Villa
Kleine hotelsWeer vandaag32°19°
8,9

Verblijf in het sfeervolle Paliokaliva Village op Zakynthos. Word wakker met het geluid van vogels, proef lokale gerechten in het restaurant en laat de kinderen spelen in de knutselhoek of aan het zwembad. De gastvrije eigenaren maken het verblijf op dit park compleet. Huur een auto om de rest van het Griekse eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

3 reviews over Villa Paliokaliva Village in het Nederlands

Bijzonder sfeervol!

Fred
17-6-2018

Een heel leuk sfeervol park. Zeer gastvrije ontvangst. Hotelservice in je villa wat wil je nog meer. Prima zwembad met voldoende ligplaatsen. Op het park zit ook een gezellig restaurant met regelmatig lokale gerechten. Park ligt wel iets verder van het strand, maar wij hadden een huurauto en hebben vanuit hier het hele eiland bezocht. Een aanrader voor wie rust zoekt in een gezellige sfeervolle omgeveving

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

prachtige lokatie

yvonne de gooijer
2-9-2013

maar; geen deuren en maar 1 airco voor de gehele ruimte, ouders slapen boven. kan niet zonder de kinderen te storen naar binnen/buiten. ook veel vliegtuigen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Er is maar een woord voor "SUPER.

Fam; van der Velden
9-8-2011

Het park is gewoon weg een paradijs. Je rijdt eerst over het dore Griekse eiland, heel veel olijfbomen en er zijn geen verkeersregels,diegene met het meeste kabaal heeft voorrang. Als je dan aankomt bij Paliokaliva denk je dat je niet meer in Griekenland bent. Zooooooooooooooo mooi en schoon,je wordt ontvangen met zoveel vriendelijkheid dat je meteen thuis voelt. Wij willen Anastasia en Elektra en Vicky bedanken voor een super vakantie. Gr Wilco-Corine-Ralisha-Pascal.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paliokaliva Village in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paliokaliva Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.