Villa
Kleine hotelsWeer vandaag33°20°
8,9

Verblijf in het sfeervolle Paliokaliva Village op Zakynthos. Word wakker met het geluid van vogels, proef lokale gerechten in het restaurant en laat de kinderen spelen in de knutselhoek of aan het zwembad. De gastvrije eigenaren maken het verblijf op dit park compleet. Huur een auto om de rest van het Griekse eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

20 reviews over Villa Paliokaliva Village in het Nederlands

Sylvi
20-4-2019

Super fijne Accomodatie & super “Personeel” dat in al je wensen voorziet

Gereisd Met partner in oktober 2018

Gewéldig authentiek rustig park

Anja Buter
16-6-2018

Verliefd op dit parkje❤️.. authentiek , rust sfeer het is meer dan geweldig ! We waren er voor de tweede keer en het was wederom super..Anastasia en Elena zijn 2 schatten die alles er voor doen om het je naar de zin te maken. Heerlijk zwembad, heerlijk eten bij het restaurant . Rustig park waar stilte en rust heersen, ‘s morgens ontwaken door het geluid van vogeltjes. En ‘s avonds steken ze kaarsjes aan in de lantaarntjes die in de olijfbomen hangen. Huisjes zijn authentiek ingericht en dat hoort bij het sfeertje van het park Elke dag word alles schoongemaakt en schone handdoeken. En dan nog onze grootste vriend Zorro, het hondje van het park..zo lief niet normaal. Huur wel een auto, anders kom je niet ver. Wil je rust,sfeer en genieten van je vakantie dan is dit het juiste park!

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastisch romantisch

A van Dam
24-5-2018

Super! Erg romantisch. Eigen patio. Mogelijkheid om zelf te koken. Koelkast aanwezig. Douche was niet altijd warm maar als je a-ritmisch gaat dan meestal wel. Ontbijt was heerlijk uirgebreid

Gereisd Met partner in mei 2018

Meer dan fantastisch!

Schueler
11-10-2016

Alles vonden we goed. Vooral de gastvrijheid. We hebben ons nergens zo welkom gevoeld als in Paliokaliva. Niet alleen door Anastasia en Alexandra maar ook door alle medewerkers.

Een fantastisch paradijs!!

Cecile van Hoof
25-7-2016

Prachtige villa's in een mooie, goed onderhouden tuin. Alles zeer sfeervol, vooral 's avonds. De villa's zijn prachtig authentiek ingericht. Ongeveer kwartier lopen naar strand en centrum. Zeer vriendelijk personeel. Een echte ambiance accommodatie. Aanrader: auto huren vooraf in Nederland(is veel goedkoper) want er valt zo veel te zien op Zakynthos!!

Gereisd Met partner in juli 2016

Gewoon boeken!!

Mark stobbelaar
12-7-2016

Absoluut een fantastische plek om te verblijven. Super vriendelijke mensen, geweldige huisjes!

Gereisd Met partner in juli 2016

Michel en Lidwina
4-8-2015

Anastasia heeft een geweldig klein dorpje gebouwd en zorgt samen met haar team voor een onvergetelijk verblijf !!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2015

Bijzonder mooie lokatie

Nelleke den Haan
25-5-2015

Kleinschalig, 18 ruime huisjes in een olijvenboomgaard. Heel schoon, vriendelijke beheerders. Rustige omgeving. Mooi zandstrand op 1500 m afstand.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wereldstek!

Marieke Schouten
19-8-2014

Prachtige plek, gelegen in een oude olijvenboomgaard. Riante (schone!) huisjes met voldoende privacy (eigen terras!). Prachtige sfeervolle tuin, feeeriek verlicht 's avonds. Een restaurant waar je heerlijk kunt eten en drinken, aan een zwembad dat groot genoeg is voor het aantal gasten. Zeer kindvriendelijk (o.a. kinderbadje, maar geen speeltuin). Prachtig uitzicht over heuvels en de Middellandse zee. Klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Een auto/quad/buggy is wel aan te raden.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Fantastische plek

ELLENHAAK58
2-6-2014

Paliokaliva Village in Tsivili is prachtig / rustig gelegen in een oude olijfboomgaard. Wij vonden het een paradijsje. Het is een sfeervol "dorpje" van 18 huizen, die erg gezellig zijn ingericht. Er stond als welkom een bosje kamperfoelie op tafel. De omgeving is mooi, strand op loopafstand (ca. 20 min.). Anastasia (de eigenares) en haar personeel maken het je enorm naar de zin en zijn zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, het eten is erg goed en gevarieerd. Het terras is gelegen aan het zwembad met prachtig uitzicht over de heuvels en zee. De kamers zijn gezellig ingericht, bedden zijn prima. Iedere dag wordt er schoongemaakt en dagelijks krijg je schone handdoeken.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paliokaliva Village in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paliokaliva Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.