Appartement The Dream - Oniro

55 reviews over Appartement The Dream - Oniro

• 2018
    8Sandra07-10-2018

Prima appartement

Klein appartement, keuken is wel heel sober ingericht. Nog geen kurkentrekker of flesopener. Prima bedden. Om de dag schone handdoeken. Heerlijk rustig gelegen waardoor auto wel een pre is. WiFi enkel bij de bar en het zwembad. Helaas hadden wij ook de hele week geen internetbereik op de kamer, best lastig. Zeer vriendelijke gastheer, ook zeer behulpzaam. Was héél blij dat het seizoen er op zat. Het is een echt familiebedrijf en dat merk je. Ik vind het een aanrader. En misschien een tip als je er op eigen houtje naartoe rijdt: gebruik Google Maps. Aan adressen doen ze hier niet, dus naam appartement intoetsen. Wij hebben er een tijdje naar moeten zoeken omdat we eerst naar het dorpje Tragaki geleid werden.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Carla van Megen29-09-2018

Erg leuk kleinschalig hotel. Een familiebedrijf wat je zeker merkt aan de vriendelijkheid van het personeel. Zeker aan te bevelen. Een nadeel is om naar Tsilivi te gaan. Qua afstand was het wel te lopen, maar best wel gevaarlijk omdat er geen voetpad is en er erg hard gereden wordt. Daarentegen erg makkelijk en goedkoop om een taxi naar Tsilivi te nemen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Nico Langendorff12-09-2018

Aan te bevelen

Heerlijk verblijf. Supervriendelijke mensen. Warm welkom. Doen alles om jouw vakantie een droomvakantie te doen zijn. Enig kritiek: keukentje leebt zich niet om zelf te gaan koken. Badkamer is erg klein. Verder prima 👍👍

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10jaap snijer15-10-2017

heel mooi en heel gezellig apartementen complex

mooi complex mooie studio's aardige familie waarvoor niets te gek is.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Doki14-10-2017

Fantastisch!

Heerlijk vertoeven hier! Vriendelijke mensen: ouders met 2 zonen. Mooie appartementjes. Prachtige tuin. Heerlijk eten. Wel heel eind lopen van dorpje vandaan.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Rianne03-09-2017

Fijn verblijf!

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Een aantal kleine minpuntjes; de badkamer van de studio is vrij klein. Toen we aankwamen was alles netjes schoon, maar dit werd daarna niet meer bijgehouden... Prullenbakken werden wel iedere dag netjes vernieuwd.

Verder was het hotel top! Het zwembad is niet groot, maar zelfs om 4 uur 's middags in het hoogseizoen kon je nog bedjes langs het zwembad krijgen. Plek zat dus! Overigens ook een erg schoon zwembad. De familie is erg leuk en vriendelijk, en er is een bar waar je 's middags heel goedkoop en lekker kunt lunchen, en 's avonds een cocktail kunt drinken. Keuze was meer dan genoeg!

Qua locatie ligt het aan een weg waar auto's vrij hard langs rijden, en er is verder ook niet echt wat te doen. Wil je naar Amboula (leuke restaurantjes!), dan is dat nog wel lopend te doen, maar wil je naar het drukkere Tsilivi moet je echt met de taxi of de bus (die vlakbij stopt). Ideaal voor als je de rust wilt opzoeken. Aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9John Sarton01-07-2017

toch weer !!

De 2e keer gegaan. Hierna zou het gedaan zijn. Toch weer bezweken voor de gastvrijheid, openheid, familiaire benadering van de uitbaters. We willen weer terug. We zijn in ieder geval weer verzekerd van een top vakantie !! Ook nog vermeldingswaardig ; De laatste avond werd ons gevraagd en nog aan andere bezoekers of men nog ideën had voor het volgende seizoen. Dan ben je goed bezig !!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Bert21-06-2017

Het voelt als thuis komen.

