Hotel SENTIDO Alexandra Beach Resort & Spa

Hotel SENTIDO Alexandra Beach Resort & Spa

8.1Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Tsilivi

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 807p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

106 reviews over Hotel SENTIDO Alexandra Beach Resort & Spa

• 2019
    8Roelandschap20-09-2019

Prima.

Bij binnenkomst moest ik even slikken. De dame achter de balie verzocht ons zo snel mogelijk de tax te betalen. We kregen geen uitleg over waar het zwembad was, het restaurant, etens tijden enz. Zijn vertelde ons hoeveelste etage we moesten uitstappen voor onze kamer en klaar was het. De kamer was meer dan netjes. Goede bedden, kussens, goed werkende airco, elke dag schone handdoeken. Later maar dan Bali gegaan om te vragen waar en hoe laat alles was. Mevrouw verwees ons naar een website. Zei verder niets, dat vond ik een beetje onpersoonlijk. Maar we zijn ondernemend genoeg en zoeken het zelf wel uit. Ontbijt, lunch en avondbuffet. Zijn allemaal prima en goed verzorgd. Alleen weinig afwisseling, elke ochtend, middag en avond hebben wij als zelfde ervaren. Zwembad, personeel, locatie zijn allemaal erg mooi en reuze vriendelijk. Touroperator heeft ook hele fijne reisleidsters in dienst die 24 uur per dag voor je klaar staan. Petje af!

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    9Hennie van Steden14-06-2018

Fantastisch! Pracht eiland,geweldig hotel

Het hotel ligt hoog en prachtig gelegen aan zee, modern, mooi ingericht en schoon. Het eten was heerlijk en in buffetvorm, heel verl keus. Prachtige ruime kamers en goed personeel die voor je klaar staan als er iets is

John Mylonas,, Sales Manager, 16-06-2018

Dear Hennie van Steden,

thank you for taking the valuable time to write a review for SENTIDO Alexandra Beach Resort. We would also like to thank you for your nice words about our resort, which give us the power to keep on our effort.

We are looking forward to welcoming you again in the future.

All the best from the SENTIDO Alexandra Beach Resort team.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Beyers31-05-2018

Aanrader !

De ligging van het hotel is prachtig, het ligt werkelijk op het strand. Het hotel is volledig gerenoveerd en is heel mooi en modern. De kamers zijn modern ingericht en worden heel goed onderhouden. Het hele complex wordt zeer goed onderhouden. Afgelopen winter is er een heel mooi nieuw zwembad gebouwd. De foto's op de verschillende sites kloppen dus niet meer. Het is allemaal veel mooier en moderner, een echte aanrader. Al de maaltijden zijn zeer lekker met voldoende keuze. Je kan zowel binnen als buiten eten. Ook het a-la-carte restaurant is goed met italiaanse keuken. Al het personeel is uiterst vriendelijk. De frisdranken zijn van de tap en deze zijn niet lekker. Aan de beachbar zijn er wel A-merken in flesjes verkrijgbaar tegen betaling.Aan het strand zeer goede ligbedden met dikke kussens aan 4 euro per dag/per stuk. Er zijn wel heel veel hoogteverschillen op het domein, dus veel trappen wat wel een probleem kan zijn voor mensen die moeilijk te been zijn. Het gebouw met de kamers en het gebouw met de bar en het restaurant zijn apart, dus je moet altijd een beetje klimmen. Wij hebben een hele rustige ,goede vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

John Mylonas, Hotel Manager, Sales Manager, 01-06-2018

Dear Beyers,

thank you for taking the valuable time to write a review for SENTIDO Alexandra Beach Resort. We appreciate your nice words about our resort and we will keep in mind your constructive remarks for future improvements.

We are looking forward to welcoming you again in the future.

All the best from the SENTIDO Alexandra Beach Resort team.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8R v/d Water02-11-2016

Mooi, schoon en vriendelijk hotel

De accommodatie is prachtig gelegen aan een aangelegde baai. Hotel oogt nog nieuw maar is al enkele jaren oud, maar dat valt dus absoluut niet op. Wordt erg goed onderhouden en schoon gehouden. Hotel ligt aan zee tegen een lichte heuvel op, hierdoor is het hotel ook in etage verdeeld. Vanaf de zee eerst de bar, daarboven de eetzaal, daarboven het zwembad en dan daarboven weer het hotel. De omgeving zelf vonden wij niet super, erg toeristisch en een beetje vergane glorie. All-Inclusive geboekt en dit was goed bevallen. Eten gevarieerd en redelijk van smaak. Limonade geen A-merk maar voldoende keuze.

