Villa
Kleine hotelsWeer vandaag32°20°
8,9

Verblijf in het sfeervolle Paliokaliva Village op Zakynthos. Word wakker met het geluid van vogels, proef lokale gerechten in het restaurant en laat de kinderen spelen in de knutselhoek of aan het zwembad. De gastvrije eigenaren maken het verblijf op dit park compleet. Huur een auto om de rest van het Griekse eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

36 reviews over Villa Paliokaliva Village in het Nederlands

Prachtig resort!

Willemijn Bruining
12-9-2018

Het is een heerlijk resort voor een stel of gezin met jonge kinderen. De accommodaties zijn top! voor kleine kinderen is er een knutselhoekje en klein zwembadje. ook zijn er een aantal hangmatten waar ze zich kunnen vermaken. Naast het zwembad is een bar/restaurant waar je tegen hele schappelijke prijzen kan ontbijten, lunchen en dineren. Elena en Anastasia zijn bijzonder gastvrij en doen alles om je verblijf een succes te maken. Je hebt alleen wel echt een auto nodig om iets van het eiland te zien, want langs de wegen lopen is niet aan te raden. Als je langer dan een week op het eiland verblijft, dan is dat wel beetje lang. Want er zijn weinig leuke dorpjes waar je naartoe kan gaan en ook moet je zoeken naar de idyllische strandjes, want die zijn er haast niet ( of vol met toeristen). Tip: huur een zeilboot met kapitein met een aantal gezinnen. Prachtige ervaring. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

geweldig

Patricia
15-8-2017

Paliokaliva is een super sfeervolle accommodatie. Het is kleinschalig en er is aandacht en tijd voor alle gasten. Anastasia en Elena zijn altijd bereid om je te helpen of vragen te beantwoorden. Het eten is echt fantastisch, met name het diner. Ontbijt wordt ook verzorgd als je dat wilt. Leuke, gezellige huisjes en er wordt goed schoon gemaakt iedere dag. Heel geschikt voor jonge kinderen. Een auto huren is wel een aanrader, want het ligt iets afgelegen (de auto kan worden gebracht en gehaald op het park, echt top!). Wij hebben enorm genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Absolute aanrader!

W.Titawano
17-5-2017

De eerste keer dat de foto's op het internet overeenkomen met de realiteit.

Een oase aan rust net ver genoeg van het centrum van Tsilivi, maar toch weer dichtbij genoeg om naar toe te lopen (15 min). Kleinschalig opgezet met 12 huisjes die een sfeervolle, relaxte en authentiek getinte Griekse sfeer creeren. Vriendelijk personeel, schoon, lekker en betaalbaar eten, kindvriendelijk en er wordt alles aan gedaan om het de gast naar zijn zin te maken.

Minpunten: zwembad is wat aan de kleine kant en het water is koud (ook kinderbadje). In ons huisje nummer 11 kwamen in drie vertrekken kabels uit de vloer waar geen stroom meer op staat, maar wat beter weggewerkt had moeten zijn. Als je voor een gril gerecht gaat van te voren reserveren, omdat ze een kleine grilplaat hebben en hier bij veel thuis eters rekening mee gehouden kan worden.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Prachtige plek, absolute aanrader

Fam. Raaijmakers
1-5-2017

Paliokaliva is een onovertroffen vakantieverblijf in Zakynthos. 15 mooie huisjes rondom een prachtige tuin. Een heerlijk zwembad, een geweldig goed restaurant waar je elke avond heerlijk kunt eten voor weinig geld. Heerlijke ontbijtjes. Warme eigenaresse Anastacia, die zorgt voor ECHTE gastvrijheid. Haar personeel is ongelooflijk gastvrij en behulpzaam. Alles aan dit parkje klopt en is fantastisch. Daarom komen we er al aantal jaar achter elkaar.... wat ons betreft het beste adres in Griekenland. Aanrader, zeker met jonge kinderen tot jaar of 12.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

a little paradise

Manon
26-6-2016
  • huisjes prachtig
  • heerlijke bedden
  • de tuin mooi
  • het eten heerlijk.
  • het uitzicht bij het zwembad waanzinnig.
  • de mensen die er werken fantastisch & gastvrij
  • een enorme aanrader dus...
Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Een paradijsje!

Mieke
12-6-2016

Heerlijke plek, mooi ruim huisje, klein zwembad (maar groot genoeg voor het aantal gasten) met prachtig uitzicht. Wij hebben genoten!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Een onvergetelijke vakantie!

Marlies
14-5-2016

Het was in 1 woord geweldig! Lieve mensen, mooie en schone huisjes, heerlijk en betaalbaar eten en een geweldige service!

Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Zeker nog een keer terug!

Sjon Sluys
8-5-2016

Op aanraden van vrienden naar Paliokaliva gegaan en een topweek gehad. We zitten nog na te genieten. Anastacia en alle andere mensen zijn super vriendelijk. Bij het restaurantje aan het zwembad kun je heerlijk uitgebreid (en gevarieerd) ontbijten, lunch en dineren. De kinderen spelen, rennen en zwemmen de hele dag in de schitterende tuin. Leuk waterpark op 3 minuten rijden met toffe glijbanen en verder met een autootje de mooie plekjes en leuke strandjes op het eiland verkennen. Bedankt Anastacia en zeker tot de volgende keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top bestemming

Marc van der Leek
1-8-2015

Het is allemaal waar, klein, mooi, schoon en een super lekkere keuken bij het zwembad. Anastasia de eigenaresse stopt al haar liefde samen met de rest van het personeel in het complex. Als je er een paar dagen bent begrijp je waarom dit kleine resort prijzen wint. Hou je niet van grote resorts, maar van rust en eenvoud dan moet je hier zijn. Ik heb 2 jongens 6 en 8 jaar,die overal al zijn geweest, maar nooit hun plek konden vinden. Hier wilde ze na 2 weken niet meer weg.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijk verblijf!

Hanneke
22-7-2015

Met onze 2 dochters (4,5 & 1,5) twee weken verbleven in Paliokaliva Village. Het heeft ons aan niets ontbroken! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat stonden Anastasia (eigenaresse) en haar team voor ons klaar. Prachtige huisjes, goed ingericht, zeer schoon, FANTASTISCH restaurant en een prachtig zwembad. Stranden op ca. 1 km afstand leuk voor een dagdeel. Voor een bezoek aan de echt mooie stranden is een huurauto geen overbodige luxe.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paliokaliva Village in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paliokaliva Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.