Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

8.5Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Tsilivi

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Lesante Luxury Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

In The Lesante Luxury Hotel & Spa word je volledig verzorgd. De kamers worden tweemaal daags schoongemaakt en er is handdoekenservice. Het buffet is wat kleiner, waardoor het eten altijd vers is. Er zijn twee zwembaden. De kamers hebben wel een tussendeur en zijn gehorig. Lesante Luxury Hotel & Spa ligt op Zakynthos. 2 minuten lopen van het strand.

33 reviews over Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

• 8Familie D-P20-10-2014

5 sterren ervaring

Net terug van een fijne vakantie in Lesante hotel. We zijn erg tevreden over het verblijf. Positief was o.i. de kwalitetit en varieteit van het eten ( heerlijke desserts), boeken van een huurauto via de conciërge ging extreem soepel, gratis spa met verwarmd zwembad en sauna. Kamers waren mooi; prima airco om bij te slapen. Al het personeel was top. De locatie was prima, leuke strandtentjes. Iets minder:de lage water temperatuur van het buiten zwembad en de gehorige kamers. Verder een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

• 9hans23-09-2014

Heerlijk Grieks hotel

Een heerlijk hotel net buiten het cetrum .waar je lekker tot rust kan komen . 10 min lopen naar het centrum waar het gezellig is en waar je voor een nette prijss kan eten of koffie drinken ..voor het hotel is de service zeer goed ontbijt is eg goed. Voor het avond eten zou wat meer variatie het hotel een nog hger aanzien krijgen en dan dan zou zowel de service als het eten 5 sterren zijn . Wel een hotel om terug te komen .nog een tip neem acktie tegen het handdoekje leggen zo zonden

Gereisd met partner in september 2014

• 9Mirjam26-08-2014

Mooi hotel, service top!

Wij vonden het een mooi en luxe hotel. Er wordt elke dag schoongemaakt en alles wordt goed onderhouden. Wij hebben goed geslapen en vonden het niet gehorig. Natuurlijk hoor je weleens mensen over de gang lopen maar we hebben het niet als irritant ervaren. Service is prima, iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed, ontbijt veel keus. Avondeten is ook goed, soms had wat meer variatie in fruit gemogen. Prijzen zijn te doen. Er zijn verschillende kledingvoorschriften maar er wordt niets van gezegd als je er niet aan houdt. Zo stond er bijvoorbeeld geen teenslippers maar ik had geen andere schoenen bij me. Werd niets van gezegd. Er zit een supermarkt op 150 meter dus je kunt zo alles halen. Zwembaden super mooi met lekkere bedjes. Wij konden elke dag zitten en we kwamen vaak op verschillende tijden. Soms vroeg en soms pas in de middag. Tsilivi zelf vonden wij niet zo. Je bent er binnen 10 minuten maar wij vonden het niet echt gezellig. We gingen soms naar Paradise Bar.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Sandra24-08-2014

Prachtig hotel in een teleurstellende badplaats

Modern ingericht hotel met sublieme service. Eten zeer goed en gevarieerd en heerlijke cappuccino's en cocktails in de piano bar of in de bar bij het zwembad. 's avonds zeer sfeervol, mooi verlicht zwembad, leuke zitjes. Personeel zeer vriendelijk en de concierge Dimitris kan van alles voor je regelen want hij kent het eiland op zijn duimpje. Zeer mooie kamers en ruime badkamer met mooie douche. Helaas liet de waterdruk wel wat te wensen over. Elke dag schoonmaak en schone lakens en handdoeken. Heerlijk en schoon zwembad. Nadeel is de ligbedden race. Ik zette de wekker om 7 uur om 2 bedjes te bemachtigen. Verder prima vertoeven hier! Kamer 723 aan de bergzijde vonden wij perfect.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7simonjorieke19-08-2014

Mooi hotel,maar geen vijf sterren

Mooi hotel. Echter als je er langer zit, dan gaan je steeds meer dingen opvallen. Kamers erg gehorig, in je kamer versta je letterlijk wat er op de gang werd gezet. Ook blies de airco dwars over bed, wat koud is. Maar zodra je deze af had gezet was het weer heel warm. In de nacht dus ook. Balkons geen privacy; kijkt zo bij elkaar op en kunt letterlijk dingen van afpakken bij buren (als je zou willen.) Wij hadden een overboeking en kwamen in dit hotel terecht. Hadden eigenlijk ontbijt alleen, maar door de overboeking halfpension. Omdat wij het ook leuk vinden in een dorpje te gaan eten (kost niets!) hebben we hier niet elke avond gebruik van gemaakt. Zijn hier diverse malen op aangesproken en ze leken het vervelend te vinden dat we dit niet deden. Irritant om verantwoordelijkheid af te leggen! Ontbijt was oke, maar fruit vaak droog. Zwembad super! Alleen wel handdoekjes werden gelegd. Op de dag dat we gingen al in de ochtend om half 7?! Veel Engelsen die luidruchtig zijn, ook in nacht.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9xxxnaatxxx07-07-2014