Al met al hebben wij een goed verblijf gehad in dit hotel. PS, als het kan vraag om een kamer met zeezicht op de bovenste etage!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 9A28-03-2016

Prachtig, luxe hotel. De kamers waren schoon en mooi. Lekker buffet, maar bij het ontbijt soms wel wat karig. Het heeft een privé strandje waar je heerlijk rustig kan liggen, maar je kan ook voor het wat drukkere gedeelte om de hoek kiezen. Aan het eigen privé strand is bijna dagelijks een bruiloft (vaak van Engelsen) op de kleine pier, die verschoof later naar de bar. Desondanks zorgde dit niet voor geluidsoverlast. Ook het zwembad was prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Astrid Hoelen09-08-2015

Lekker ontspannen en chillen met 4 kids (10-18)

Mooi upgrade gedaan van een hotel complex en kamers die liggen op een prachtig stukje eiland! Er is veel op het eiland te doen, zeegrotten, zeeschildpadden, groen groen groen, olijf- en wijngaarden om langsheen en doorheen te rijden met auto of op quad! Het resort biedt ook mogelijkheden voor huwelijksplechtigheden aan zee. Er is een avond entertainment programma, maar die verstoort de rust niet. Het personeel is uitermate vriendelijk en de cocktails smaken goed!
    Enige minpuntje is de fitnessruimte die nog niet gerenoveerd is en geen bruikbare apparatuur heeft staan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9L. Leferink28-01-2015

fantastisch vakantie in een prachtig hotel!

n Augustus 2014 hebben we 10 heerlijke dagen in Hotel Alexandra beach gehad. Wij (stel 20ers) vonden het hotel een uitstekende ligging hebben. direct aan het strand en vlakbij gezellige winkeltjes/ restaurants in Tsilivi. Het eten was zowel tijdens het ontbijt als het avondeten erg goed. ook de service van het personeel (bediening, receptie en schoonmaak) was erg goed! allemaal vriendelijke mensen. bij vertrek werd ons de mogelijkheid geboden om nog te douchen na een dagje strand. dat was wel zo fijn aangezien de vlucht terug in de avonduren was. De kamers waren van dezelfde kwaliteit als het hotel, gewoon goed.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Naomi 08-10-2014

Wat een geweldige eerste vakantie samen!

We zijn in Augustus 2014 in het hotel geweest, het was ons eerste vakantie samen. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten. De eerste indruk was erg goed, we waren verbaasd dat we voor het geld wat wij ervoor betaald hadden in zo mooi hotel zaten. Wij hadden geen uitzicht op zee, maar je kon op het balkon bij de bar en receptie genieten van uitzicht over zee. Alles was goed te bereiken je kon met de taxi of bus voor weinig geld ook kon je in het stadje quats,scooters of aut's huren. In de omgeving waren veel winkeltjes, en restaurantjes. Ook waren we erg te vrede over het personeel, we moesten invullen wie wij de beste werknemer vonden en hebben gekozen voor de barman. Het eten was voor halfpension erg goed, er was genoeg keuze!. De kamer was voorzien van een goede airco, goed bed en de bad kamer was goed genoeg. Ik heb eigenlijk geen minpunten over het hotel en we hebben genoten et zijn tweeën

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Bart01-10-2014

Mooi hotel op een mooi eiland

Hotel Alexandra Beach op Zakynthos is een mooi hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.Het hotel ligt aan de Zakynthische kust in het dorpje Tsilivi. Dat dorp zelf stelt niet zo heel veel voor, maar het hotel is top!

Zelf hadden wij een kamer op de bovenste verdieping met zeezicht en dat is echt een aanrader. We hadden een ruim balkon waar je ook 's avonds nog lekker kon zitten. De kamer zelf was erg ruim en de TV werkte prima (we konden de WK finale nog mooi zien). Verder was alles gewoon goed: goede opbergmogelijkheden, mooie badkamer en toilet en alles was schoon.

Het personeel was vriendelijk en werd ook goed in de gaten gehouden door de leidinggevenden. Het eten was prima, maar niet erg uitgebreid. Vaak kwamen dezelfde gerechten terug in het buffet. Het hotel heeft een eigen strand en een beach club, bar, zwembad en snackbar.

In de zee bij het strand kan je mooi snorkelen. Wij hebben een zeeschildpad gespot toen we een waterfiets hadden gehuurd.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Ruud23-09-2014

prima vakantie

Alexandra Beach is een prima hotel. Zoals op veel plaatsen in Griekenland wel harde bedden. Het ontbijt is prima, het avondeten is gevarieerd, maar verveelt wel na een paar dagen. Dit komt door het buffet principe waardoor het eten een "warmhoud" smaakje krijgt. De ligging is fantastisch maar een beetje conditie is wel nodig. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. De badkamers zijn deels gedateerd, maar er wordt erg goed schoon gehouden. Voor kinderen en mindervaliden is dit hotel niet echt geschikt, geen kinderzwembad en veel trappen en hellingen. Er worden door diverse organisaties leuke en betaalbare excursies aangeboden, een beetje goed informeren en je hebt weer een leuke dag. Als alternatief een auto/scooter huren en het eiland zelf verkennen is ook goed te doen, hou wel rekening met de vele haarspeld bochten.

Gereisd met partner in september 2014

Hotel SENTIDO Alexandra Beach Resort & Spa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht