Tijdelijk €25 aanbetaling

Tsilivi Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tsilivi Beach voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 190 reviews
+51

7.1GoedScore uit 190 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Direct aan zee op Zakynthos vind je Tsilivi Beach Hotel. Het behulpzame personeel wil het je zo aangenaam mogelijk maken. Kies voor all-inclusive en je kunt rekenen op gevarieerd eten. In de omgeving is veel te doen. Laat je met een boot door grotten en langs schildpadden varen. Het centrum van Tsilivi is dichtbij en zeker de moeite waard.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

190 Reviews over Tsilivi Beach

• 10Wim en Ida Bogerd29-10-2022

Keurig schoon en goed eten

Echt een aanrader dit hotel, vriendelijk personeel. Heerlijke cocktails en een goed glaasje bier ( jammer alleen in plastic glazen) Goed ontbijt en lunch, veel variatie bij het avondeten. Fijn zwembad en strand, met goede bedjes. Schone kamers met een heerlijke douche. Het stadje is op loop afstand en erg gezellig. Kortom een ruim voldoende, zal zo weer gaan.

• 3Jacqueline de Wildt28-09-2022

Slecht!!

Nog nooit zo'n slecht hotel getroffen in Griekenland. Op het eerste gezicht zag alles er netjes uit, tot we in onze kamer kwamen. Overal haren op de vloer, doucherooster zat vol met haren van de vorige gasten. Echt goor! Eten was bizar slecht, vlees wat niet gaar was, en half rauwe vis. Nooit meer naar dit hotel!

• 4Amy16-08-2022

Nooit meer

De pluspunten van dit hotel: - het heeft een Gym - De schoonmaak(sters) is goed en vriendelijk - Bedden in de kamer liggen goed

Nadelen: - Het eten is niet gaar en vies (Als je graag op de wc wil zitten; ga eten in dit hotel) - Het drinken is niet lekker. Bier is water; Soda smaakt naar chloor - Animatie is niet aanwezig - Zwerfhonden lopen rond en er word niets aan gedaan - Kamers zijn ontzettend gehorig, je kan alles horen wat de buren zeggen - Personeel (m.u.v. een aantal) zijn je liever kwijt dan rijk

• 7Harry van de Weerd10-07-2022

Prima.

Het hotel is prima en heeft een goede ligging, aan het strand en vlakbij het gezellige centrum. Nadat we eerst in een ernaast gelegen hotel werden geplaatst en wij daar over geklaagd hadden kregen we een andere kamer met zwembad/zeezicht, dus helemaal goed. De kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Er is een fijn zwembad en je loopt zo het strand op. De animatie viel wat tegen en de ruimte waar je s’avonds wat wilde gaan drinken oogt niet erg gezellig, er is niet een gezellige bar. Het eten was erg wisselend van kwaliteit en niet altijd even lekker. Bij het ontbijt was er niet altijd voldoende brood of er waren erg droge harde kleine broodjes. Vriendelijk personeel dat je overal mee wilt helpen. Al met al een goed hotel met hier en daar wat minpunten .

• 6Jacqueline09-07-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Hotel ligt op mooie locatie, eerlijk is eerlijk. Schoonmaak liet te wensen over. Doucheputje vol haren van de vorige gasten! 1e week was het eten prima, maar de 2e week(hoogseizoen) bizar slecht. Kip die niet gaar was, vis die niet gaar was. Koude slappe patat. Ontbijt begint om 7.30, maar voor er brood is ben je een half uur verder. Kamers zijn opzich prima alleen slechte bedden! Ligbedjes op het strand waardeloos. Als je daar een aantal dagen op ligt heb je rugklachten. Opzich is Zakynthos een prachtig eiland en zullen we zeker nog eens terugkomen maar dit hotel niet meer!

• 8Lisanne14-06-2022

Mooi hotel

Mooi schoon hotel, zeer mooie locatie en vriendelijk personeel. Het eten is niet fantastisch maar ook niet vies Wel zou ik aanraden om s’avonds uit eten te gaan en vooral van het all inclusief gebruik maken van je drank en je ontbijt etc en echt als erbij zien. Kortom zeer mooi hotel, mooie locatie alleen het eten is wat minder

• 8Francien20-10-2021

Goede prijs /kwaliteit

Mooie kamer goed zwembad goede ligging

• 8Janny14-09-2021

Mooi hotel

Wij zijn van 29 aug. Tot en met 12 september geweest. De kamers waren mooi en schoon geen föhn in de badkamer voor de mensen die nog gaan Het eten was goed en de mensen super lief S avonds verschillende bandjes in t hotel veel te hard we moesten echt schreeuwen tegen elkaar Verder was het een prachtige locatie en je bent zo in de hoofdstraat met terrasjes en winkels

• 7Janny30-08-2021

Goed hotel

Als je bij Corendon hebt geboekt moet je de airco in de kamer betalen geen water in de koelkast zelf kopen Verder zitten we in een nieuwe kamer heel schoon mooie badkamer Goed eten 10 min.lopen van de hoofdstraat en pinautomaat veel leuke winkeltjes en terrasjes

• 8Ms10-08-2021

Goede kamers,lauw eten wel goed geen animatie

Kamers super,eten lauw maar wel goed,animatie niet alleen sportprogramma Zweeds ,geen muziekje bij zwembad.Ligging perfect 200m drukke straat met leuke bars en eettentjes, 5€ voor coktail 😀.Gelijk aan het strand bedjes wel betalen maar goedkoop 2bedjes en parasol 8€.Je kan trapje van 8 treden op en bij bar zwembad je drankjes halen.Hele middag eten bij buiten stukje restaurant.Huur een auto onwijs mooi eiland.Ondanks alles heerlijke vakantie gehad.In coronatijd om de dag kamers schoongemaakt en handdoeken maar dat is logisch.Badhanddoekservice gratis met borg 5€ kan elke dag gratis omgewisseld worden

Hotel Tsilivi Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Tsilivi Bay, Zante Town, GR-29100