KinderhotelWeer vandaag18°10°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Louis Plagos Beach voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach in het Nederlands

Super hotel

Fam. Schalkers,
25-1-2019

Prachtig hotel en een mooie uitvalbasis op het schitterende eiland Zakynthos. Het eten is echt iedere dag gevarieerd en van goede kwaliteit. Ons zoontje (3) heeft zich prima vermaakt in het kinderbad. Ook voor volwassenen zijn de infinity pools een aanrader. De service is zeer goed, wij gaan in mei 2019 weer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Bij de Sentido keten blijf ik voortaan weg .

R.F. Klumperman,
5-1-2019

Redelijk hotel, maar het geheel was voor ons teleurstellend . De kinderspeeltuin was niet in gebruik en wat er nog stond was niet meer dan verroest. De miniclub was niet in gebruik . Het verblijf van de miniclub werd gebruikt als opslagplaats voor oud meubilair en matrassen. Het speciale kinderbuffet was de 1e 7 dagen ook niet in gebruik . Onze badkamer was voorzien van behoorlijk wat schimmel en bij het douchen liep de gang onder water . De parasols bij het zwembad boden een fraai uitzicht op de lucht en de zon, gaten dus . Het eten en de vriendelijkheid van het personeel was wel in orde . Ik zou hier als eigenaar en aanbieder van de Sentido keten geen reclame voor durven maken. Dit was echt niet goed, eigenlijk gewoon slecht .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super lekker eten

Klasina,
24-9-2018

Super lekker eten. Wordt constant ruim op tijd bijgevuld en super lekker. Jammer dat er geen mojito cocktail was. Mensen die er werken zijn aardig en je wordt super netjes ontvangen met een drankje en een nat handdoekje. De animatie overdag bij het zwembad is leuk. De shows avonds zijn niet leuk. De meisjes zingen zelf maar kunnen niet zingen. Veel mensen lachten ze uit. Als ze zouden playbacken zou het super leuk zijn. Maar doordat ze zelf zingen gingen veel mensen niet naar de shows. Dus tip: ga playbacken dan is het meteen 10x beter. Hotel zelf is echt super goed kwa eten en mooie zwembaden. Locatie is minder maar dat weet je. We waren er 11 dagen en 5 dagen auto gehuurd in hotel. Goed afdingen. 5 dagen was 150 euro. Maar anderen gingen niet afdingen en waren meer geld kwijt. Top vakantie gehad en zou het hotel echt aanraden door het lekkere eten.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalig

Hilde,
3-9-2018

Goede ligging, vriendelijk personeel (costas), lekker en gevarieerd eten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Lisa Goossens,
27-8-2018

Foto’s bedriegen, kamers zijn niet hetzelfde als op de foto’s, het is zeker geen 4 sterren waard. Barpersoneel is vriendelijk, maar aan de receptie helpen ze je totaal niet. Hygiëne kan ook beter.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vriendelijke staf

De Vries,
20-8-2018

Het was een heerlijke week waarin elk staflid zijn best deed om het je naar de zin te maken. De drie zwembaden zijn heerlijk, snorkelen in zee is ook fantastisch en oh... de ijskoffie en milkshake.... Autohuur vanuit t hotel is gemakkelijk en goed geregeld. Aanrader is de excursie met t piratenschip naar de blue caves en shipwrek cove. We hebben onderweg zelfs een schildpad (caretta caretta ) gezien!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 26-8-2018

Dear Guest, We wish to truly thank you for such a nice review. We are always please to see that we have succeeded in satisfied our guests and we are glad that we have met your expectations. We look forward to welcoming you once again, very soon, in Sentido Louis Plagos.

Mooi kindvriendelijk hotel

Marianne Van de Wiele,
1-8-2018

Lekker eten, veel variatie. Personeel is ook vriendelijk. De ligging is iets minder, te afgelegen. Kamers aan de kleine kant. Mooie zwembaden, vooral de infinity pools! Ook ruim kinderbad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 8-8-2018

Dear Guest, thank you for choosing to stay in Sentido Louis Plagos and for sharing your experience online. We are happy that overall we have met your expectations. We understand that you were not favorable to the location of the hotel, we need to highlight though that the fact that we are 2Km away from the nightlife of the closest town gives an advantage to those seeking relaxation and tranquility. We believe also that the local bus connecting the hotel with Tsilivi and Zakynthos town, besides being reasonably prices (1,8 euro per person), is as well regularly scheduled and we have comments from guests that they are happy with this option. We hope that we'll have the pleasure of having you once again as a guest.

Super goed

Sjack,
11-7-2018

Het was een super goed verblijf. Elke dag schone handdoeken. Elke dag frisse kamer. Eten veel variatie. Vriendelijk personeel. Ligging vonden wij iets minder. Iets te ver van alles af. Daarom beter wel even een auto huren.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 8-8-2018

Dear Guest, we are thrilled to read that we managed to meet your expectations. We understand that you were not favorable to the location of the hotel, we need to highlight though that the fact that we are 2Km away from the nightlife of the closest town gives an advantage to those seeking relaxation and tranquility. We believe also that the local bus connecting the hotel with Tsilivi and Zakynthos town, besides being reasonably prices (1,8 euro per person), is as well regularly scheduled and we have comments from guests that they are happy with this option. We hope that we'll have the pleasure of having you once again as a guest in Sentido Louis Plagos.

fantastisch

zwaagstra,
25-6-2018

Mooi hotel, niet te massaal. Eten was goed en voldoende ruimte bij het zwembad. Vriendelijk en attent personeel. Genoten zouden zo weer gaan.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 8-8-2018

Dear Guest, we are extremely happy that we managed to offer you an unforgettable stay and that we have gained your loyalty. We look forward to seeing you once again, very soon, in Sentido Louis Plagos.

Super !

Sjack en Irma,
15-10-2017

Mooi hotel. Er mocht iets meer groene beplanting aanwezig zijn. Fijne terrassen, en een mooi uitzicht als je buiten zat om te eten. Fijne zwembaden, vooral de twee mooie baden bij het grasveld het dichtste bij de zee. Water wel vrij koud, maar wat een fantastisch uitzicht. Het eten is geweldig. Volop keuze, voor iedereen is er wel wat. Eenvoudige , maar zuivere kamers. Complimenten voor het personeel. Deze zijn super vriendelijk. Het eiland heeft twee gezichten. Je hebt super mooie idyllische plekjes en helaas zie je ook veel plaatsen waar afval is gedumpt. Jammer. Je moet zeker een autootje huren om alle leuke plekjes op het eiland te bezichtigen. De wegen zijn wel niet al te best en je kan er niet hard rijden. En wat een vriendelijke bevolking. Wij waren er begin oktober, en was het heerlijk rustig. Wij vinden het eiland en hotel zeker een aanrader !!

Gereisd met partner in oktober 2017
Stathis Constantinou, General Manager, 24-10-2017

Dear Guest We would like to thank you for choosing our SENTIDO Louis Plagos Hotel for your holidays as well as for the nice comments.

We are delighted to read that you have enjoyed our excellent services and facilities.

It will be a pleasure for all of us to welcome you back in our SENTIDO Louis Plagos Hotel.

Kind Regards The Management

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.