Kleinschalig appartementencomplex ( 30 appartementen) gerund door een Griekse familie. Nikos, Costas, papa en mama, doen er echt alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Lieve, vriendelijke, behulpzame mensen die altijd voor je klaar staan. Appartementen zijn netjes, met goede bedden, keukentje en badkamer. Eenigste minpuntje vind ik de ietwat kleine douchecabine. Denk vooral voor grote, dikke mensen erg klein. Zakynthos is een wat kleiner eiland, maar voldoende om te bekijken. Huur vooral een scooter, quad of auto en je kunt de mooiste strandjes bezoeken, en heerlijke tochten door de bergen maken. Excursies te over, maar met eigen vervoer kom je er ook. Op het complex kun je een heerlijke maaltijd nuttigen, maar ook in Tsivili of het restaurant op de berg kun je heerlijk eten. Papa brengt je gratis naar het restaurant op berg en de eigenaar brengt je weer terug. Prachtig zwembad met heerlijk water. Vrijdagavond Griekse avond verzorgt door de familie met eten en dans. Leuk voor een keertje, maar dan heb je het ook wel gezien.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 10Joke van den Berf17-06-2017

Geweldige gastvrije locatie

Kleinschalig appartementen complex, wat wordt gerund door de familie. Je wordt hartelijk ontvangen en voelt je meteen welkom en als je iets vraagt niets is hun teveel. Nu voor de 2e keer hier geweest en zeker niet de laatste keer. Het ligt wel wat afgelegen dus een auto huren is wel handig.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Frans06-10-2016

In een woord "Geweldig"

Voordat we besloten om naar Zakynthos te gaan , hebben we eerst "Zoover" geraadpleegd omtrent reviews. We besloten te gaan voor dit complex dus "To Oniro " (The dream). We werden heel hartelijk ontvangen door Costas, een van de twee zonen van de familie die dit complex runnen met alleen familieleden. De mensen zijn erg hartelijk en super gastvrij. Ik heb tijdens onze vorige vakanties nog nooit zo'n lieve mensen ontmoet.De studio's zijn goed verzorgd en ook de supermooie tuin wordt goed onderhouden door de vader. Moeder doet de keuken dus het eten is er super en heel betaalbaar. Lekker ontbijt in de morgen zonder poespas,dus gewoon wat je thuis ook eet. Het complex ligt heerlijk wat afgelegen van het toch drukkere Tsilivi ,dus erg rustig en precies wat we hadden gehoopt.De gasten zijn doorgaans Nederlands en Engels en komen gereld daar terug. We kijken er al naar uit zodat we snel weer kunnen boeken voor het voorjaar. Deze locatie is zeker aan te bevelen. Kleine strandjes zijn onderaan de berg om lekker te zwemmen en te snorkelen in het heldere water. Als ik dan toch een minpuntje moet geven is het dat het badkamertje iets aan de kleine kant is maar dat mag eigenlijk de pret niet drukken want je krijgt er zoveel voor terug.Tot gauw "to oniro"!!

Gereisd met partner in september 2016

10 tips over Appartement The Dream - Oniro

• Ronaldo, 04-06-2014

Aris, een goed restaurant met uiterst vriendelijk personeel. Tina de eigenaresse van het restaurant is zeer spontaan en het eten is uitstekend voor een betaalbare prijs. Hier moet je zeker een keer heen gaan, weet bijna zeker dat je er dan terugkomt.

• Peter Cras, 31-05-2014

In het seizoen wordt er eens per week een Griekse avond door de familie verzorgt, gezellige bbq met traditionele Griekse dansen, familie zelf kan ook goed dansen. Een aanrader !

• Ruud, 16-07-2014

Wij hebben een Quad gehuurd waarmee we het hele eiland verkend hebben. Dit is echt aan te bevelen. Je komt op prachtige locaties waar je lopend nooit zou komen.

2 vragen over Appartement The Dream - Oniro

• Laura, 23-01-2017

Scooter verhuur

Zou iemand mij kunnen vertellen of er een scooter verhuur in de buurt is en zo ja, welke dit zijn en wat de ervaringen hiermee zijn? Een auto huren zou fijn zijn maar daar ben ik helaas nog niet bevoegd toe (20 jaar..).

• John, 29-12-2014

Kan iemand mij vertellen of de wifi-verbinding optimaal is en of die ook in eigen kamer bereikbaar is of alleen in bepaalde ruimtes?

Marylin Maas, 25-05-2015

Als je dicht bij de bar zit kun je wifi op de kamer hebben. Normaal alleen in de bar. Wel goede verbinding

Appartement The Dream - Oniro info

• Aantal personen2 tot 4