Villa Paliokaliva Village

Villa Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer villainfo

Verblijf in het sfeervolle Paliokaliva Village op Zakynthos. Word wakker met het geluid van vogels, proef lokale gerechten in het restaurant en laat de kinderen spelen in de knutselhoek of aan het zwembad. De gastvrije eigenaren maken het verblijf op dit park compleet. Huur een auto om de rest van het Griekse eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

89 reviews over Villa Paliokaliva Village

• 2018
    8A van Dam24-05-2018

Fantastisch romantisch

Super! Erg romantisch. Eigen patio. Mogelijkheid om zelf te koken. Koelkast aanwezig. Douche was niet altijd warm maar als je a-ritmisch gaat dan meestal wel. Ontbijt was heerlijk uirgebreid

• 2017
    9Patricia15-08-2017

geweldig

Paliokaliva is een super sfeervolle accommodatie. Het is kleinschalig en er is aandacht en tijd voor alle gasten. Anastasia en Elena zijn altijd bereid om je te helpen of vragen te beantwoorden. Het eten is echt fantastisch, met name het diner. Ontbijt wordt ook verzorgd als je dat wilt. Leuke, gezellige huisjes en er wordt goed schoon gemaakt iedere dag. Heel geschikt voor jonge kinderen. Een auto huren is wel een aanrader, want het ligt iets afgelegen (de auto kan worden gebracht en gehaald op het park, echt top!). Wij hebben enorm genoten!

• 8W.Titawano17-05-2017

Absolute aanrader!

De eerste keer dat de foto's op het internet overeenkomen met de realiteit.

Een oase aan rust net ver genoeg van het centrum van Tsilivi, maar toch weer dichtbij genoeg om naar toe te lopen (15 min). Kleinschalig opgezet met 12 huisjes die een sfeervolle, relaxte en authentiek getinte Griekse sfeer creeren. Vriendelijk personeel, schoon, lekker en betaalbaar eten, kindvriendelijk en er wordt alles aan gedaan om het de gast naar zijn zin te maken.

Minpunten: zwembad is wat aan de kleine kant en het water is koud (ook kinderbadje). In ons huisje nummer 11 kwamen in drie vertrekken kabels uit de vloer waar geen stroom meer op staat, maar wat beter weggewerkt had moeten zijn. Als je voor een gril gerecht gaat van te voren reserveren, omdat ze een kleine grilplaat hebben en hier bij veel thuis eters rekening mee gehouden kan worden.

• 10Fam. Raaijmakers01-05-2017

Prachtige plek, absolute aanrader

Paliokaliva is een onovertroffen vakantieverblijf in Zakynthos. 15 mooie huisjes rondom een prachtige tuin. Een heerlijk zwembad, een geweldig goed restaurant waar je elke avond heerlijk kunt eten voor weinig geld. Heerlijke ontbijtjes. Warme eigenaresse Anastacia, die zorgt voor ECHTE gastvrijheid. Haar personeel is ongelooflijk gastvrij en behulpzaam. Alles aan dit parkje klopt en is fantastisch. Daarom komen we er al aantal jaar achter elkaar.... wat ons betreft het beste adres in Griekenland. Aanrader, zeker met jonge kinderen tot jaar of 12.

• Oude reviews

9Schueler11-10-2016

Meer dan fantastisch!

Alles vonden we goed. Vooral de gastvrijheid. We hebben ons nergens zo welkom gevoeld als in Paliokaliva. Niet alleen door Anastasia en Alexandra maar ook door alle medewerkers.

• 9Cecile van Hoof25-07-2016

Een fantastisch paradijs!!

Prachtige villa's in een mooie, goed onderhouden tuin. Alles zeer sfeervol, vooral 's avonds. De villa's zijn prachtig authentiek ingericht. Ongeveer kwartier lopen naar strand en centrum. Zeer vriendelijk personeel. Een echte ambiance accommodatie. Aanrader: auto huren vooraf in Nederland(is veel goedkoper) want er valt zo veel te zien op Zakynthos!!

• 10Mark stobbelaar12-07-2016

Gewoon boeken!!

Absoluut een fantastische plek om te verblijven. Super vriendelijke mensen, geweldige huisjes!

• 8De (schoon) zusjes29-06-2016

Helemaal geweldig, zo idyllisch.

Mooie huisjes met terras in de olijvenboomgaard waarin 's avonds de kaarsjes branden. Net een sprookje.Fijn zwembad met terras waar we 's morgens lekker gingen ontbijten. Het personeel super vriendelijk. Ze doen alle moeite om je het naar de zin te maken. Locatie is heel rustig. We liepen in een kwartiertje naar het strand of naar het dorp. Supermarktje onderaan de berg. Om de dag schoon beddengoed. Werd heel goed schoongemaakt.

Met vrienden

• 9Manon26-06-2016

a little paradise

• huisjes prachtig
    • heerlijke bedden
    • de tuin mooi
    • het eten heerlijk.
    • het uitzicht bij het zwembad waanzinnig.
    • de mensen die er werken fantastisch & gastvrij
    • een enorme aanrader dus...

• 9Mieke12-06-2016

Een paradijsje!

Heerlijke plek, mooi ruim huisje, klein zwembad (maar groot genoeg voor het aantal gasten) met prachtig uitzicht. Wij hebben genoten!!

9 tips over Villa Paliokaliva Village

• jackvanduuren, 20-06-2013

Boek vroeg, het dorp is erg in trek.

• Nienke, 13-05-2013

Voor mooi strandje: ga naar Porto Kaminia Beach. Aanrader.

• g.fraats, 19-09-2013

Een auto heb je wel nodig hier omdat het park nogal afgelegen op een heuvel ligt. Wel erg mooi trouwens en heerlijk rustig.

12 vragen over Villa Paliokaliva Village

• wendy, 05-06-2019

Handdoekservice?

Is er ook een handdoekservice? Mag je de handdoeken eventueel ook meenemen naar het strand?

• Gonneke van 't Slot, 06-12-2017

Prijzen eten

Hoe zijn de prijzen voor lunch en diner op het complex?

• tubeamp, 26-10-2017

VLIEGTUIGLAWAAI ?

weet iemand of je last hebt van opstijgende of aankomende vliegtuigen omdat het vliegveld niet ver is ?

Villa info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats