Appartement The Dream - Oniro

51 reviews over Appartement The Dream - Oniro in het Nederlands

Aan te bevelen

Nico Langendorff
12-9-2018

Heerlijk verblijf. Supervriendelijke mensen. Warm welkom. Doen alles om jouw vakantie een droomvakantie te doen zijn. Enig kritiek: keukentje leebt zich niet om zelf te gaan koken. Badkamer is erg klein. Verder prima 👍👍

heel mooi en heel gezellig apartementen complex

jaap snijer
15-10-2017

mooi complex

mooie studio's

aardige familie waarvoor niets te gek is.

Fantastisch!

Doki
14-10-2017

Heerlijk vertoeven hier! Vriendelijke mensen: ouders met 2 zonen. Mooie appartementjes. Prachtige tuin. Heerlijk eten.

Wel heel eind lopen van dorpje vandaan.

Fijn verblijf!

Rianne
3-9-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Een aantal kleine minpuntjes; de badkamer van de studio is vrij klein. Toen we aankwamen was alles netjes schoon, maar dit werd daarna niet meer bijgehouden... Prullenbakken werden wel iedere dag netjes vernieuwd.

Verder was het hotel top! Het zwembad is niet groot, maar zelfs om 4 uur 's middags in het hoogseizoen kon je nog bedjes langs het zwembad krijgen. Plek zat dus! Overigens ook een erg schoon zwembad. De familie is erg leuk en vriendelijk, en er is een bar waar je 's middags heel goedkoop en lekker kunt lunchen, en 's avonds een cocktail kunt drinken. Keuze was meer dan genoeg!

Qua locatie ligt het aan een weg waar auto's vrij hard langs rijden, en er is verder ook niet echt wat te doen. Wil je naar Amboula (leuke restaurantjes!), dan is dat nog wel lopend te doen, maar wil je naar het drukkere Tsilivi moet je echt met de taxi of de bus (die vlakbij stopt). Ideaal voor als je de rust wilt opzoeken. Aanrader dus!

toch weer !!

John Sarton
1-7-2017

De 2e keer gegaan. Hierna zou het gedaan zijn. Toch weer bezweken voor de gastvrijheid, openheid, familiaire benadering van de uitbaters. We willen weer terug. We zijn in ieder geval weer verzekerd van een top vakantie !! Ook nog vermeldingswaardig ; De laatste avond werd ons gevraagd en nog aan andere bezoekers of men nog ideën had voor het volgende seizoen. Dan ben je goed bezig !!

Het voelt als thuis komen.

Bert
21-6-2017

Kleinschalig appartementencomplex ( 30 appartementen) gerund door een Griekse familie. Nikos, Costas, papa en mama, doen er echt alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Lieve, vriendelijke, behulpzame mensen die altijd voor je klaar staan. Appartementen zijn netjes, met goede bedden, keukentje en badkamer. Eenigste minpuntje vind ik de ietwat kleine douchecabine. Denk vooral voor grote, dikke mensen erg klein.

Zakynthos is een wat kleiner eiland, maar voldoende om te bekijken. Huur vooral een scooter, quad of auto en je kunt de mooiste strandjes bezoeken, en heerlijke tochten door de bergen maken.

Excursies te over, maar met eigen vervoer kom je er ook. Op het complex kun je een heerlijke maaltijd nuttigen, maar ook in Tsivili of het restaurant op de berg kun je heerlijk eten. Papa brengt je gratis naar het restaurant op berg en de eigenaar brengt je weer terug.

Prachtig zwembad met heerlijk water. Vrijdagavond Griekse avond verzorgt door de familie met eten en dans. Leuk voor een keertje, maar dan heb je het ook wel gezien.

Geweldige gastvrije locatie

Joke van den Berf
17-6-2017

Kleinschalig appartementen complex, wat wordt gerund door de familie.

Je wordt hartelijk ontvangen en voelt je meteen welkom en als je iets vraagt niets is hun teveel.

Nu voor de 2e keer hier geweest en zeker niet de laatste keer.

Het ligt wel wat afgelegen dus een auto huren is wel handig.

In een woord "Geweldig"

Frans
6-10-2016

Voordat we besloten om naar Zakynthos te gaan , hebben we eerst "Zoover" geraadpleegd omtrent reviews. We besloten te gaan voor dit complex dus "To Oniro " (The dream). We werden heel hartelijk ontvangen door Costas, een van de twee zonen van de familie die dit complex runnen met alleen familieleden. De mensen zijn erg hartelijk en super gastvrij. Ik heb tijdens onze vorige vakanties nog nooit zo'n lieve mensen ontmoet.De studio's zijn goed verzorgd en ook de supermooie tuin wordt goed onderhouden door de vader. Moeder doet de keuken dus het eten is er super en heel betaalbaar. Lekker ontbijt in de morgen zonder poespas,dus gewoon wat je thuis ook eet. Het complex ligt heerlijk wat afgelegen van het toch drukkere Tsilivi ,dus erg rustig en precies wat we hadden gehoopt.De gasten zijn doorgaans Nederlands en Engels en komen gereld daar terug. We kijken er al naar uit zodat we snel weer kunnen boeken voor het voorjaar. Deze locatie is zeker aan te bevelen. Kleine strandjes zijn onderaan de berg om lekker te zwemmen en te snorkelen in het heldere water. Als ik dan toch een minpuntje moet geven is het dat het badkamertje iets aan de kleine kant is maar dat mag eigenlijk de pret niet drukken want je krijgt er zoveel voor terug.Tot gauw "to oniro"!!

Jaap
30-9-2016

het appartementen complex is prachtig, en de mensen zijn zeer gastvrij.

De familie wil er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Zeer schoon.

eten is heel goed.

wij gaan hier weer zeer terugkomen.

Beste plek ooit.

Wilco nieuwenhuizen
29-9-2016

Fantastische locatie. Alles goed voor elkaar. Direct aan zee. Alles is erg schoon. Enorm gastvrije familie die je thuis doet voelen op vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement The Dream - Oniro in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement The Dream - Oniro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.