Villa Paliokaliva Village

8,9

12 reacties Villa Paliokaliva Village

Handdoekservice?

wendy, 5-6-2019
Is er ook een handdoekservice? Mag je de handdoeken eventueel ook meenemen naar het strand?

Prijzen eten

Gonneke van 't Slot, 6-12-2017
Hoe zijn de prijzen voor lunch en diner op het complex?

VLIEGTUIGLAWAAI ?

tubeamp, 26-10-2017
weet iemand of je last hebt van opstijgende of aankomende vliegtuigen omdat het vliegveld niet ver is ?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

Nederlandstalige gasten?

Nancy, 3-10-2017
Welke taal spreken de gasten doorgaans? Als we komen is dat met een jongen van 8 en we zijn benieuwd of hij maatjes kan worden met Nederlands sprekende kinderen.

Aquapark

Nancy Schutterop, 3-10-2017
Hallo, weet iemand of het de moeite waard is om het aquapark in de nabije omgeving te bezoeken?

Prijs eten

Nancy Schutterop, 3-10-2017
Weet iemand hoe de prijzen van het ontbijt/lunch en diner zijn?

Speelgoed?

femkeekmef, 29-4-2015

Weet iemand of er wat speelgoed aanwezig is? ( zoals een emmer en schepje of een bal ofzo)

1 reactie
Ik lees dat het hier leuk is voor jonge kinderen. Is het voor kinderen van 10, 11 en 13 jaar ook leuk?
1 reactie

Geen begane grond villa's?

Rene, 13-4-2013

Hallo,

Weet iemand of elke 3-kamer villa op de begane grond is gelegen met een eigen terras? Of is het ook mogelijk dat je een 3-kamer villa kan krijgen (op de eerste verdieping) met alleen een balkon? Onze voorkeur gaat uit naar begane grond met terras. De website geeft mij hier onvoldoende informatie over.

Bij voorbaat dank!

2 reacties

airco

Sylvia, 24-9-2012

Hallo,

Ik zag dat er airco in de huisjes aanwezig is, maar zit de airco in alle ruimtes?

Hoever is het lopen naar leuke restaurantjes?

groetjes