Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach

Tonen op kaart

93 reviews over Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach

• 2019
    8Werksma18-09-2019

Prima hotel! Maar wel met veel trappen!

Mooi gelegen hotel aan zee met prachtig uitzicht! Wij hadden een kamer met uitzicht op zee(wel aan te raden) overige kamers uitzicht zwembad of hotelkamers. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Bedden zijn goed. Bij het hotel is geen strand er is een klein druk strandje naast het hotel waar je voor een bedje moet betalen. In zee zwemmen kan wel via stenen trappen kom je op een vlonder waar je de zee in kan. Auto huren is wel aan te raden bij het hotel is niet veel te doen. Animatie slecht! Een nadeel vonden wij dat er rondom het hotel de gehele dag een vieze rioollucht hangt dus ook als je buiten eet.

Gereisd met partner in september 2019

• 8David29-08-2019

Super vakantie

Ons verblijf was uitstekend in dit bijzonder gastvrij hotel. De oprechte vriendelijkheid van al het personeel (bar, receptie, zaal) maken dit een sentido waardig hotel. Elke vraag wordt met de glimlach beantwoord en als er dan toch een klein probleempje is, wordt dit binnen de kortste keren opgelost. De prachtige ligging met overal zeezicht is een groot pluspunt. De infinity pools zijn echt ideaal om rustig te zwemmen. Dit eerder kleinschalig hotel voelt nooit druk aan. De kinderen kunnen zicht uitleven in de main pool en een mooi waterpark is op wandelafstand in Tsilivi! Het eten is zeker voldoende gevarieerd en bijzonder lekker!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lafaut Christine15-07-2019

Zeer verzorgd hotel

Extra aandacht voor dieet. Gluten en lactosevrije producten voorhanden. Zeer vriendelijk personeel. Rustig hotel. Kraaknet. Zalig om te snorkelen rond de pier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6W17-05-2019

Voor ons geen herhaling ,niet Sentido waardig

Kamers zijn gedateerd en klein, vond het geheel niet in de verwachting van een Sentido hotel. Eten eenzijdig en weinig variatie,schoonmaak kamers kan beter , geen bedwissel gehad.locatie wel erg mooi

Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 25-06-2019

We regret that we didn't meet your expectations. It is important to us to be honest in the brochure presentation and in all sites that our hotel appears, therefore we always present the size of the room and the relevant photos. We really hope that we could do something to make you feel better while you were here.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Fam. Schalkers25-01-2019

Super hotel

Prachtig hotel en een mooie uitvalbasis op het schitterende eiland Zakynthos. Het eten is echt iedere dag gevarieerd en van goede kwaliteit. Ons zoontje (3) heeft zich prima vermaakt in het kinderbad. Ook voor volwassenen zijn de infinity pools een aanrader. De service is zeer goed, wij gaan in mei 2019 weer.

Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 25-06-2019

We regret that we reply to your review with such a delay. We wish to thank you for your kind comments and we really hope that you will be one of our loyal guests.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 5R.F. Klumperman05-01-2019

Bij de Sentido keten blijf ik voortaan weg .

Redelijk hotel, maar het geheel was voor ons teleurstellend . De kinderspeeltuin was niet in gebruik en wat er nog stond was niet meer dan verroest. De miniclub was niet in gebruik . Het verblijf van de miniclub werd gebruikt als opslagplaats voor oud meubilair en matrassen. Het speciale kinderbuffet was de 1e 7 dagen ook niet in gebruik . Onze badkamer was voorzien van behoorlijk wat schimmel en bij het douchen liep de gang onder water . De parasols bij het zwembad boden een fraai uitzicht op de lucht en de zon, gaten dus . Het eten en de vriendelijkheid van het personeel was wel in orde . Ik zou hier als eigenaar en aanbieder van de Sentido keten geen reclame voor durven maken. Dit was echt niet goed, eigenlijk gewoon slecht .

Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 25-06-2019

We need to apologize because we are replying to your review in such a delay. We are trully sorry that we couldn't meet your expectations. Although it is too late, perhaps, we need to inform you that we have purchased new umbrellas and the floor in the kids club is new. The kids Club was never used as a store room, there is a linen store just next to the kids club and this might have been the confusion.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2018
    9Klasina24-09-2018

Super lekker eten

Super lekker eten. Wordt constant ruim op tijd bijgevuld en super lekker. Jammer dat er geen mojito cocktail was. Mensen die er werken zijn aardig en je wordt super netjes ontvangen met een drankje en een nat handdoekje. De animatie overdag bij het zwembad is leuk. De shows avonds zijn niet leuk. De meisjes zingen zelf maar kunnen niet zingen. Veel mensen lachten ze uit. Als ze zouden playbacken zou het super leuk zijn. Maar doordat ze zelf zingen gingen veel mensen niet naar de shows. Dus tip: ga playbacken dan is het meteen 10x beter. Hotel zelf is echt super goed kwa eten en mooie zwembaden. Locatie is minder maar dat weet je. We waren er 11 dagen en 5 dagen auto gehuurd in hotel. Goed afdingen. 5 dagen was 150 euro. Maar anderen gingen niet afdingen en waren meer geld kwijt. Top vakantie gehad en zou het hotel echt aanraden door het lekkere eten.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hilde03-09-2018

Zalig

Goede ligging, vriendelijk personeel (costas), lekker en gevarieerd eten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Lisa Goossens27-08-2018

Nooit meer

Foto’s bedriegen, kamers zijn niet hetzelfde als op de foto’s, het is zeker geen 4 sterren waard. Barpersoneel is vriendelijk, maar aan de receptie helpen ze je totaal niet. Hygiëne kan ook beter.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9De Vries20-08-2018

Super vriendelijke staf

Het was een heerlijke week waarin elk staflid zijn best deed om het je naar de zin te maken. De drie zwembaden zijn heerlijk, snorkelen in zee is ook fantastisch en oh... de ijskoffie en milkshake.... Autohuur vanuit t hotel is gemakkelijk en goed geregeld. Aanrader is de excursie met t piratenschip naar de blue caves en shipwrek cove. We hebben onderweg zelfs een schildpad (caretta caretta ) gezien!!!

Dimitris Salonikis - Hotel Manager, General Manager, 26-08-2018

Dear Guest, We wish to truly thank you for such a nice review. We are always please to see that we have succeeded in satisfied our guests and we are glad that we have met your expectations. We look forward to welcoming you once again, very soon, in Sentido Louis Plagos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

4 tips over Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach

• SCHUURMANS JOZEF, 26-09-2013

Het beste kan men een auto of moto huren.

• Sarahhh, 22-05-2015

Uitzichtpunt bij de Shipwrack is echt de moeite waar om te bekijken, ook de Blue Caves en een massage via Holistc Heaven bij Sue.

• Alvarez , 07-07-2014

Wij hadden kamer 226 prachtig uitzicht over zwembad en zeezicht en ongelooflijk mooi zonsondergang.....

2 vragen over Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach

• Angela, 29-05-2018

Animatie

Is er ook Nederlandstalige animatie voor de kinderen?

• jm25, 10-08-2017

Kamers

Wij gaan 4 sept. hebben kamer met uitzicht zee geboekt. Zouden graag in een van de 2 gebouwen aan zee een kamer hebben. Is er iemand die een kamernummer weet.? Of zijn dit familie kamers, met veel kinderen

Hotel SENTIDO Louis Plagos Beach info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Grieks, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht