik de vijfde maar tevens wel de laatste keer dat we jullie kiezen. Misschien duurder, maar dan wel in een gezonde omgeving.

7x buiten de deur gegeten vd 2 weken.

Vieze vloer langs zwembad, een zonnebrand glijbaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Gert28-08-2019

Geen 4 sterren maar eerder 3

Het Hotel was absoluut geen 4 sterren waard. We kwamen de eerste avond in een vieze kamer terecht van 3 x 4 meter waar in de badkamer alles vies en kapot was. Volgende dag kregen we een nieuwe kamer maar direct naast de lift en de airco werkte niet goed. Pas de 3e kamer die was gerennoveerd, was goed. De service in in de kantine is beneden de maat. Als je s'avonds buiten wil eten tref je overal tafels aan die niét zijn afgeruimd. De bediening heeft onvoldoende oog voor service en komt vrij lui over. Het is niet dat ze er moeite voor doen om het je naar de zin te maken. Veel kamers zijn gelukkig wél gerenoveerd. Dan heb je ook een goed bed. Het strand is een heerlijk zandstrand. Parasols en bedden a 8 EUR per dag kan je huren op het strand. Ook het stadje Tsivili ligt op loopafstand zo'n ca. 5 minuten lopen van het Hotel. Daardoor is de locatie van het hotel uitstekend het is alleen jammer dat het hotel dat ook weet. Geen 4 sterren sor

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8P Hoeijmakers21-08-2019

Geweldig

Wij hebben een goed verblijf gehad in een gerenoveerde kamer. De kamer was ruim en de bedden lagen heerlijk. De douche was ook prima. Levendig hotel vakbij het stand. Het eten was ook goed, soms inderdaad wat koud maar dan pak je uit de schaal die net opgediend is. Het hotel ligt vlakbij winkeltjes en restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8I. de Boer07-07-2019

Prima hotel, niets mis mee!

Wij zaten in een gerenoveerde kamer in zone G. Prima! Hotel vooral gericht op gezinnen met jonge kinderen. Is veel animatie. Strand vlak bij het hotel, veel stenen in het water. Als je bij Alexandra Beach hotel gaat liggen heb je hier veel minder last van (als je het strand op komt stuk naar rechts lopen). Nadeel, je kunt geen gebruik maken van de all-inclusive van het hotel omdat het net te ver is om voor je drinken terug te lopen. Kosten strandbedjes € 7,- per 2, bedjes met lekker matras. Wat wij in eerdere reacties had gelezen over het eten, toch iets huiverig. Wij vonden het eten goed! Veel variatie, wel iets kouder dan wij gewend zijn, maar in andere hotels is dit ook zo. Al met al een prima verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 7Macdonald18-06-2019

Mooi eiland jammer dat dit de enige optie was.

Geboekt voor Tresoro hotel 6 weken geleden, 5 dagen voor vertrek kregen we een bericht dat dit hotel nog niet klaar was. Weekend stond voor de deur dus maar even bellen na het weekend want op zaterdag kon niemand van touroperator duidelijkheid geven hoe nu verder. Maandag gesproken met een afdelingsmanager en die had maar 1 optie en dat was dit hotel en anders konden weer onze geld terug krijgen. Weg vakantiestemming en vakantie gevoel, het voelde als graag of traag. Iets vinden binnen 2 dagen waar we normaal gesproken een week of 2 over deden maakte het voor ons erg vervelend. Dan maar naar iets waar we anders nooit voor gekozen hadden. En het klopt ook eens maar nooit weer, tijdens het ontbijt krijsende kinderen, de lunch idem dito en je raadt het al tijdens het avondeten ook krijsende kinderen. Het hotel ontvluchten was het beste wat we konden doen. Het eten zelf was redelijk ze deden ontzettend hun best maar alles was lauw. Erg jammer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Bianca12-06-2019

Nooit meer!!

Plaats is leuk,hotel echt minder! Eten altijd koud. Airco slecht. Ouderwets douchegordijn met 50 cm brede douche. In de avond geen gezellig zitje. Slechte animatie. Geen lekkere koffie. Maar 1 waterpunt op hele resort. Wij zijn 5 avonden uiteten geweest! Reparaties werden niet uitgevoerd. Pluspunten,heerlijke bedden bij t zwembad en goeie massage aanwezig! Heel veel kinderen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Filomeen29-05-2019

Foto's op de website kloppen niet, geen herhaling.

Het hotel was aan het renoveren en nog niet klaar.Geen stoelen, tafel op de kamer en ook geen tafel op het balkon.Na drie dagen vragen een tafel op balkon.Badkamertegelvloer niet of nauwelijks gevoegd.Draden uit de stekkerdoos op de badkamer.Geen glazen op de badkamer en alleen een simpel handzeeppompje.Kamer zag er verder prima uit. Eten was geweldig ,veel keus. Bij vertrek om 7.20 uur was er geen ontbijt.Geen ontbijtpakketje mee alleen als je een tripje maakte kon je een lunchpakket meekrijgen.Niet erg klantvriendelijk voor een all inclusie hotel. Het zwembad was mooi maar nog koud.Mooie ligbedden met dikke kussens,deze waren beperkt maar er waren ook veel andere ligbedden zodat handdoekje leggen niet nodig was.. Het strand liep je zo naar toe. Het plaatsje is gezellig met veel leuke winkeltjes. Schoonmaak was goed, drie keer werd het bed verschoond in een week,De vrouwen werkte heel hard.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Hotel Tsilivi Beach info