Luxe

Mijn vriend en ik, zijn 13 dagen in dit luxe hotel geweest. Het is erg mooi opgezet en personeel is erg vriendelijk. Zwembaden zijn super en heerlijke ligbedjes bij het zwembad. Het is eten is erg uitgebreid en erg lekker. Alleen jammer dat de mannen bij het diner een lange broek aan moeten trekken. Soms is een korte broek netter. Ook vonden wij het jammer dat er veel kinderen waren, het hotel en de zwembaden zijn hier niet op gericht. Het hotel ligt vlakbij het strand en de winkels, beide heel goed te lopen. Strand is op paar minuten en de winkels op ongeveer 10 minuten lopen. Wij hebben erg genoten van de vakantie.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9karinbos.105-06-2014

zeer luxe voor griekse begrippen!

Afgelopen mei dit hotel bezocht voor 13 dagen. Echt heerlijk! Kamer was super (aparte slaapkamer kwam zeer goed van pas) badkamer extreem luxe..met bubbelbad!! Balkon aan de smalle kant, maar daar ben je toch haast niet. Ontbijt is heerlijk, elke ochtend verse jus. 's avonds is er voor het diner (lopend buffet) wel een dresscode. Cocktail. Dit vond ik persoonlijk iets te ver gaan voor een buffet. Daardoor zit je met een kleintje van1.5 jaar niet op je gemak, en daardoor zijn we toch een paar avonden ergens anders gaan eten. Tsilivi ligt op 15 min lopen. Over het strand maar een kleine 10 minuutjes. Overdag naar Baracuda beach bar. Hier lig je de hele dag voor €6.- 2 bedje en parasol. Bij Dimitrios de conciërge een auto gehuurd. 3 dagen is zo rond de €100,- Personeel is echt heel vriendelijk, en probeer ook eens een cocktail...wel wat prijzig (€8.-) maar veel beter dan bv op het strand!! Kortom, echt een aanrader, maar ik zou niet snel met een kindje van onder de 4 hier heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Martijn22-09-2013

Heerlijk hotel, goede service en eten

Heerlijke week eind septemer in Lesante Tsilivi gehad. Hotel ligt op enkele minuten lopen van het zandstrand van Tailivi, waar meerdere strandtenten zijn. Ook het zwembad, windstil, is prima. Goede bedden en een bar met een goede lunchkaart. 's Avonds goed eten in het restaurant bjj het hotel In de nabijheid geen restaurants gevonden die beter zijn dan het hotel. Vriendelijk personeel, riante ruime kamers. Goede bedden. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Lieke07-08-2013

Zakynthos op zijn mooist!

Het was een waar paradijs! Je wordt op handen en voeten gedragen door het personeel. Het is een aanrader als je opzoek ben naar rust en ontspanning. Elke avond een ander feestmaal met genoeg variatie. De ligging is top, vlakbij ligt een mooi strand en binnen 5 min. ben je in het bruisend centrum. De kamers zijn mooi ruim, schoon en modern, een nadeel is het beperkte wifi op de kamer. Tijdens onze vakantie hebben we contact gehad met de Nederlandse Jackie en Mariska, zij laten je het mooiste van Zakynthos en (buureiland) Kefalonia zien. Het was een top vakantiebestemming mede mogelijk gemaakt door het hotel!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Kees&Carla11-07-2013

5 sterren waard

De staf van Hotel Lesante doet echt haar best een 5 sterrenniveau te leveren maar met een hoog huiselijk gehalte. Hotel heeft een moderne uitstraling met 2 mooie buitenzwembaden en 1 binnen. Genoeg bedjes en handdoeken. Het eten was prima en gevarieerd. A la Carte in het aparte restaurant (hollandse prijzen) ook prima. Hygiene en onderhoud prima. Rustig gelegen en prachtig strand met aflopend zeezand op 5 minuten lopen. Entertainment is geen prio, wel 3 keer leuke live achtergrondmuziek meegemaakt. Niet gericht op grotere kinderen. De Lesante-excursie olv 'Hollandse' Jeroen is een aanrader evenals de Griekse avond (redelijke bijbetaling) wat feitelijk een proeverij van Griekse gerechten is met low profile goede muziek. Als je een week rust, zon, voldoende privacy, af en toe een leuke excursie, korte vliegtijd (2,5 uur) en transfer (15 minuten) en smakelijk eten wil is Lesante aan te bevelen. Met name stellen al dan niet met een kind tot plm 2 jaar. Wij gaan zeker 1 week terug.

Gereisd met partner in juni 2013

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa info