Villa
Kleine hotelsWeer vandaag32°20°
8,9

Verblijf in het sfeervolle Paliokaliva Village op Zakynthos. Word wakker met het geluid van vogels, proef lokale gerechten in het restaurant en laat de kinderen spelen in de knutselhoek of aan het zwembad. De gastvrije eigenaren maken het verblijf op dit park compleet. Huur een auto om de rest van het Griekse eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

8 reviews over Villa Paliokaliva Village in het Nederlands

Heel mooi park

g.fraats
19-9-2013

Dit park is schitterend gelegen in een olijfboomgaard. De aanleg is mooi doordacht, de auto' s rijden buitenom de huisjes. Mooi zwembad met bar/ restaurant. De inrichting is "Grieks" dus niet heel uitgebreid. Het bijbehorende terras is ruim en prima. De sanitaire voorziening oké , maar ook niet meer dan dat. De bedden zijn goed.het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Poetsen is elke dag en prima. Ontbijten kun je goed (keuze uit 3). Eventueel lunchen en dineren is prima mogelijk. De accommodatie is kindvriendelijk en veilig. Het gras is 'smorgens wel erg nat gesproeid zodat de hele kleintjes erg nat worden als ze erdoor kruipen.

Gereisd Anders in september 2013
2007

Schattige huisjes en dito tuin (we vergeven de aardige de

wisi
30-7-2007

Schattige huisjes en dito tuin (we vergeven de aardige eigenaresse de incidentele tuinkabouter). Planos met zijn platte (fish-and-chips) toerisme rukt wel op: vier van de huisjes werden door een luidruchtige engelse familie bewoond, die ook overdag de sfeer bepaalden. Als je de goede kant op rijdt zijn er mooie tochten te maken, bijvoorbeeld over de prachtige nieuwe (maar verlaten) weg van Agia Marina dwars door de bergen naar Loucha. Het mooiste strand vonden wij dat van het oude Alikanas met de "shoe string" taverna erboven. Wel even zoeken, want dit eiland is een waar doolhof.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn in juli 2006 in Paliokaliva geweest en het is ons

fam van dijk
4-1-2007

Wij zijn in juli 2006 in Paliokaliva geweest en het is ons erg goed bevallen, en absoluut een aanrader, de eigenaresse is erg aardig en behulpzaam. Wij zaten in huisje nr 1 en rechts van ons het zwembad en keken uit over tsilivi, het staat midden in een olijf boomgaard de tuin is echt prachtig en alles is op en top. Het enigste min puntje is dat wij Bungalow type B hadden en er geen bank was om op te zitten, alleen de stoeltjes van de eethoek en die hebben een prima zit maar niet voor al te lang. Verder geweldig romantische slaapkamers, wij gaan zeker terug..

Gereisd Anders in Thu Jan 04 2007 15:53:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Wij zijn hier in oktober 2005 geweesd

silvia en marcel
7-1-2006

Wij zijn hier in oktober 2005 geweesd. Prachtige huisjes in een schitteende tuin. De huisjes zijn met veel smaak ingericht. De vriendelijke eigenaresse zorgt voor een warm welkom. Elke dag (behalve zondag) wisseling van bedlinnen en handdoeken. Een goede hete douche die je niet zelf hoeft vast te houden. Leuk terras bij het huisje. Voor iedereen veel privacy.

Gereisd Anders in Sat Jan 07 2006 16:18:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

In Oktober zijn wij hier een week geweest

IE ELADHA TOERS
16-11-2005

In Oktober zijn wij hier een week geweest.Met een groep van 7 vrienden. De villa's zijn geweldig mooi en van binnen lijken het wel kleine paleisjes. Je weet gewoon dat je hier echt vakantie hebt.Er hangt in dit mini dorp een perfecte sfeer.In de villa's is aan alles gedacht,behalve aan een filter om koffie te maken.(we blijven tenslotte nederlanders)Het complex ligt in de wijk Planos waar niet veel te doen is maar op de rest van het eiland kun je de schade inhalen.Wij hebben een auto gehuurd en zijn het eiland rond gegaan. Wij hebben diverse musea bezocht en zijn elke avond ergens anders gaan eten. Het was echt perfect.Paliokaliva is perfect,schockynthos is perfect(kleine aardbeving gehad),en de eigenares is perfect.Kortom: niet twijfelen gewoon boeken.

Gereisd Anders in november 2005

Wij 2 volwassenen waren er oktober 2005

jeroen en imi
29-10-2005

Wij 2 volwassenen waren er oktober 2005. niet volledig bezet en misschien wel daardoor heerlijk rustig. huisje was leuk gelegen, goede bedden, elke dag opgeruimd, schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Zeer vriendelijke eigenaresse. Eiland zelf heeft veel olijfgaarden. Door aardbeving in jaren 50 weinig authentieks. Leuk eiland met de auto goed te doen en als je een goede kaart hebt kom je op zeer leuke en stille wandelplekjes enzo. aanrader voor een weekje er tussenuit!

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij zijn hier vorig jaar oktober geweest met 2 kleine Echt

Lesley, Margreeth, Noa & Sem
2-6-2005

Wij zijn hier vorig jaar oktober geweest met 2 kleine kinderen. Echt een geweldige locatie. Sfeervolle huizen, perfecte verzorging en erg kindvriendelijk. Kinderbedjes, geweldig zwembad + kinderbadje en ganzen, kippen in de olijfboomgaard waar ze heerlijk kunnen spelen. Een absolute aanrader!

Gereisd Anders in juni 2005
2004

We zijn hier afgelopen zomer naar toe geweest

Piet en Marion
6-12-2004

We zijn hier afgelopen zomer naar toe geweest. Een geweldig mooi en rustgevend plekje. Echt genieten en tot onze verrassing was er nu ook een zwembad. Alles is met zeer veel stijl en zorg gebouwd, een absolute aanrader!!

Gereisd Anders in december 2004

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paliokaliva Village in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paliokaliva Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.