Géén boekingskosten

GriekenlandZakynthosTsilivi

7GoedScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Tom & John Centre

• 7Cocky Luik31-07-2009

Voor herhaling vatbaar.

Een leuke plaats, hebben genoten! Iedereen moet met Lavante van Spiros mee, in één woord fantastisch een prachtige boottrip. Ook leuk om een auto te huren, mooi eiland, we gaan graag nog eens terug. Spiros ,Analise en Philipa de groetjes van Arie en Cocky uit Alkmaar.

• 6DD.12-07-2009

geen luxe

kleine badkamer, slaapgedeelte is goed. De man aan het zwembad is niet altijd vriendelijk. Supermarkt schuin tegenover heel aardige mensen. Let goed op houdbaarheidsdatum van producten. Weinig winkels met alleen maar dezelfde dingen. Wel lekker rustig. Heel veel Engelsen. Ga hier alleen heen als je rust wil. Strand is lekker als er een windje staat anders te warm. En er liggen stenen aan het begin van het water. Wel heel helder water

• 7mir21-09-2008

fijn en goed appartement!

het was een erg netjes appartement. confortabel en de ligging was top. verder was de service wel okee. niet elke dag schone handdoeken, maar goed te doen. in een gezellige straat en in een leuke plaats! wij vonden het een super vakantie en hebben een fijn verblijf gehad in dit appartement. en het balkon is super!

• 7E.Bongers29-08-2008

Leuk appartement!

Leuk klein appartement met ruim balkon. Koken moet je niet doen, maar daar hebben ze ook vele restaurants voor in Tsilivi. Ideale ligging. Dichtbij zee. En het bijbehorende zwembad is ook heerlijk.

• 8Pieter26-08-2008

goed

Ik ben afgelopen 2 weken met mijn vriendin in Tom en John geweest. Ligging is echt super, wij hadden zicht op de zee die maar 50 meter verder was. De schoonmaak was bij ons wel op orde. Elke dag een bezem er door en tevens prullenbak leggen inclusief die bij de wc. De handdoeken werden om 2 dagen verschoont en het bedlinnen 1x per week. De supermarkt er onder was handig maar verkocht geen broodjes of dat soort dingen dus gingen wij naar de super op de hoek. Eigenaar is een leuke griekse duitser die dus enkele jaren in duitsland heeft gewerkt.

Verder waren de eigenaren die de meest vriendelijke mensen maar heb je over het algemeen niet echt met ze te maken omdat je toch de hele dag weg bent!

Tevens moet je ook rekening houden dat het griekenland is en niet NL dus de gewoonte en de schoonheid van het appartement zijn anders dan NLers gewend zijn. Dit vergeten mensen nog al snel!

Kortom wij hebben een super vakantie gehad!

• 7stacy18-08-2008

leuk en gezellig appartement.

prima appartement shoon en netjes, gezellig bij het strand en gelijk aan de weg met winkels en leuke restaurants. Om de 3 dagen worden de handdoeken gewisseld.

• 8D.Schol17-08-2008

Een echte aanrader voor mensen met kinderen.

Als je hier naartoe gaat zonder een 5* accomodatie in gedachte te hebben, dan heb je hier een top tijd.

• 7Anneke13-07-2008

Qua ligging is dit complex perfect. Dichtbij het strand en midden in het centrum, maar toch rustig gelegen. De schoonmaak was 2 keer in de week een veegje over de vloer en dat was het. Heb de hele week geen schone handdoek gezien. Als je bij Tom&John gaat verblijven, neem dan maar zelf een poetsdoekje en extra handdoeken mee. Verder was het balkon erg ruim.

• 6Herman de Gooijer24-09-2007

Wij zijn net terruggekeerd met onze vrienden. Wat ons opviel, was dat eigenaar John zeer onvriendelijk en onbehulpzaam bleek te zijn. Volgens de folder zou het app. 6x/week schoongemaakt worden en 2x/week schoon linnengoed/badhanddoeken. Deze service bleef ver beneden peil. Hierover hebben wij bij de hostess een klacht ingediend. Wel handig was de bijbehorende super. De ligging t.o.v. strand en centrum was zeer gunstig.

Appartement Tom & John Centre info

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar

Afstand in meters