Villa Paliokaliva Village

Villa Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer villainfo

Verblijf in het sfeervolle Paliokaliva Village op Zakynthos. Word wakker met het geluid van vogels, proef lokale gerechten in het restaurant en laat de kinderen spelen in de knutselhoek of aan het zwembad. De gastvrije eigenaren maken het verblijf op dit park compleet. Huur een auto om de rest van het Griekse eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

89 reviews over Villa Paliokaliva Village

• 2018
    9Ellen van Rheden11-11-2018

Leuke persoonlijke aandacht, heerlijk rustig, heerlijk eten!

• Oude reviews

8De (schoon) zusjes29-06-2016

Helemaal geweldig, zo idyllisch.

Mooie huisjes met terras in de olijvenboomgaard waarin 's avonds de kaarsjes branden. Net een sprookje.Fijn zwembad met terras waar we 's morgens lekker gingen ontbijten. Het personeel super vriendelijk. Ze doen alle moeite om je het naar de zin te maken. Locatie is heel rustig. We liepen in een kwartiertje naar het strand of naar het dorp. Supermarktje onderaan de berg. Om de dag schoon beddengoed. Werd heel goed schoongemaakt.

• 9Lisette20-06-2009

Wat ontzettend mooi! Een aanrader.

Samen met een vriendin een week doorgebracht op deze prachtige locatie. Zeer sfeervol en gastvrij. Huisjes tussen de olijfbomen met eigen terrasje. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ga niet zelf koken, het restaurant aan de overkant is supergoed en niet duur (voor € 12,50 p.p. zit je echt vol). Dichtsbijzijnde badplaats is erg Engels, weinig sfeer. Auto is wel aan te raden. Zwembad(je) met heerlijke ligbedden en bar voor de snacks en drankjes. Een aanrader!

• 9Showflash20-09-2008

Super!

Geweldige accomodatie, prachtige tuin. Inderdaad geen koffiezetapparaat maar dan moet je dus net als de Grieken maar Nescafé koffie maken. Er is niet veel kookgerei in het huisje maar met de voortreffelijke Griekse keuken en de gunstige prijs van uit eten gaan is het zonde om zelf eten te maken. Regina van de receptie heeft ons fantastische tips voor restaurants gedaan. Namelijk de echte griekse keuken, daar waar de grieken zelf ook eten. Ten eerste het restaurant tegenover de accomodatie!! Heel goed en dan Taverna O'Nionios en Platanos! Zo gastvrij als deze mensen zijn! Fantastisch, wij hebben genoten.

• 9Jac20-10-2007

Waren begin oktober een week te gast. Wat een heerlijk rustig complexje. Heel mooi van opzet. Ontzettend vriendelijke mensen. Bij de bar elke morgen ontbeten, alles wat je maar wilde Vasillis maakte het voor je klaar. Vroeg zelfs wat je s'avonds wilde eten. Zijn hier echt een week in de watten gelegd. Absoluut een aaanrader.

9 tips over Villa Paliokaliva Village

• jackvanduuren, 20-06-2013

Boek vroeg, het dorp is erg in trek.

• Nienke, 13-05-2013

Voor mooi strandje: ga naar Porto Kaminia Beach. Aanrader.

• g.fraats, 19-09-2013

Een auto heb je wel nodig hier omdat het park nogal afgelegen op een heuvel ligt. Wel erg mooi trouwens en heerlijk rustig.

12 vragen over Villa Paliokaliva Village

• wendy, 05-06-2019

Handdoekservice?

Is er ook een handdoekservice? Mag je de handdoeken eventueel ook meenemen naar het strand?

• Gonneke van 't Slot, 06-12-2017

Prijzen eten

Hoe zijn de prijzen voor lunch en diner op het complex?

• tubeamp, 26-10-2017

VLIEGTUIGLAWAAI ?

weet iemand of je last hebt van opstijgende of aankomende vliegtuigen omdat het vliegveld niet ver is ?

Villa info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats