Villa
Kleine hotelsWeer vandaag33°19°
8,9

Verblijf in het sfeervolle Paliokaliva Village op Zakynthos. Word wakker met het geluid van vogels, proef lokale gerechten in het restaurant en laat de kinderen spelen in de knutselhoek of aan het zwembad. De gastvrije eigenaren maken het verblijf op dit park compleet. Huur een auto om de rest van het Griekse eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

7 reviews over Villa Paliokaliva Village in het Nederlands

2008

Geweldig!!

Mirjam Heinstra
31-10-2008

Wat een prachtige omgeving om vakantie te vieren! Het geheel leek wel uit de Ariadne geplukt, overal leuke en gezellige ascessoires neergezet. Het geheel gaf een idyllische indruk. De geur van kamperfoelie omringde ons en de oude olijfbomen gaven veel sfeer. De huisjes gezellig, goede schoonmaakservice en een heerlijk zwembad met een prachtig uitzicht. Al met al een prima plek om je vakantie door te brengen, zelfs buiten het toeristenseizoen!!

Gereisd Familie in oktober 2008

Aanrader

W.Ruitenbeek
30-9-2008

Mooi gelegen app.in een mooi aangelegd park. Koffieapp. niet aanwezig,en een auto is aan te raden.

Gereisd Familie in september 2008

erg mooi complex

Familie van Tuel
11-6-2008

erg mooi complex. lekker rustig. mooie tuin. Ons huisje leek op het "knibbel knabbel knuisje huisje"uit de Efteling. Het eten van de poolbar was erg goed en er was een vriendelijke "Chef-kok". We hebben veel gezien van het eiland, gebruikmakende van de huurauto.Mooie natuur met veel afwisseling.Hoge rotskusten, zandstranden,mooie bergen,kleine kiezelstrandjes,leuke boottocht naar scheepswrak en de blauwe grotten. Mijn man heeft nog twee duiken gemaakt bij een klein gezellig ongedwongen duikschooltje in Limni Keriou,Diving centre Turtle Beache.Wat helemaal geweldig was. Snorkelen is trouwens ook goed te doen bij een klein strandje richting Agios Nikolaos.Prima vakantie gehad.Enige minpunt zijn de toeristische dorpjes, waar voor ons geen gezelligheid te vinden was. langs de kust bij tsillivis is wel een leuke taverne te vinden met uitzicht over zee.

Gereisd Familie in juni 2006

Preisdaler

wij zijn hier vorig jaar juni geweest met twee kleine het

mol
15-4-2008

wij zijn hier vorig jaar juni geweest met twee kleine kinderen. het was de eerste vakantie waar daadwerkelijk niemand ook maar iets kon bedenken dat anders had gemoeten. we vonden het zo perfect dat we hier in juni onze huwelijksreis doorgaan brengen

Gereisd Familie in april 2008
2007

we zijn van 23 juli tm 6 augustus 2007 geweest

van veen
13-8-2007

we zijn van 23 juli tm 6 augustus 2007 geweest.we vonden het echt geweldig.super locatie.we waren met twee kleine kinderen en zaten in huisje nr 101.Dicht bij het zwembad.heel handig als ze even slapen.je hebt echt wel een auto nodig.maar kortom een echte aanrader als je ook een beetje van rust houd. heerlijk zwembad,prima eten,strand 5 min rijden.super huisje!!!!!!

Gereisd Familie in augustus 2007

Zijn hier in mei een weekje geweest, met ouders van in de

Iris en Leo
19-7-2007

Zijn hier in mei een weekje geweest, met ouders van in de 80. We hadden ieder onze eigen bungalow, nr. 1 en 2. Inderdaad jammer dat er geen bank of lekkere stoelen zijn. Voor de rest een geweldige lokatie met een schitterende tuin. Ook voor oudere mensen een prima plek.

Gereisd Familie in Thu Jul 19 2007 21:06:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Het parkje ligt bizonder leuk in een olijven- boomgaard

de Vos
23-8-2006

Het parkje ligt bizonder leuk in een olijven- boomgaard. Helaas begint ook de verslonsing. Zoals afvoer v/d wasbak, douchekraan en klapstoeltjes, die uit elkaar vallen. Hier wordt onvoldoende aandacht aan gegeven, zodat het mij niet zal verbazen dat na verloop van tijd hier klachten over komen. Tevens moet vermeld dat het park nog niet is afgebouwd, er ligt nog zeker een huisje aan materiaal op een hoop in het park, maar dat is typisch grieks om hoopjes te maken van afval e.d.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paliokaliva Village in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paliokaliva Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.