Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor The Lesante Luxury Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Marjo
25-5-2018

Mooie rustige ligging op 2 minuten loopafstand van het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten in het buffet restaurant is van een goede kwaliteit en uitgebreide keuze. Handdoeken service voor de ligbedden aan het zwembad. De hotelkamer wordt ook 's avonds nog even schoongemaakt.

Peter en Noortje
23-9-2017

Heel vriendelijk personeel

Super eten

Schoon

We zijn er echt in de watten gelegd

Aanrader

Heel mooi hotel met een geweldige keuken

M.Peters
16-9-2017

Alles was goed. Verzorging van kamers. Elke dag fris bed en handdoeken. Geweldig personeel. Heel goed eten. En op paar meter een geweldig mooi en gezellig strand met leuke barretjes en tavernas. Met de auto het hele eiland verkend. Tsilivi zelf ook te voet makkelijk te bereiken vanaf hotel.

Oude reviews (archief)

Mooi hotel

Ilse
28-9-2016

Mooi hotel met super goede service. Hotel personeel is zeer klantvriendelijk en niks is ze te veel. Zelf zou ik niet kiezen voor een half pension, maar alleen ontbijt aangezien er heel veel leuke restaurants op het eiland zijn.

Heerlijk!

Jennifer
27-9-2016

Mooi hotel met goede service! Autohuur kun je doen bij de receptie. Buffet is erg goed, door dat het wat kleiner is is het eten goed en vers. Zeker de toetjes!

Veel Engelse maar dit zijn vaak rustige mensen.

Bij ons regende het twee dagen, er wordt dan 's avonds binnen muziek gemaakt. Wel aan te raden om zeker voor een aantal dagen een auto te huren en op pad te gaan. Wel kun je eten op het strand en naar het dorp. Dit is goed aan te lopen!

Prijs kwaliteit ok

Een koppel
18-5-2016

Klein hotel maar alles is voorzien . Mooie kamers en vriendelijk personeel ! Op de foto 's lijkt alles veel groter .... Je bent zo rond in het hotel . Twee kleine zwembaden , klein barretje . Kamers hebben geen mooi zicht en er is geen zeezicht nergens in het hotel . Ook het strand is niet van het hotel wat je wel zou denken bij de brochures en internet . Beetje misleidend vinden we ! 7 euro voor een 2 ligbedjes met parasol bij . Hotel verhuur auto zeer correct en betrouwbaar . Je moet een auto huren om het eiland te zien . Zeker doen beach Paradiso en azzuro beach ! Trendy bar en prachtige stranden !!!! Zakynithos is een mooi eiland ! We hebben er al 8 gedaan en deze hoort bij 1 van de mooiste .

Heerlijk verblijf, mooie kamer, 80 mtr van strand

Henk en Mieke
16-5-2016

+ Vriendelijk personeel + mooie kamer + schoon + eten

- Kamer met tussendeur: alle gesprekken, alle geluiden hoor je - ligging iets minder . - onverwarmd zwembad (mei)

Eten krijgt een plus maar was voor ons even wennen, de keuze van het hoofdmenu vonden we weinig. Maar wat er is, is vers en heerlijk.

Ligging vonden we iets minder maar wel prima hoor. Het hotel heeft bijna nergens zeezicht en naar het dorpje loop je langs een kale weg. Afstanden zijn prima te doen.

Fantastisch!!

Joke Hacquebard
5-9-2015

Super de luxe hotel, prachtige kamer, top personeel, erg behulpzaam! Geweldig eten! Zakythos was sowieso top! Wij hebben al een aantal Griekse eilanden bezocht, maar het leek of Zakynthos nog gemoedelijker was! Geweldige vakantie gehad!!

Super hotel

FdG
30-5-2015

Hotel is super schoon kamermeisje extra tip gegeven en was heel blij daarmee want het inkomen ligt laag dus, is dit voor haar een meevaller.

Niets op het hotel aan te merken op één klein dingetje na de prijs van de minibar, een rum/cola is niet te betalen.

Een miniflesje rum kost €7.50 dan moet de cola er nog bij.

De mensen zijn ondanks de Griekse problemen naar de gasten toe altijd vriendelijk.

Als je bij de vuurtoren een boot neemt naar de blauwe groten gaat en het scheepswrak is dit voordeliger dan uit het dorp circa €15,- pp

5 sterren ervaring

Familie D-P
20-10-2014

Net terug van een fijne vakantie in Lesante hotel. We zijn erg tevreden over het verblijf. Positief was o.i. de kwalitetit en varieteit van het eten ( heerlijke desserts), boeken van een huurauto via de conciërge ging extreem soepel, gratis spa met verwarmd zwembad en sauna. Kamers waren mooi; prima airco om bij te slapen. Al het personeel was top. De locatie was prima, leuke strandtentjes. Iets minder:de lage water temperatuur van het buiten zwembad en de gehorige kamers. Verder een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Lesante Luxury Hotel & Spa scoort een 8.69 uit 10 op basis van 32 reviews.