Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

8.5Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Tsilivi

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Lesante Luxury Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

In The Lesante Luxury Hotel & Spa word je volledig verzorgd. De kamers worden tweemaal daags schoongemaakt en er is handdoekenservice. Het buffet is wat kleiner, waardoor het eten altijd vers is. Er zijn twee zwembaden. De kamers hebben wel een tussendeur en zijn gehorig. Lesante Luxury Hotel & Spa ligt op Zakynthos. 2 minuten lopen van het strand.

33 reviews over Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

• 9Ann15-06-2013

Super hotel !

Net een week doorgebracht in dit heel mooie hotel. Kamers zijn heel proper, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is verfijnd en superlekker. Twee zwembaden met voldoende ligstoelen, handdoeken te verkrijgen aan de poolbar. Alles was superverzorgd. Dit hotel is een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2013

• 10lydia en johan02-07-2012

zéér goed hotel

Juist terug van 14 fijne vakantiedagen!zeer zéér goed hotel. lekker en gevarieerd eten. zeer vriendelijk personeel. goed onderhouden kamer en badkamer, tuin en zwembaden. Geen plaatsgebrek aan de zwembaden. Geen daganimatie dus ideaal voor rustzoekers! Buiten eten steeds mogelijk. Op wandelafstand(=500m)van een levendig centrum met vele bars en restaurants en winkeltjes. Kortom, een geslaagde vakanrie zonder stress met alles erop en eraan

Gereisd met partner in juni 2012

• 9van den eynden peggy27-06-2012

Perfecte vakantie!

Dit hotel is een echt relax hotel! Puur genieten van lekkere eten op culinair niveau, maar wel typische griekse gerechten. Kamers zijn kraaknet en alle comfort. Aan het zwembad voldoende bedjes en rustig luieren, geen animatie wat voor ons een pluspunt was. Personeel is allemaal even vriendelijk en bediening is top. Voor ons enkel een positieve ervaring!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Remco de Vries06-06-2012

Geweldig genoten

We hebben hier onze zomervakantie doorgebracht eind mei dus nog niet super druk. Hotel helemaal nagekeken op alle sites...moet zeggen dit Hotel is geweldig, super schoon zijn de kamers, vriendelijk personeel ontbijt is uitgebreid wel engels maar wel lekker alles wordt vers gemaakt, bijv, omelet of crepe, de chocopasta en div, jam soorten allemaal vers. Verder zijn de prijzen te vergelijk met in Nederland de drankjes. Service heel goed bij aankomst een glas champagne haha en de porier brengt de koffers weg. Massage in de spa was ook erg lekker. Eigenlijk geen klachten voor dit hotel.....

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Hester27-08-2011

super hotel, relaxte sfeer.

Tsilivi: Om naar Tsilivi te gaan is het ongeveer 10 minuutjes lopen. (wij vonden dat goed te doen, maar als je slecht te voet bent zal het net te ver zijn.) Dan kom je in een grote straat met allemaal eetgelegenheden en souvenirwinkels.

Het strand ligt op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel. Daar zijn allemaal strandtenten. En bedjes waar je op kunt liggen.

Hotel: Het hotel is erg mooi en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en spreken over het algemeen goed engels. De 2 zwembaden zijn ruim en er zijn genoeg bedjes waarop je heerlijk kunt zonnen. Aan het zwembad wordt je bediend door het personeel, voor drankjes. Aan de bars kun je heerlijke cocktails halen. De cocktails van de kaart zijn niet heel bijzonder, maar je kunt ook vragen of ze wat anders voor je maken. Deze zijn heerlijk!

Het ontbijt is uitgebreid & erg lekker.

Omgeving: Het is leuk om (met de taxi) naar Bochali te gaan en vanuit daar op Zakynthos-stad uit te kijken.

Fantastische vakantie gehad!

AANRADER!!!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Liesbeth16-09-2010

Hotel is zijn 5 sterren zeker waard

Mooi hotel alleen jammer dat onze kamer lag aan de zijde waar een stinkende afwatering loopt en je dus de balkondeur niet kunt open doen vanwege honderden muggen.Personeel heel vriendelijk en de verzorging was perfect,een pluim voor Karen en Jeroen die ons wegwijs hebben gemaakt op het eiland en dit ook als prettig ervaren om Nederlands sprekend personeel te hebben in het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7apollo02-10-2009

Mooi hotel, ietwat saaie ligging

Op het moment van schrijven zitten wij in Lesante, wegens een overboeking van ons eigen hotel in Laganas zijn we hier ondergebracht. Het Hotel is mooi, de kamers zijn erg luxe en het bed slaapt goed. Het ontbijt in buffetvorm is prima, het avondeten is helaas geen buffet meer, vanwege het lage aantal toeristen dat er verblijft, het is nu een keuze menu geworden, wat ietwat saai is, maar over smaak valt te twisten. Daarentegen zijn de prijzen van de drankjes torenhoog, maar er zit een supermarkt op 100 m, dus je hebt zo je eigen drankjes. Er is een prachtig zwembad dat goed onderhouden wordt met mooie ligstoelen. Tsilivi zelf vinden we niet echt super, maar als je een auto huurt dan kun je zelf de mooie plekjes van het eiland ontdekken, en dat is zeer de moeite waard.

Zelf zou ik dit hotel niet zo snel geboekt hebben, maar als oplossing voor de overboeking is het een hele nette optie.

Gereisd met partner in september 2009

• 3Gunther De Meester30-09-2009

Nooit meer

Hotel Lesante wil wel 'chique" doen maar daar houdt het op. Schandalige prijzen, ronduit slecht eten (altijd koud), geen variatie, totaal niets te beleven. Bij aankomst of 's morgens zelfs nog geen goeiedag !! Ronduit de slechtste ervaring in jaren. Wanneer wij dan vgl met Cyprus en Rhodos, is onze keuze snel gemaakt. Om dan nog te zwijgen van Zakhyntos zelf : vuil, vuil en nog eens vuil. Ze mogen dit van mij onmiddellijk schrappen uit de reisbrochures !!

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Meijer21-09-2009

luxe hotel waar niets op aan te merken valt !

Het hotel is prachtig en valt op door de goede service die er geboden wordt. Iedereen is aardig. Het zwembad is mooi genoeg om er de dagen door te brengen. Het eten is van goede kwaliteit en heeft een gezellig buiten-gedeelte, het ontbijt is zeer uitgebreid evenals het diner buffet.De plaats Tsilivi heeft niets met Griekenland te maken....totaal gericht op Engelsen.Ook het strand valt wat tegen, een goede schoonmaak en wat vernieuwing is zeer op z'n plaats. Dit hotel is NIET geschikt voor mensen met kinderen.Er is geen entertainment, wel BVN televisie, luxe badkamer, en aangenaam balkon. Kort samengevat zou ik willen zeggen dat het 5* hotel op een wat tegenvallende locatie staat.

Gereisd met partner in september 2009

• 9DSM30-06-2009

Toch niet voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, spijtig ligt niet direct aan het strand. Men heeft ook geen mooi uitzicht. Zakinthos is wel een mooi eiland.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa info