Géén boekingskosten

GriekenlandZakynthosTsilivi

7.5GoedScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Park

• 8Julia18-10-2017

Zeker aan te raden

Leuk, schoon, kleinschalig hotel met erg mooie kamers. Ligging tov strand en dorp goed. Stukje lopen en je bent er zo.

Mooi eiland, heb genoten Vd natuur

• 7Marian27-09-2016

Gedeeltelijk gerenoveerd. Niet alles is zo mooi.

Als je de foto's bekijkt lijkt alles zo mooi modern strak en schoon. Dit is echt nog niet overal in het hotel aan de orde. Er is nog een oud gedeelte waarbij de kamers oubollig zijn. Met oude bedden en zeer harde matrassen. Oud sanitair.... Let hier dus op. Je kan daar ook terecht komen. Is ook met zwembadzicht. Verder is het personeel vriendelijk en krijg je netjes elke dag schone lakens en handdoeken.Busje naar het strand is er ook, maar deze gaat niet meer dan 3x per dag. Als je smorgens heen gaat om half 11. Kan je smiddags alleen om 14.00 uur of 18.00 uur worden opgehaald. Wl je lopend terug, houdt dan rekening met een wandeling van een klein half uur.

• 8Lilian21-09-2016

Mooi hotel, erg vriendelijk personeel.

Modern mooi hotel, op loopafstand van het centrum. Het personeel was erg vriendelijk.

• 8Marga03-05-2016

Fijn hotel, niet al te groot

Lekker zwembad met tuin waarbij Geen handdoeken gelegd werden. Altijd wel plaats. Op loop afstand van het centrum maar toch rustig gelegen. Vriendelijke personeel en alles keurig schoon gehouden. Shuttleservice naar het strand 3 x per dag. Als het busje vol was reed de eigenaar gewoon nog een keer.

• 8Wim24-09-2014

Goed Hotel

Hotel Park is een goed hotel voor een juiste prijs. Het hotel ligt net buiten het centrum van Tsilivi en daardoor rustig gelegen. Jammer dat het alleen op engelsen is afgestemd, op de televisies is alleen Engelse sport te bewonderen. Voetbalwedstrijden van Nederlands elftal worden dus niet uitgezonden. Handdoeken worden maar 1 x per 2 dagen vervangen.Kamer wordt dagelijks netjes schoongemaakt. Het eten is goed en het buffet wordt op tijd aangevuld.

• 8John28-07-2014

Lekker hotel, jammer van de Russen

Net hotel met ruime schone kamers. Eten is aangepast aan de Engelsen en de Russen, daardoor niet het echte Griekse eten.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt het motto "u vraagt en wij regelen."

Toen wij in het hotel zaten was dit bevolkt door zeker 95% Russen en dat was te merken ook. Wat een onbeschoft zooitje is dat, jammer, jammer,jammer.

• 9anoukm20-02-2014

Hotel Park is ons goed bevallen!

We waren blij verrast toen we aankwamen bij het hotel. Voor een 3 sterren hotel is het erg goed verzorgd en zeker over de kamers zijn we erg te spreken.Echt van deze tijd! Voor de rest wordt het goed schoon gehouden en werden we altijd vriendelijk geholpen. Het eten was naar wens maar we hebben ook wel een avondje buiten de deur gegeten. Dat was makkelijk lopend te doen.Al met al hebben we dit een prima vakantie gehad! Zeker aan te raden!

• 4Eric17-08-2004

Overwegend Engelsen (families). Eten is hier dan ook op afgestemd (veelal engelse variaties op grieks eten......) Strand is een redelijk stukje lopen. Dorp op loopafstand. Begint redelijk volgebouwd te raken. Zeer geschikt voor de uitgaanstype. Voor degene die rust zoekt is het huren van een scooter op auto aan te bevelen en de rustigere delen van de eiland (wat overigens echt een schitterend, groen, eiland is met hele mooie, en deels hele rustige stranden, met uitgebreide snorkelmogelijkheden).

Hotel Park info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar