Appartement Tom & John Centre

9 reviews over Appartement Tom & John Centre in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Cocky Luik
31-7-2009

Een leuke plaats, hebben genoten! Iedereen moet met Lavante van Spiros mee, in één woord fantastisch een prachtige boottrip. Ook leuk om een auto te huren, mooi eiland, we gaan graag nog eens terug. Spiros ,Analise en Philipa de groetjes van Arie en Cocky uit Alkmaar.

geen luxe

DD.
12-7-2009

kleine badkamer, slaapgedeelte is goed. De man aan het zwembad is niet altijd vriendelijk. Supermarkt schuin tegenover heel aardige mensen. Let goed op houdbaarheidsdatum van producten. Weinig winkels met alleen maar dezelfde dingen. Wel lekker rustig. Heel veel Engelsen. Ga hier alleen heen als je rust wil.

Strand is lekker als er een windje staat anders te warm. En er liggen stenen aan het begin van het water. Wel heel helder water

2008

fijn en goed appartement!

mir
21-9-2008

het was een erg netjes appartement. confortabel en de ligging was top. verder was de service wel okee. niet elke dag schone handdoeken, maar goed te doen. in een gezellige straat en in een leuke plaats! wij vonden het een super vakantie en hebben een fijn verblijf gehad in dit appartement. en het balkon is super!

Leuk appartement!

E.Bongers
29-8-2008

Leuk klein appartement met ruim balkon. Koken moet je niet doen, maar daar hebben ze ook vele restaurants voor in Tsilivi. Ideale ligging. Dichtbij zee. En het bijbehorende zwembad is ook heerlijk.

goed

Pieter
26-8-2008

Ik ben afgelopen 2 weken met mijn vriendin in Tom en John geweest. Ligging is echt super, wij hadden zicht op de zee die maar 50 meter verder was. De schoonmaak was bij ons wel op orde. Elke dag een bezem er door en tevens prullenbak leggen inclusief die bij de wc. De handdoeken werden om 2 dagen verschoont en het bedlinnen 1x per week. De supermarkt er onder was handig maar verkocht geen broodjes of dat soort dingen dus gingen wij naar de super op de hoek. Eigenaar is een leuke griekse duitser die dus enkele jaren in duitsland heeft gewerkt.

Verder waren de eigenaren die de meest vriendelijke mensen maar heb je over het algemeen niet echt met ze te maken omdat je toch de hele dag weg bent!

Tevens moet je ook rekening houden dat het griekenland is en niet NL dus de gewoonte en de schoonheid van het appartement zijn anders dan NLers gewend zijn. Dit vergeten mensen nog al snel!

Kortom wij hebben een super vakantie gehad!

leuk en gezellig appartement.

stacy
18-8-2008

prima appartement shoon en netjes, gezellig bij het strand en gelijk aan de weg met winkels en leuke restaurants.

Om de 3 dagen worden de handdoeken gewisseld.

Als je hier naartoe gaat zonder een 5* accomodatie in gedachte te hebben, dan heb je hier een top tijd.

Qua ligging is dit complex perfect

Anneke
13-7-2008

Qua ligging is dit complex perfect. Dichtbij het strand en midden in het centrum, maar toch rustig gelegen. De schoonmaak was 2 keer in de week een veegje over de vloer en dat was het. Heb de hele week geen schone handdoek gezien. Als je bij Tom&John gaat verblijven, neem dan maar zelf een poetsdoekje en extra handdoeken mee. Verder was het balkon erg ruim.

2007

Wij zijn net terruggekeerd met onze vrienden

Herman de Gooijer
24-9-2007

Wij zijn net terruggekeerd met onze vrienden. Wat ons opviel, was dat eigenaar John zeer onvriendelijk en onbehulpzaam bleek te zijn. Volgens de folder zou het app. 6x/week schoongemaakt worden en 2x/week schoon linnengoed/badhanddoeken. Deze service bleef ver beneden peil. Hierover hebben wij bij de hostess een klacht ingediend. Wel handig was de bijbehorende super. De ligging t.o.v. strand en centrum was zeer gunstig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tom & John Centre in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tom & John Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.