Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

8.5Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Tsilivi

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Lesante Luxury Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

In The Lesante Luxury Hotel & Spa word je volledig verzorgd. De kamers worden tweemaal daags schoongemaakt en er is handdoekenservice. Het buffet is wat kleiner, waardoor het eten altijd vers is. Er zijn twee zwembaden. De kamers hebben wel een tussendeur en zijn gehorig. Lesante Luxury Hotel & Spa ligt op Zakynthos. 2 minuten lopen van het strand.

33 reviews over Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

• 2018
    8ellis21-06-2018

mooi hotel met heel goed ontbijt en diner!!

Verblijf geboekt via touroperator; kamer niet groot wel goede bedden. - Op balkon geen privacy vanwege lage afscheiding; je loopt zo bij de buren naar binnen. - Douchen in bad, als je de massagestraal aanzet ligt het water in de gang. - Handdoekjes leggen bij zwembad vanaf 7.00 uur, zelfs bij regen :) - kamer met tussendeur; niet doen, erg gehorig zeker met buren en huilbaby

• Schone kamers en ook het zwembad werd elke dag zeer goed gereinigd, mensen werken hard om alles op tijd klaar te hebben voor de gasten.
    • Zeer goed eten!!! Hebben genoten van de buffetten!! Wij zijn vegetarier en hadden elke dag ruime keus, verse producten, zeer smakelijk, hebben we wel eens anders mee gemaakt!
    • Top personeel dat er alles aan doet om het naar je zin te maken, bediening heel vriendelijk en gastvrij
    • Vlakbij strand--tip: Barracuda beach club: 7 euro voor 2 bedjes met parasol; 50 cent voor een flesje water :)
    • Prima WIFI op de kamer

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Marjo25-05-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie rustige ligging op 2 minuten loopafstand van het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten in het buffet restaurant is van een goede kwaliteit en uitgebreide keuze. Handdoeken service voor de ligbedden aan het zwembad. De hotelkamer wordt ook 's avonds nog even schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Peter en Noortje23-09-2017

Heel vriendelijk personeel Super eten Schoon We zijn er echt in de watten gelegd Aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10M.Peters16-09-2017

Heel mooi hotel met een geweldige keuken

Alles was goed. Verzorging van kamers. Elke dag fris bed en handdoeken. Geweldig personeel. Heel goed eten. En op paar meter een geweldig mooi en gezellig strand met leuke barretjes en tavernas. Met de auto het hele eiland verkend. Tsilivi zelf ook te voet makkelijk te bereiken vanaf hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Ilse28-09-2016

Mooi hotel

Mooi hotel met super goede service. Hotel personeel is zeer klantvriendelijk en niks is ze te veel. Zelf zou ik niet kiezen voor een half pension, maar alleen ontbijt aangezien er heel veel leuke restaurants op het eiland zijn.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Jennifer27-09-2016

Heerlijk!

Mooi hotel met goede service! Autohuur kun je doen bij de receptie. Buffet is erg goed, door dat het wat kleiner is is het eten goed en vers. Zeker de toetjes! Veel Engelse maar dit zijn vaak rustige mensen. Bij ons regende het twee dagen, er wordt dan 's avonds binnen muziek gemaakt. Wel aan te raden om zeker voor een aantal dagen een auto te huren en op pad te gaan. Wel kun je eten op het strand en naar het dorp. Dit is goed aan te lopen!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Een koppel18-05-2016

Prijs kwaliteit ok

Klein hotel maar alles is voorzien . Mooie kamers en vriendelijk personeel ! Op de foto 's lijkt alles veel groter .... Je bent zo rond in het hotel . Twee kleine zwembaden , klein barretje . Kamers hebben geen mooi zicht en er is geen zeezicht nergens in het hotel . Ook het strand is niet van het hotel wat je wel zou denken bij de brochures en internet . Beetje misleidend vinden we ! 7 euro voor een 2 ligbedjes met parasol bij . Hotel verhuur auto zeer correct en betrouwbaar . Je moet een auto huren om het eiland te zien . Zeker doen beach Paradiso en azzuro beach ! Trendy bar en prachtige stranden !!!! Zakynithos is een mooi eiland ! We hebben er al 8 gedaan en deze hoort bij 1 van de mooiste .

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Henk en Mieke16-05-2016

Heerlijk verblijf, mooie kamer, 80 mtr van strand

• Vriendelijk personeel + mooie kamer + schoon + eten

• Kamer met tussendeur: alle gesprekken, alle geluiden hoor je - ligging iets minder . - onverwarmd zwembad (mei)

Eten krijgt een plus maar was voor ons even wennen, de keuze van het hoofdmenu vonden we weinig. Maar wat er is, is vers en heerlijk.

Ligging vonden we iets minder maar wel prima hoor. Het hotel heeft bijna nergens zeezicht en naar het dorpje loop je langs een kale weg. Afstanden zijn prima te doen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Joke Hacquebard05-09-2015

Fantastisch!!

Super de luxe hotel, prachtige kamer, top personeel, erg behulpzaam! Geweldig eten! Zakythos was sowieso top! Wij hebben al een aantal Griekse eilanden bezocht, maar het leek of Zakynthos nog gemoedelijker was! Geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9FdG30-05-2015

Super hotel

Hotel is super schoon kamermeisje extra tip gegeven en was heel blij daarmee want het inkomen ligt laag dus, is dit voor haar een meevaller. Niets op het hotel aan te merken op één klein dingetje na de prijs van de minibar, een rum/cola is niet te betalen. Een miniflesje rum kost €7.50 dan moet de cola er nog bij. De mensen zijn ondanks de Griekse problemen naar de gasten toe altijd vriendelijk. Als je bij de vuurtoren een boot neemt naar de blauwe groten gaat en het scheepswrak is dit voordeliger dan uit het dorp circa €15,- pp

Gereisd met partner in mei 2015

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa info