Villa Paliokaliva Village

Villa
Villa Paliokaliva Village
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

9 tips over Villa Paliokaliva Village

Marc van der Leek, 1-8-2015

Huur wel een auto om naar de mooie kleine strandjes te kunnen gaan. Navigatie op smartphone wel aan te raden. Wij hadden een speedboat gehuurd en zijn naar Keri Caves gevaren en schildpadden eiland geweest. In de baai van Laganas vind je de meeste zee schildpadden. Dus snorkels mee.

Wij hadden de grote villa met airco, bedden waren goed.

Keuken heeft maar 2 kleine kookplaatjes, maar wij hebben nooit gekookt. Prijzen en eten bij zwembad zijn zo goed dat je dat achterwegen laat.

Nelleke den Haan, 25-5-2015
Restaurant bij het zwembad is goed, maar ga vooral ook eens eten bij het restaurant aan de overkant van de weg, To Meraki. Nog nooit zo genoten van de echte griekse keuken als daar!
Belinda de Koning, 25-8-2014
Een huurauto is zeker aan te raden, navigatie niet vergeten mee te nemen! Het is een klein eiland maar zonder navigatie verdwaal je met al die kleine wegen tussen de olijfgaarden. Aanduiding van plaatsnamen vaak in het Grieks of helemaal niet, heeft zeker zijn charme! Vanuit het resort zijn alle stranden en overige bezienswaardigheden binnen een half uur te bereiken. Het eiland is gemiddeld 40 km bij 25 km.

Marieke Schouten, 19-8-2014
Voorbij Zakynthos stad de heuvels inrijden (richting turtle beach) en dan lam/varken van het spit eten langs de weg, genietend van het prachtige uitzicht op de zee. Alle grote stranden mijden en hier en daar gewoon de zijpaden inrijden; dan kom je bij schitterende baaitjes. De 'Mad Max' buggy huren bij 'Leo Rentals' in Tsilivi, kost rond de € 55,00 per dag en wat een lol!! Ik wil terug!
g.fraats, 19-9-2013
Een auto heb je wel nodig hier omdat het park nogal afgelegen op een heuvel ligt. Wel erg mooi trouwens en heerlijk rustig.
jackvanduuren, 20-6-2013
Boek vroeg, het dorp is erg in trek.

Nienke, 13-5-2013
Voor mooi strandje: ga naar Porto Kaminia Beach. Aanrader.
m_cobussenvk, 2-10-2012
We hebben ook gegeten bij Stamnes in Tsilivi. Het eten is hier erg goed en de Griekse avond (woensdag) was zeer geslaagd.
m_cobussenvk, 1-10-2012
We hebben ook gegeten bij Stamnes in Tsilivi (schuine zijstraatje in als je van Paliokaliva Village komt). Hier was het eten er erg goed en de Griekse avond (woensdag) was erg gezellig.